طرح نظارت بر اصالت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش آغاز شد


تضمین کیفیت قطعات یدکی در خدمات پس از فروش سایپا;

طرح کنترل اصالت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش سایپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با قاچاق لوازم یدکی و قطعات تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

به گزارش فارسی خودرو، مهدی روزبهانی رئیس کمیته مبارزه با کالای تقلبی و قاچاق سایپایدک گفت: خدمات پس از فروش سایپا به منظور ارائه خدمات و قطعات با کیفیت به مشتریان و عدم وجود قطعات غیر شرکتی. در سطح نمایندگی و نمایندگی، بازرسی در سطح نمایندگی و نمایندگی آغاز شده است فروش قطعات یدکی و نمایندگی تعمیرات.

و عزم جدی و قاطع خود را برای برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید، توزیع و فروش لوازم یدکی تقلبی و قاچاق محصولات سایپا در بازار نشان داد و تصریح کرد: کیفیت قطعات یدکی در پس -خدمات فروش در سایپا. این مجموعه گارانتی های لازم را ارائه می دهد و این قطعات در بسته بندی اصلی خود عرضه می شوند، بنابراین تامین قطعات و فرآیند تولید کاملاً با استانداردهای دقیق انجام می شود.

روزبهانی تاکید کرد: فرآیند کنترل کیفی برای ارسال قطعات یدکی در مبادی ورودی به انبارهای سایپیدک به دقت بررسی می شود و در صورت عدم رعایت، ارسال کالا مردود خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی قطعات یدکی توسط کارشناسان بررسی شده است و در صورت صدور گواهی کیفیت می توان قطعات را به انبار ارسال کرد.

رئیس کمیته مبارزه با جعل و قاچاق سایپایدک گفت: نظارت و بازرسی سایپایدک در مبارزه با توزیع قطعات تقلبی و قاچاق بی سابقه بود و افزود: از سوء استفاده از نام و برند سایپایدک جلوگیری می کنیم.

وی گفت: طرح بازرسی و نظارت سایپایدک در مبارزه با توزیع قطعات غیر ضروری در بازار، در تمامی استان ها آغاز شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

طرح بازرسی و نظارت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش سایپا با حضور جناب آقای محمدرضا موسوی; مدیرعامل سایپایدک و محمدرضا موسویان; مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا آغاز به کار کرد.