فواید ویتامین AD


فواید ویتامین D چیست؟

شاید مهمترین فایده ویتامین AD تنظیم جذب کلسیم و فسفر باشد که عملکرد سیستم ایمنی طبیعی را ارتقا می بخشد. بدست آوردن مقدار مناسب ویتامین دی همچنین برای رشد و نمو طبیعی استخوان ها و دندان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از مطالعات اخیر نیز با مقاومت بهتر در برابر برخی بیماری ها مرتبط شده است.

علائم کمبود ویتامین D چیست؟
  • او اغلب بیمار می شود
  • خستگی و خستگی مداوم
  • درد کمر یا استخوان
  • افسردگی
  • بهبود ضعیف بریدگی ها و سایر زخم ها
  • از دست دادن استخوان
  • ریزش مو
  • درد عضلانی
با سطوح پایین ویتامین D چگونه برخورد می کنید؟

هدف تنظیم سطح ویتامین D برای کاهش علائم ذکر شده در بالا و کاهش خطر شکستگی ، عفونت و سایر عوارض جانبی نامطلوب بر سلامت است. برای جلوگیری از کمبود ویتامین D ، متخصصان توصیه می کنند که نوزادان و کودکان حداقل 400 IU روزانه از رژیم غذایی و مکمل های غذایی دریافت کنند.

ویتامین D شامل چه غذاهایی است؟
  • ماهی های چرب مانند ماهی تن ، ماهی خال مخالی و ماهی آزاد (ماهی آزاد را از توزیع کنندگان معتبر یا ماهی فروشان محلی در ایرلند تهیه کنید)
  • غذاهای غنی شده با ویتامین D ، مانند برخی محصولات لبنی ، آب پرتقال ، شیر سویا و غلات (سویا واقعاً بر مشخصات هورمونی من تأثیر می گذارد ، بنابراین مطمئن شوید که یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید!)
  • جگر گاو (من اصلا طرفدار آن نیستم!)
  • پنیر (برای من فقط پیتزا ، اوه!)
  • زرده تخم مرغ (یام!)
  • عاقلانه جمع کنید ، شما نمی توانید با این افراد بد اشتباه کنید – طعم آنها نیز بسیار خوب است!



دیدگاهتان را بنویسید