شکر ، چربی ، محصولات لبنی: سه مورد بزرگ و تغییر آنها آسان است


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، باید به چند نکته کلیدی توجه کنم.

مراقب خواهم بود نکات کلیدی عمل در ابتدای مکالمات ما تا بدانیم با رژیم غذایی خود به کجا می روند.

هنگامی که من برای اولین بار در مورد تغذیه آموختم ، به ما گفتند که “ما باید با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنیم” ، و سپس (بیش از یک دهه پیش) من واقعاً معنی آن را نفهمیدم. در حین تمرین ، متوجه شدم که این روش دیگری برای گفتن “گام به گام” است. به عنوان مثال ، اگر کسی صبحانه از کیک های پاپ و غلات شیرین با جوش شیرین استفاده کند ، احتمالاً نمی تواند آنها را به اسموتی های سبز و میوه ای که دارای پودر پروتئین هستند تبدیل کند. چرا؟ زیرا این یک مرحله نیست ، بلکه 3 است. و 3 مرحله غذا (صبحانه) بیش از حد درخواست می کند: خیلی سریع.

بدین ترتیب با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید این بدان معناست که حتی اگر بخواهم آنها را 3-4 قدم جلو ببرم ، یک قدم دیگر – با خیال راحت. با خیال راحت برای بودجه ، توانایی ها و آرامش خاطر خود.

اینها 3 مورد مهمی هستند که می توانید به آنها تغییر دهید ، که یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما است و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری دریافت می کنید.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی به نسخه سالم تری با عقل سلیم برویم ، که یک قدم بهتر است. در تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی ها و محصولات لبنی لایه های خاص خود را دارند و البته لایه های خوب / بهتر / بهترین. این 3 مورد از کلیدهای اصلی (بیشتر مغذی / طبیعی / نزدیک به طبیعت) است که می توانید امروز بسازید. من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید مانند حوزه تغذیه جامع نیست [Read: Why Sugar is the Villain] کمبود مواد مغذی (و حتی توانایی سرقت مواد مغذی از بدن) ، این بدان معنا نیست که ما هرگز می توانید دوباره چیز شیرینی را بچشید ما به سادگی می توانیم شکر سفید را در انبار به چند روش مختلف تازه کنیم.

مسیر مقدماتی: به جای شکر سنتی ، قارچ زیستی یا نیشکر بخرید. شما کمتر استفاده می کنید زیرا گرانتر است و اگر از آن استفاده کنید ، کمی احساس بهتری نسبت به آن خواهید داشت. گول نخورید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط کمی کیفیت بهتر و حمایت از تولیدکنندگانی که چغندر GMO را برای شکر تولید نمی کنند.

گزینه بهتر بعدی: عسل خام محلی یا شربت افرا. بهترین عسل خام را از باغات میوه در دره ما پیدا خواهید کرد ، که در همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز از طریق دوستان یا مغازه های حیاط خلوت به فروش خصوصی می پردازند ، بنابراین از اطراف بپرسید و بهترین مورد را پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی نباید پخته شود زیرا مزایای سلامتی آن در حالت “خام” است ، اما مواد معدنی در درایت باقی می مانند و من هنوز از عسل برای اکثر پخت ها استفاده می کنم. می توانید از آن برای جایگزینی شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. به دنبال شربت های تیره تر و خالص افرا باشید ، شربت ذرت جعلی / شربت طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص دارد ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم بسیاری از آنها دوست ندارند) ، اما اگر طعم آنها را بررسی کنیم ، آنها در پخت و قهوه بسیار خوب هستند.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، باید بفهمیم الف) این اطلاعات عمومی دیگر معتبر نیستند ، ب) ما باید دوباره یاد بگیریم که به چربی ها اعتماد کنیم و مهمتر از همه ج) به روز رسانی چربی ها در انبار ما ، در یخچال ما. و رژیم غذایی به روشهای مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر مقدماتی: چربی های سالم مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی ها ، از جمله آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، روغن و دانه های کتان ، روغن گیاهی (کره تصفیه شده) ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن زیتون (فوق بکر) را خریداری کنید. و روغن کنجد

راه حل بعدی بهتر / بهترین: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. بیو واژ

محصولات لبنی:

در حالی که چربی به صورت شیطانی درآمده است ، محصولات لبنی همچنان توسط رژیم غذایی اصلی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای رساندن کلسیم به استخوان های قوی فقط از طریق محصولات لبنی است. از آن زمان ، ما فهمیدیم که این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حالی که واقعیت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از شیر گاو بسیار دشوار است (در بسیاری از سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان است) ، اما وقتی غذای خودمان را انتخاب می کنیم و بیشتر می پزیم ، انتخاب می کنیم. بسیاری از مشتریانی که محصولات لبنی را کاهش می دهند یا از رژیم غذایی خود حذف می کنند ، احساس می کنند که هضم آنها چندین برابر بهتر می شود. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر مقدماتی: برای هر مکانی که از لبنیات استفاده می کنید جایگزین های لبنی بخرید. جایگزین عالی برای شیر نارگیل یا جو دوسر در قهوه – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بهتر بعدی این است که خودتان شیر جو یا گردو تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

یک چت رایگان با رنا رزرو کنید

تولید این سخت نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس ادغام آن در فعالیتهایی که قبلاً انجام شده است. با چند تغییر ساده ، می توانید رژیم غذایی خود را به طور گسترده به روز کنید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من موارد پیچیده تغذیه را به صورت اساسی ساده کرده و گام هایی بر می دارم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید