“غذا” که غذا نیست!


همه ما غذا خوردیم و ممکن است به خوردن ادامه دهیم غذایی که غذا نیست! امیدوارم فقط با توجه به تخفیف های برنامه ریزی شده!

چند پست وبلاگ زیر بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید تمایل دارید اگر می خواهید به نتایج واقعی و پایدار برسید.

و این یک چیز خواهد بود:

  • سلامت خود را بهبود بخشید

  • سطح انرژی خود را افزایش دهید

  • مفاصل دردناک را کاهش دهید

  • هورمون های خود را درمان کنید

  • تمرین / عملکرد ورزشی باید بهبود یابد

  • بهبود کیفیت پوست و مو

  • قلب خود را سالم نگه دارید

  • کمک به عملکرد مغز

  • مه مغزی را به حداقل می رساند

  • بر احساس شما در حال حاضر و در آینده تأثیر می گذارد.

پس این چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. یک مرز مستقیم بین مصرف غذا و همه چیز در این لیست و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی مانع از اقدام شما شود.

حقیقت:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص طراحی شده است تا شما را از غذای بیشتری میل کند.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه مملو از بدترین چیزها در بدن شماست: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و مقدار زیادی کالری اضافی که کاملاً فاقد همه مواد مغذی است. اینها کالری “خالی” نامیده می شوند.

این “غذای فوق فرآوری شده”مانند دونات ، بیسکویت ، آب نبات ، چیپس ، آب نبات ، غلات شیرین ، چوب گرانولای شیرین ، مرغ سرخ شده ، نان سفید ، سیب زمینی پوره شده و غیره ، و بسیاری از دانشمندان معتقدند که این غذا اعتیادآور است.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند داروهای خاص مسیرهای پاداش را در مغز تحریک می کنند.

بنابراین نه تنها این “غذا” برای شما خوب نیست ، بلکه حتی بیشتر هوس می کنید!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت بسیار کمی با غذای واقعی دارد. آنها اساساً از همه مواد مغذی (فیبر و ریزمغذی ها) محروم بودند.

در این ماه ، من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه کنار گذاشتن آنها از مصرف دارم.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که توجه خود را به خواسته خود شروع کرده و پیگیری کنید.

توصیف آنچه که می خواهید ، چه زمان و چگونه احساس می کنید به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید ، که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

بنابراین به خاطر داشته باشید که چه کسی / چه / چه وقت / کجا / چرا هوس می کنید. فقط برای چشم شما و تمرین عالی. قطعا به من کمک کرد!

ایا حاضری ؟! زیر پست بگذارید.

همچنین می خواهم بدانم نظر شما در مورد این تمرین پس از چند روز انجام دادن چیست. 😊

به زندگی که داری عشق بورز


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع و مجرب
مشاور واجد شرایط سلامتی محل کار
پیری گروه FB با سرزندگی
صفحه FB مربی Duwel Anita

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه جایی است که می توان اطلاعات و استراتژی های مربوط به زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش را به اشتراک گذاشت. اولین نفری باشید که هدایای رایگان ، چالش ها و موارد دیگر را دریافت می کنید. آن متناسب با. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن جوک ها!


PSS اگر از دست دادید راهنمای تمرین Time Crunch، هنوز وقت دارید آن را بدست آورید آی تی!

این شامل تمرینات کوتاه ، م ،ثر و م ofثر 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه ای است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید