محبوبیت کویک سایپا در ونزوئلا


مردم ونزوئلا که مدتی است به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، فشارهای اقتصادی و تورم فوق‌العاده در شرایط سختی به سر می‌برند، طی شش روز از نمایشگاه تکنسین‌ها و صنعتگران ایرانی به‌ویژه خودروهای گروه سایپا استقبال زیادی کردند. . از این نمایشگاه بیش از پنج هزار نفر برای پیش خرید خودروهای کویک و ساینا ثبت نام کردند.

به گزارش پرشین خودرو، وجهه خوب برند سایپا در بین مردم ونزوئلا در کنار تغییرات مثبت اخیر در نظام اقتصادی این کشور از جمله کنترل ابرتورم، افزایش نسبی قدرت خرید طبقه متوسط ​​و… نیاز به نوسازی ناوگان خودرو فرسوده در ونزوئلا، محصولات اقتصادی سایپا با استقبال خوبی مواجه شده است.

علاوه بر این سابقه خوب حضور گروه سایپا در بازار ونزوئلا که به چندین سال قبل از بحران شدید اقتصادی در این کشور بازمی گردد، تاثیری در این استقبال خوب نداشت، چرا که سایپا توانست بیش از ۱۱۰۰۰ دستگاه بفروشد. محصولات خود را در این بازار با قیمتی بالاتر از بازار داخلی به فروش می رساند و بازار و بازخورد خوبی را برای مشتریان ایجاد می کند.

در آخرین نمایشگاه حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در دو شب متوالی در غرفه سایپا با معرفی محصولات این شرکت و تشویق و ترغیب عموم به استفاده از این محصولات توسط وی، نشان دهنده تمایل شدید بخش دولتی است. ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری گروه خودروسازی سایپا می تواند منجر به انعقاد قرارداد صنعتی راهبردی بلندمدت بین دو کشور ایران و ونزوئلا شود.

گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین توافق با وزارت حمل و نقل ونزوئلا، در نظر دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو در دو سطح خودروی کامل (CBU) و قطعات جداگانه (SKD) صادر کند.

این نمایشگاه با حضور حدود ۸۰ شرکت دانش بنیان و خودروساز ایرانی با همکاری و هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۳۱ تا ۸ شهریورماه به منظور ارائه و انتقال فناوری های خود در انحصار ایران برگزار شد. نمایشگاه. نمایشگاه در ونزوئلا.