فعالیتی سراسری برای باشگاه مشتریان مدیران خودرو، این بار در مشهد


MVM اولین روز خانواده را برگزار کرد.

مادیریم خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور همواره سعی در برقراری ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود داشته و به همین منظور با راه اندازی باشگاه مشتریان خود گام بلندی در راستای این هدف برداشته است.

به گزارش پرشین خودرو، در روزهای گذشته MVM و برنامه سالانه فعالیت های آفلاین را منتشر کرد که به تدریج دامنه فعالیت های کل کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، تبریز و سایر شهرها را در بر می گیرد.

به عنوان بخشی از این طرح، MVM اولین رویداد «روز خانواده» با حضور بیش از ۲۰۰ مالک خودرو در مشهد با موفقیت برگزار شد.

مالکان در پارکی زیبا در حوالی شهر مشهد دیدار کردند و ساعات خوشی را در کنار خانواده بزرگ مدیران خودرو سپری کردند. مشتریان از ساعت ۱۷:۰۰ یک به یک در این مهمانی شرکت کردند و این شرکت برای هر مشتری یک هدیه ویژه شامل یک کیف لوکس برای هر خانواده و هدایای ویژه بسیاری برای برندگان مسابقه تدارک دیده است.

باشگاه مشتریان مدیران خودرو

بعد از ورود به باغ تالار دو ماشین X55pro توجه مشتریان را به خود جلب کرد. X55PRO به عنوان مدلی جدید از خانواده ام وی ام یکی از خودروهای مهم و پیشرو در زمینه مد بازار خودرو ایران از نظر طراحی است. با تکیه بر طراحی پویا و قابلیت بالا با شتاب ۹.۵ ثانیه برای ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر و امکانات جذابی مانند صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، عملکرد دکمه ای و AVM تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای مشتری به ارمغان می آورد.

باشگاه مشتریان مدیران خودرو

در این مراسم مشتریان زیادی بودند که برای لمس و تست این خودرو عجله کردند و نقدها و نظرات بسیار خوبی را در مورد این خودرو ارائه کردند، زیرا این خودرو ظاهری بسیار شیک و پیکربندی بسیار غنی دارد. برخی از مشتریان در حال حاضر قصد خرید این خودرو را داشتند.

باشگاه مشتریان مدیران خودرو

در سال گذشته و امسال، هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو، به حداکثر رساندن رضایت مشتریان بود. باشگاه مشتریان در آینده با توجه به برنامه ریزی استراتژیک شرکت مدیریت خودرو، رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد کرد تا ارتباط خود را با مشتریان گسترش دهد. آنها می خواهند این فعالیت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و ارتباط گسترده تر و سازنده تری با مشتریان خود برقرار کنند.