محلی در مقابل غذای جهانی – کدام بهتر است؟


افراد برای محدود کردن فرصت هایشان توسط جامعه شستشوی مغزی می شوند. به آنها آموزش داده می شود که خود را در جعبه های سفت و سختی که مانند قورباغه ها در دریاچه ای زندگی می کنند که از جهان خارج و امکانات بی پایان آن که می تواند زندگی بهتری را برای آنها فراهم کند ، زندگی کنند ، نگه دارند.

این شرط بندی به همین دلیل است که افراد موفق ، شرکت ها ، کارشناسان روابط و مربیان در زمینه های مختلف اغلب از مردم می خواهند که خارج از چارچوب فکر کنند و از منطقه راحتی خود خارج شوند. تنها اگر کارها را متفاوت انجام دهید ، می توانید به نتایج متفاوتی برسید.

وقتی می گویند آسمان حد است ، واقعاً همینطور است. قدم گذاشتن در مسیر زندگی کامل با تفکر باز پایانی رسمی ندارد.

وقتی صحبت از غذا و تغذیه می شود ، سالهاست اتفاق مشابهی رخ می دهد. بدن هر انسان منحصر به فرد است. اگرچه مکانیسم های بدن ما مشابه هستند ، پذیرش یا واکنش بدن ما نسبت به آنچه اتفاق می افتد می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

فرهنگ رژیم غذایی سمی ناشی از رسانه های اجتماعی و انتظارات غیرواقعی از بدن کامل افراد را در جعبه های بسیار سفت و سخت فرو کرده است. مردم می خواهند بدن منحصر به فرد خود را در این رژیم محدود مرسوم و مد روز قرار دهند. آنها می خواهند سیستم بدن منحصر به فرد خود را در مکانیسم ناشتایی 8:16 ساعته قرار دهند بدون این که بدانند روزه گرفتن هرگز یک رویکرد جهانی نیست. برای برخی ممکن است 12 ساعت و برای برخی دیگر 15 ساعت طول بکشد. ما مشتریانی داریم که فراتر از ساعتهای معمول روزه داری روزه گرفته اند و به اهداف مطلوب سلامتی و سلامتی رسیده اند. تعداد ساعات درستی وجود ندارد و برای راحتی و سهولت ، قرار دادن خود در جعبه قطعاً روش درستی برای انجام این کار نیست.

آیا نیاز به غذا خوردن محلی یا جهانی دارید؟

محدود کردن غذا و تغذیه و قضاوت درست یا نادرست آن بر اساس مرزهای جغرافیایی یک مثال بسیار کلاسیک از قرار دادن خود در این زمینه است. تفکر در مورد عواقب و شکست ها ما را از داشتن رویکرد مناسب و گسترش باورهای خود باز می دارد.

بله ، مهم است که محلی غذا بخورید ، مهم نیست که در کجای جهان هستید. اما اجازه دهید این را نیز درک کنیم که شرایط مختلف سلامتی به درمان های متفاوتی نیاز دارد. این درمان ها گاهی از غذاهای جهانی ناشی می شود که ممکن است در بازار محلی موجود نباشد. خوردن غذاهای محلی ، به ویژه هنگامی که بدن شما به آنچه در بازار جهانی موجود است نیاز داشته باشد ، چیزی جز یک طرز فکر محدود نیست. ما همچنین باید برای خوردن غذاهای جهانی باز باشیم.

آلبرت اینشتین به درستی می گوید: “میزان هوش در توانایی تغییر است.”

غذاهای محلی در اولویت هستند. همه ما باید هر روز این کار را انجام دهیم. غذای ما بیشتر از آن چیزی است که سبزی فروشان محلی به ما می فروشند. با این حال ، این نباید مانع از کشف غذاهای دیگری شود که می توانند برای سلامتی ما مفید باشند.

چرا باید برای خوردن غذاهای جهانی باز باشیم؟

همه چیز در اطراف ما دائما در حال تغییر است – جغرافیا ، آب و هوا ، شدت خورشید ، کیفیت خاک ، عفونت های باکتریایی ، ویروس ها ، بیماری ها ، داروها و حتی عوارض جانبی این داروها. این تغییر مداوم تأثیر جدی بر روی هریک از سلولهای میلیاردی بدن انسان دارد. بنابراین بله ، در حالی که خوردن آنچه در اطراف ما رشد می کند ایده آل است ، اما گسترش دیدگاه و غذای جهانی ما نیز ضروری است ، به ویژه به این دلیل که محیط داخلی و خارجی ما دائما در حال تغییر است.

کیوی ، روغن زیتون ، آووکادو ، زغال اخته – بخوریم یا نه؟

این وضعیت را در نظر بگیرید. فرض کنید اشعه ماوراء بنفش قوی به پوست و DNA آسیب می رساند. ممکن است ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای محافظت در برابر آسیب در غذاهای محلی تولید شده در محیط موجود نباشد. به عنوان مثال ، کیوی. این میوه حدود ده سال پیش کمتر شناخته شده بود و در کشور ما محلی نبود. در عمل پزشکی یکپارچه ، ما آموخته ایم که برخی از خواص کیوی قادرند DNA را به شدت ترمیم کنند. این زمانی است که کیوی را در رژیم غذایی بیماران سرطانی خود ، هم در طول و هم بعد از شیمی درمانی ، شروع کردیم. به همان اندازه که ما از غذا خوردن محلی حمایت می کنیم ، می دانستیم که نمی تواند به سلامت بیمار ما برسد.

به طور مشابه ، آووکادو نقش بسزایی در بهبود سلامت کودکان و بزرگسالان مبتلا به سرطان خون دارد. روغن زیتون نیز بومی مجارستان نیست. اما این ما را از پاشیدن سالاد مانع نمی کند ، به خصوص وقتی می دانیم که منبع غنی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده است. ما نمی توانیم غذاهایی را که می توانند برای سلامتی ما مفید باشند نادیده بگیریم زیرا غذاهای محلی نیستند. گاهی اوقات عاقلانه است که فراتر برویم و عقل موجود در کشورهای دیگر را وام بگیریم و آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم.

اگر رژیم غذایی خود را در مقیاس درصدی قرار دهید ، می توانید بر اساس داده های مورد نیاز برای وضعیت سلامتی خاص ، رژیمی را انتخاب کنید که 80 درصد محلی و 20 درصد جهانی است.

به عنوان مثال ، شیمی درمانی یک روش درمانی مداوم در حال تغییر است. ویتامین ها و مواد معدنی خاصی را از بین می برد. گاهی اوقات به دلیل شرایط آب و هوایی یا فصول نمی توان اینها را در محصولات محلی به راحتی پیدا کرد. بنابراین ، ما باید ذهن خود را باز کرده و بهترین غذاها را برای سلامتی خود بپذیریم.

با این وجود ، غذای جهانی به هیچ وجه به معنی غفلت از غذاهای محلی نیست. اگر در هند زندگی می کنید ، عاقلانه نیست که فقط غذاهای موجود در ایالات متحده را بخورید تا پول و وضعیت خود را نشان دهید. این قصد نادرستی برای حفظ آن است.

رژیم غذایی شما باید یک تعادل بین محلی و جهانی باشد و متناسب با نیازهای سلامتی منحصر به فرد شما باشد. غذای محلی فقط زندگی پایدار و حمایت از کشاورزان ما نیست. همچنین ایجاد تعادل در رژیم غذایی شما برای احترام به نیازهای بدن شما است. درست نیست که محدودیت های غذایی را محدود کنید ، به ویژه اگر سلامتی شما برای غذاهای خاصی که در محلی رشد نمی کنند مفید باشد.

به خود یادآوری کنید که محیط به طور مداوم در حال تغییر است و نیازهای بدن انسان نیز تغییر می کند. آنتی بیوتیک هایی وجود دارند که دیگر گونه های خاصی از باکتری ها را نمی کشند فقط به این دلیل که سیستم آنها باهوش تر شده است. بنابراین ، نیازهای سلولی بدن انسان نیز بسیار استرس زا شده است. آنها با تغییرات در محیط ما دائماً در حال تکامل هستند.

محیط نیز بر رشد برخی از گیاهان تأثیر مثبت دارد. به همین دلیل گیاهانی هستند که قبلاً نمی توانستند رشد کنند ، اما اکنون به دلیل تغییرات آب و هوا در محلی رشد می کنند. بلوبری در پونا بدون آفت کش رشد می کند ، کیوی در بخش هایی از هیماچال پرادش رشد می کند ، آووکادو در جنوب هند رشد می کند و بخش هایی از گوا نمونه هایی از این تغییر هستند.

در پایان ، ما باید به عنوان یک گروه موارد زیر را انجام دهیم:

  1. اجازه دهید ذهن خود را باز کرده و نیازهای بدن خود را بپذیریم.
  2. تصمیم خود را به انتخاب بین وعده های غذایی محلی یا جهانی محدود نکنید.
  3. ما به طور متعادل و منطقی غذا می خوریم تا غذاهایی را انتخاب کنیم که از سلامت ما حمایت می کنند.
  4. عشق و احترام به غذاهای محلی. اما در برابر خرد و فواید غذای جهانی نیز گشوده باشید.

به خاطر داشته باشید که تغییر تنها ثابت است و زنده ماندن بهترین ها تنها حقیقت است.

سازگاری با این تغییر هوشمندانه ترین انتخابی است که می توانید امروز ، فردا و همیشه به خاطر سلامتی خود انجام دهید.

YouCare همه چیز مربوط به شماست

نمی توان آن را از لیوان خالی ریخت. بنابراین قبل از تغذیه جهان ابتدا خود را بسازید. مراقبت همه چیز به شما مربوط می شود. – لوک کوتینیو

ما متخصصین تغذیه بالینی ، متخصصین تغذیه ، مربیان مجرب زندگی ، متخصصان یوگا ، مشاوران احساسی ، پزشکان آلوپاتی آموزش دیده و پزشکان هومیوپاتی هستیم که رویکرد 360 درجه ای را دنبال می کنند و پزشکی و شیوه زندگی را با شیوه زندگی تغییر دهنده زندگی ترکیب می کنند. به ما با تأکید بر چهار رکن سلامت – تغذیه متعادل ، ورزش مناسب ، خواب با کیفیت و سم زدایی عاطفی ، بر پیشگیری و درمان جامع کار می کنیم.

ما انسانها محصول طبیعت هستیم. بنابراین وقتی در محدوده قوانین و محدودیت های طبیعت عمل کنیم ، بهترین رشد را داریم. اینها شامل خوردن ، ورزش ، خوابیدن ، طرز فکر ما ، بینایی ذهنی ما است که همه آنها می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

ما معتقدیم که به علل اصلی و فردیت زیستی که به شما به عنوان یک فرد احترام می گذارد پرداخته ایم. بهبودی زمانی آغاز می شود که به پزشکی احترام بگذاریم و فراتر از آن تمرکز کنیم. ما به ایجاد محیط بیرونی و درونی مناسب کمک می کنیم که به هوش بدن اجازه می دهد تا شروع و در پیشگیری ، بهبود و شفا کمک کند.

برنامه های سبک زندگی پیشگیرانه و پیشگیرانه ما به درمان صدها هزار بیماری بین سرطان ، دیابت ، تیروئید ، قلب و عروق ، بیماری های خود ایمنی ، ایمنی پایین و سایر سندرم های نادر کمک کرده است.

در اینجا می توانید سفرهای تغییر دهنده زندگی و شهادت های قدرتمند مردم از سراسر جهان را بخوانیدبه

تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند. با کلیک روی اینجا یا رزرو مشاوره ، راه خود را در جهت درست پیدا کنید ، بخشی از برنامه های سلامتی یکپارچه ما باشید. با ما تماس بگیرید 18001020253 یا به ما [email protected] ایمیل بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید