شام با پروتئین بالا بعد از تمرین دیرهنگام


بنابراین من معمولاً عصر بعد از کار تمرین می کنم ، که اغلب بدان معنی است که آخرین وعده غذایی من ساعت 9 شب یا بعد از آن است! بنابراین ، برای کسانی که به دنبال گزینه های شام سبک تر در اواخر شب بعد از تمرین دیرتر هستند ، این موارد را بررسی کنید:

1. بسته بندی مرغ Paleo

این یکی از پرطرفدارترین دستور العمل های من در سایت من است و دلیل خوبی هم دارد. سالم ، سبک و آماده سازی آن بسیار آسان است. شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید.

2. گوشت بوقلمون تند

مکمل دیگری برای من- به راحتی قابل جمع است و نوعی غذای “باقی مانده در یخچال” است که یک روز قبل از فروشگاه هفتگی ایده آل است. دستور تهیه من را اینجا می توانید پیدا کنید.

3. سوسیس بوقلمون با سبزیجات له شده

این برداشت سالم تری از مورد علاقه سنتی بریتانیایی- Bangers & Mash است. من سوسیس خود را با سوسیس بوقلمون (کبابی) عوض می کنم و ماشی که استفاده می کنم شلغم Mash Direct ، جعفری و هویج است ، بسیار خوب است. من به سادگی کره واقعی ، پیاز قرمز سرخ شده ، مقداری فلفل و نمک اضافه می کنم. آه و کمی قطره شیر!

4. ترد مرغ

باز هم ، یک دستور ساده و ساده که هر از گاهی به آن برمی گردم. من اخیراً یک پست برای The Edge ارسال کردم: پسران Clontarf در این مورد – دستور غذا را می توانید در اینجا پیدا کنید.

5. بوریتو کاسه / فجیتاس

ترکیبی ساده از فیله مرغ سرخ شده ، فلفل ، تکه های چیلی ، سس تماری ، مقداری آب لیمو ، سیر ، پیاز سرخ شده ، فلفل و چند آب لیمو دیگر. یک آووکادوی خمیری (با آب لیمو ، آب گوجه فرنگی و نمک) اضافه کنید و در یک بسته گرم با سالاد تازه و ترد و یک طرف لوبیا (فیلتر شده) سرو کنید. بسیار سبک و بسیار خوشمزه است. اگر می خواهید کربوهیدرات خود را پایین نگه دارید ، از بسته بندی خودداری کنید و بسته سالاد را ترجیح دهید. یا اگر برنج را ترجیح می دهید ، به سادگی تمام مواد را روی آن قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید