شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و وب سایت های مختلف از اصطلاحات شکلات برای فروش شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی شفابخش اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نیاز دارد تا حداکثر بازیابی و افزایش بازده را افزایش دهد.

بازپرداخت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوختهای اصلی بدن برای تولید انرژی در فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه تمرین به تجدید کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا برای تمرینات فردا آماده باشید.

بازسازی

تمرینات شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین باکیفیتی است که به شما کمک می کند ماهیچه های خود را بازسازی ، ساخته و تغذیه کنید تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی در طول تمرینات روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. عیب!

بیایید امروز کمی وقت بگذاریم تا مقدار دقیق آن را بررسی کنیم (این اطلاعات از اطلاعات شیر ​​شکلات که از وب سایت سازنده گرفته ام):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که اگر یک لیوان شکلات میهن بخورید ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین تخم مرغ !!) و تازه است شما یک لیوان شیر شکلات می خورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو رو به وخامت است. در نتیجه ، بادام یا عدس بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد ، خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از تمرین به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. از شما می خواهم وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که این یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود و آن را برای موارد خاص بگذارید ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی آن را هدیه کنید.

بنابراین اکنون بیایید و از ایده های زیر به عنوان وعده های بعد از تمرین برای خود یا فرزندان خود استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام تهیه شده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی در قاشق با پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر را می توان استفاده کرد ، اما کربوهیدرات ها و پروتئین ها باید در وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین قرار گیرند.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تبلیغات خود را شفاف تر کنید!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده بعد از تمرین می خورید بشنوم.

در کادر نظرات زیر غذا یا میان وعده خود را بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید