مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی واحد روابط عمومی است


مدیر روابط عمومی این بانک در راستای برقراری ارتباط دو سویه مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریتی بانک ایران زمین از مرکز تماس این بانک بازدید کرد.

به گزارش پارچین خودرو، در این نشست که با حضور سیدمحمدحسین مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، علیرضا کریمی، مدیر عامل انفورماتیک پدیسار، اپراتور مرکز تماس بانک زمین ایران، رزیتا علایی، مدیرعامل برگزار شد. از روابط با مشتریان بانک ایران زمین، مجید بهرامی مسئول مرکز تماس ضمن بررسی عملکرد این مرکز در سه ماهه اول سال از واحد ارتباط با مشتریان بازدید کرد.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این جلسه مرکز تماس این بانک را واحدی با قابلیت های فراوان و مکانی حساس توصیف کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز یک صدا است. که بانک باید باشد و رفتار ما با مشتریان به گونه ای خاص در خور شأن مشتریان است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه کارشناسان مرکز شکایات مشتریان را در اسرع وقت پیگیری می کنند، افزود: یکی از اولویت های اصلی اداره روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب کنند. سایت. کارشناسان این مرکز در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی خدمات بانک املاک ایران را دریافت و استفاده می کنند.