علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

 کتاب بدنسازی بدون وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک فرا انسانی در آن وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و اگرچه تمرینات و انگیزه آنها به سطحی می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، اما این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در مواردی کاملاً بالاتر از سطح شما) ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری آمریکایی ، مشاور دوره های رنسانس است و چون حتی اگر در آینده نزدیک انتظار مدال المپیک را نداشته باشد ، احتمالاً می خواهد تمرینات معمول و غیره را انجام دهد. آن را رها نکنید

از تکنیک هایی مانند تعهد گرفته تا تعیین اهداف واقعاً دست یافتنی ، اینها نکات ساده ای هستند که شما را در حرکت نگه می دارند تا به خواسته های تناسب اندام خود برسید. المپیک زیر را مقایسه کنید.

در رژیم غذایی و ورزش شرکت کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما واقعاً چند بار رژیم سخت یا ورزش منظم خود را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که دوستداران تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما بد بودن چیز مهمی نیست. با این حال ، به گفته Isratil ، ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در عملکرد ورزشی ، به چنین تمرینات خوب زیادی نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای یک تمرین هزینه داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته در کل بسیار ضعیف تر است ، سپس یک هفته تمرینات بد یک ماه می شود و غیره. چیزهای سطح بالا واقعاً اهمیت دارند.

او می گوید با چنین تمرین سختی ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع از آن پیروی می کنند تا بدن خود را در طول هر تمرین تغذیه کنند ، حتی اگر گرسنه نباشند. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه برای افزایش وزن تلاش می کنند ، احتمالاً متوجه خواهید شد.

به همراه تمرینات خود از یکنواختی در رژیم غذایی خود استفاده کنید ، برنامه ای برای دستیابی به مزایای ورزش و تغذیه پیدا کنید. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، باید مقدار زیادی کالری با برخی وعده های غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز دریافت کنید و با تمرینات سنگین به مسیر خود ادامه دهید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه برای بازی های المپیک زمستانی ، بسیاری دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که محل تمرینات زیادی وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات می توانند هر نوع غذای لذیذی را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب صحیح غذا مناسب است و – دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید هر کاری را که می توانند انجام دهند تا این تصمیمات درست را بگیرند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 صبح است و هنگام خواب است ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک عدد سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد اراده ندارند و مطمئناً اگر متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا کمی کنار بروید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که تصور می کنید ، اما این توهین نیست ، این یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً می توانید مرغ و سبزیجات را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا رستوران فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت لزوم ، غذاهای خود را تهیه کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی سالن ورزشی خود زندگی نمی کنند و نیاز به تماشای وعده های غذایی خود دارند ، آشپزی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی ایده خوبی است ، مردم تمایل دارند که غذا را سنگین تر از نیاز خود کرده و از کاه یک نوک تهیه کنند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپز خوبی باشند می ترسند و غرق می شوند تا بتوانند غذاهای خود را تهیه کنند. ” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها ماده مغذی و مواد اولیه مختلف باشد ، درست نیست. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع و اهداف واقع گرایانه راهنمای شماره یک شما هستند ، باید بدانید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که این کار امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار خود ندارید ، مطمئن شوید که نیازی به ذخیره مواد غذایی ندارید که تمام روز را آماده کرده اید. غذا را بدون یخچال آماده کنید!

“سرانجام ، اگر واقعاً رژیم را شروع کرده اید و احساس خوبی نسبت به آن دارید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و حاوی مواد مختلفی هستند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذاهای خوشمزه می خورید. عمداً کم غذا نخورید. به غذاها اهمیت دهید و نگویید: رژیم مجازات است.

ورزشکاران المپیکی از رژیم هوس انگیز اجتناب می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد. این لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نیست ، اما آنها می دانند هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، یک نیم کاسه وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، ممکن است همیشه غذای ناخواسته یا مقدار زیادی غذا بخورید و نگران میزان کالری دریافتی خود نباشید. ترکیبی دیگر از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را تجربه خواهید کرد. پرخوری بعدا

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذاهای سالم تری بخورید و اگر رژیم جدید شما سرگرم کننده نباشد و مانند یک اسباب بازی نباشد ، شوکه نخواهید شد. اگر فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید رژیم غذایی خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بیشتر نیازی به درآمد زیادی ندارند. با این وجود ، آنها در (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبگان انتخاب شده اند.

اما ما ، مردم عادی ، چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم ، با خودمان مبارزه می کنیم. اگر خود را دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه می دانید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف مناسب نباشید.

از انواع تمرینات ورزشی گرفته تا هنرهای رزمی مختلط گرفته تا مسابقات متقاطع گرفته تا شرکت در تمرینات ورزشی تیمی ، همه چیز شما را به مسیر اصلی سبک زندگی مناسب شما یا بیشتر می برد و این مسیر را هدایت و حفظ می کند.

“اگر [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند انگیزه بزرگی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی هستند. افراد عادی ، بنا به دلایلی ، اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در باغ خود بسازید و چند هفته برای این کار وقت ندارید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، مهم است که چگونه باغ خود را آبیاری کنم؟ ” بله ، و مهم نیست که باشد یا نباشد … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “سلام ، بیایید یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش در یوتیوب.”

مطمئناً ، تحت نظر بدنساز اخیر که با جهان به اشتراک گذاشت ، تصمیم گیری جدید ، نوشتن هشتگ برای بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی نوبت به تغییر می رسد ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید ، از رسیدن به هدف مطمئن شوید.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به اتمام است ؛ این روند می تواند خسته کننده باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به شما علاقه دارند باید از آن پیروی کنند و ثابت قدم باشند زیرا اهداف شایسته به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. او گفت: “من فکر می کنم من باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. همه چیز را تا آنجا که ممکن است ساده کنید ، اما وقتی به شرایط سختی رسیدید آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما عمدا آن را سخت تر نمی کنیم ، اما کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

ایجاد و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید