ماکارونی با سبزیجات مدیترانه ای (پروتئین بالا ، بدون گلوتن ، گیاهخواری)



این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای خوشمزه با پستو یک شام سالم و سبزیجات را به ارمغان می آورد.

روز بعد ناهار بیشتری تهیه کنید – سپاسگزار خواهید بود!

ماکارونی سنتی خوشمزه است (دیروز) ، اما اغلب فاقد پروتئین و فیبر هستند!

دستور العمل های سنتی ماکارونی گیاهی یا گیاهی خود را با پاستای پر پروتئین تهیه شده از نخود ، عدس یا لوبیا سیاه به روز کنید. من برای این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای از عدس زرد Trader Joe و اسپاگتی برنج قهوه ای استفاده کردم – آنها 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر در هر وعده دارند.

Banza ماکارونی حبوباتی با پروتئین بالا OG است. این از نخود تهیه شده است و احتمالاً از نظر طعم و تغذیه مورد علاقه من است.

اما اگر شما را تشویق به بارگیری سبزیجات نکنم ، چه نوع متخصص تغذیه ای هستم؟ خوشمزه های غیر نشاسته ای مانند فلفل ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو سبز و بادمجان بافت ، فیبر و حس مدیترانه ای را به این دستور غذا می دهند.

از آنجا که من عاشق یک بشقاب بزرگ غذا هستم ، می توانم مقدار زیادی غذا با افزودن سبزیجات زیاد بدون نیاز به کالری مصرف کنم. وقتی از بشقاب بزرگ سبزیجات دور می شوم ، کمتر شکر یا تنقلات می خورم.

من این غذا را با ترشی جی کلم وگان و سس پستو بادام هندی کوچک کردم … و بلافاصله آن را با پنیر بز وگان کردم. وای! ببرید یا اینجا بگذارید.

PS- یکی از مشتریان من روش پخت گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آنها را جداگانه تفت دادم! خیلی خوشمزه! اما ریختن سبزیجات دیگر نیز م workثر است.

نام!

ماکارونی با سبزیجات مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

عناصر:

  • 1 عدد بادمجان کوچک ، برش خورده و یک چهارم
  • کدو سبز 1 عدد ، یک چهارم
  • 1 فلفل قرمز ، برش خورده به قطعات 1 سانتی متر
  • 1 عدد فلفل نارنجی ، به قطعات 1 سانتی متری خرد شده است
  • پیاز قرمز 1 عدد ، به قطعات 1 سانتی متری خرد شده است
  • نمک سیر
  • گوجه فرنگی 1 پیمانه
  • روغن زیتون اضافی
  • 1 سر سیر
  • آویشن
  • ماکارونی با پروتئین بالا (من از عدس زرد و برنج قهوه ای استفاده کردم ، اما ماکارونی نخودچی یا لوبیا سیاه کار می کند)
  • پستو (من آن را در یک فروشگاه خریدم ، اما ما یک دستور غذا داریم)
  • اختیاری: پنیر بز یا پنیر فتا ، مخمر تغذیه ای

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ (یا 2) را با فویل آلومینیوم بچسبانید. آن را کنار بگذارید ، نادیده بگیرید.
  2. در یک کاسه بزرگ ، سبزیجات را به جز گوجه فرنگی مخلوط کنید. روغن زیتون * را اضافه کرده و به طور مساوی پخش کنید. روی یک ورقه پخت بمالید و نمک سیر بپاشید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. گوجه فرنگی را در یک ظرف جداگانه پخت اضافه کنید. روغن زیتون بپاشید. آویشن و سیر را به سر اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه بپزید ، بردارید و با سرکه بالزامیک بپاشید و 20 دقیقه دیگر بپزید. پس از اتمام کار ، سیر را خرد کرده و برگ های آویشن را از ساقه جدا کنید.
  4. در همین حین ، طبق دستور ، خمیر را بپزید.
  5. وقتی سبزیجات و ماکارونی آماده شدند ، با پستو مخلوط کنید.
  6. اختیاری: با پنیر بز یا فتا بپاشید و لذت ببرید!

* با دانستن اینکه این غذا با پستو و پنیر بز چرب تر است ، تصمیم گرفتم از روغن برای برشته شدن این سبزیجات استفاده نکنم. من از اسپری نچسب روی فویل آلومینیومی استفاده کردم. من سبزیجات را در آب سبزیجات برای رطوبت انداختم و طبق معمول مزه دار شدم.

این غذا را برای خودتان یا خانواده خود تهیه کنید؟ ! ما می خواهیم آن را ببینیم شاهکار خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @ تغذیه. آگاهیبه

شاید شما هم دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در یک تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که او به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. میزبان مشترک پادکست آگاهی از تغذیه.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند مرتبط باشند. همه نظرات متعلق به من است.



دیدگاهتان را بنویسید