فلسفه “هنر در حرکت” برای طراحی محصولات جدید فونیکس


فینیکس در ادامه نوآوری های خود قصد دارد از فلسفه “هنر در حرکت” برای مجموعه ای از محصولات آینده نگر استفاده کند که به طور خاص نسل جوان را هدف قرار می دهد.

به گزارش پارچین خودرو، پس از سال ها حصر و رکود در کشور در زمینه طراحی خودرو، مدت هاست که خودروهایی با ظاهری مشابه در خیابان های ایران می بینیم. یک بازار کسل کننده و تکراری مدیران خودرو سعی کرده اند با برند لوکس خود (ققنوس) جان تازه ای به آن ببخشند.

برند فونیکس که با هدف تحول و نوآوری در بازار خودروی ایران پا به عرصه وجود گذاشت، توانست در مدت کوتاهی از ورود خود به این عرصه تحولی چشمگیر در طراحی خودروهای بازار ایجاد کند.

در زمینه طراحی، این برند تاکنون از فلسفه «زندگی در حرکت» استفاده کرده است که در اولین خودروهای عرضه شده توسط این برند از جمله تیگو ۸ پرو و ​​تیگو ۷ پرو به خوبی نشان داده شده است. در این زبان طراحی، چراغ های LED تاثیر تکنولوژی را تداعی می کنند و کابین مجلل با ویژگی های زیبا و طراحی داخلی، ابعاد لوکس تیگو را چند برابر می کند.

فونیکس در ادامه نوآوری های خود قصد دارد از فلسفه “هنر در حرکت” برای طیف وسیعی از محصولات آینده نگر استفاده کند که به طور خاص نسل جوان (متولد ۱۳۷۵ به بعد) را هدف قرار می دهد.

هنر در حرکت

فلسفه طراحی هنری در حرکت
در قلب فلسفه “هنر در حرکت” این ایده وجود دارد که طراحی، در عین اینکه کاربردی است، می تواند فوق العاده زیبا نیز باشد. این فلسفه طراحی را باید از بیرون دید، لمس کرد و پشت فرمان تجربه کرد. این مفهوم طراحی را از منظر تکامل و تعادل، بین حرکت و سکون می بیند. بنابراین فضای آزادتر و شیک تری را برای مسافران فراهم می کند. سبک طراحی که با دنیای واقعی و زمینی ما فاصله دارد و در نتیجه می تواند مورد استقبال نسل جوان قرار گیرد. به همین دلیل است که او از سبک طراحی “نور و سایه” استفاده می کند تا زیبایی متمایز و پویا خود را لحظه به لحظه نمایان کند. از این کلیپ، امکانات بی پایان ترکیب فوق العاده نور و سایه به تصویر کشیده شده است.
این رویکرد به طراحی در دنیای امروز به ترجیحات نسل جوان پاسخ می دهد و بنابراین می تواند نیازهای مصرف کنندگان جهانی را برآورده کند. تولد زبان طراحی «هنر متحرک» در واقع راهی عالی برای نشان دادن شخصیت مشتریان جوان است. طراح محصول معتقد است که این اصطلاح آمیزه‌ای از هیجان با آخرین فناوری است: چیزی بیش از ایجاد یک داستان علمی تخیلی و بصری آینده‌نگر.

مفهوم «جهان موازی» شبیه شرایط زندگی نسل جوان عصر جدید است: آنها در بازی های اجتماعی خود به دنبال «آزادی» و «استقلال» هستند و از فناوری «واقعیت افزوده» برای ایجاد دنیای مجازی منحصر به فرد خود استفاده می کنند. . درست مانند جهان های موازی، سرنشینان این وسیله نقلیه از سفر رویاهای خود لذت می برند و در عین حال مناظر فریبنده اطراف خود را تجربه می کنند. هدف “هنر در حرکت” ارائه یک زبان طراحی است که به بهترین وجه توسط جوانان امروزی تفسیر شود و یک روند سورئال در طراحی جهانی را هدایت کند.

فونیکس با معرفی زبان طراحی جدید خود که جلوه های پویا و مدرن خود را بیش از هر چیز نشان می دهد انقلابی در بازار خودروی ایران ایجاد خواهد کرد. این برند در تصمیم خود برای ارائه محصولات آینده نگر، تجربه مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و مشتریان را بیش از هر زمان دیگری در مورد ظهور نسل جدید خودروهای خود کنجکاو می بیند. پیش بینی می شود این الگوی طراحی را برای اولین بار در محصول آتی برند فونیکس در ایران که با نام “FX” شناخته می شود، مشاهده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر با وب سایت فونیکس همراه باشید:
https://fownix.com