سه خورشت لوبیا و راه هایی برای کاهش هزینه های غذا


من مخلوطی از لوبیای شمالی ، لوبیا گاربانزو و لوبیا سیاه درست کردم و آنها را روی اجاق گاز با سس ماکارونی و یک دسته کامل کلم بروکلی خرد شده گرم کردم. یک قاشق غذاخوری آمینو اسید نارگیل اضافه کردم. سپس آن را با گشنیز تازه پر کردم و با سیب زمینی شیرین مخلوط کردم. وقتی می گویم خوشمزه بود ، منظورم این بود که DELISH بود! و ترکیب آن بسیار آسان بود. کمتر از یک ساعت طول کشید.

این غذا از این دستور غذا الهام گرفته شده است.

مساله روز است

اگر برنامه غذایی من در این هفته مشکل باشد چگونه می توانم هزینه های غذا را برای پرداخت بدهی کاهش دهم؟ چگونه یک هفته غذا بخوریم؟

من عاشق این سوالات هستم. من می دانم که پس انداز ، سرمایه گذاری و ایجاد ثروت مهمتر از چیزی است که احتمالاً دارید. من همچنین پس انداز و سرمایه گذاری می کنم. من هم باید غذا بخورم و مریض بودن بسیار گران است ، بنابراین انتخاب غذای مناسب نیز در اولویت است.

در اینجا جزئیات برنامه وعده غذایی در هفته آمده است:

  1. من به آنچه دارم نگاه می کنم و می بینم چه غذاهایی می توانم از آن تهیه کنم
  2. دستور پختی پیدا کنید که خوب به نظر برسد و من می توانم آن را سریع هک کنم. به بالا نگاه کن.
  3. مواد من را جمع آوری کنید (فقط آنچه برای غذا نیاز دارم) و همه را یکشنبه تهیه کنید ، سپس آن را در ظروف یک هفته بسته بندی کنید.
  4. من همچنین یک جعبه محصول از Imperfect Produce دریافت می کنم ، پر از میوه برای صبحانه و میان وعده در طول هفته.

اساساً ، اینگونه است که من هزینه ها را کنترل می کنم و تمیز غذا می خورم.

توصیه کتاب:

کار مهندسی داخلی: راهنمای یوگی برای شادی

همچنین دوست دارم ببینم چقدر غذا می خورم. سادگورو می گوید اگر به سن 30 سالگی رسیده اید ، بیش از دو وعده غذا در روز مصرف نکنید. او توضیح می دهد که این روش برای حمایت از روشنایی معنوی و افزایش انرژی مفید است زیرا به بدن اجازه می دهد تا پاکسازی شود. این امر به طور علمی توسط تمام مطالعات مربوط به روزه داری متناوب پشتیبانی می شود. مزایایی فراتر از این ویدئو و ویدئو وجود دارد. اما از نظر مالی نیز مفید است – برای بدن و کیف پول شما مفید است. با هر وعده غذایی تمیز که می خورم ، مواد مغذی و فیبر کافی دریافت می کنم ، بنابراین پروتکل روزه داری 16: 8 و 2 وعده غذایی در روز برای من کافی است.

اگر شما با پشتکار وعده های غذایی را در خانه با استفاده از یک محصول کامل تهیه کنید ، پس انداز احتمالی شما که می تواند برای بازپرداخت بدهی شما استفاده شود ، به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

اگر زمان تنگ است ، تهیه وعده های غذایی بیش از یک ساعت باید در آن جا باشد. این امر نیاز به فست فود مانند میوه های بالا و خوردن کامل اسموتی ها دارد. کارها را ساده کنید. خوب. در اواخر هفته ، اگر لازم است وعده غذایی خود را دوباره آماده کنید ، باید آن را صبح یا عصر یا هر زمانی که برای آن وقت می گذارید وارد کنید. ممکن است برای سهولت و صرفه جویی در وقت ، یک مهمانی غذای خام یا یک روزه آب برگزار کنید ، که می تواند یک فرصت صرفه جویی مالی نیز باشد.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که دائماً هوس غذا می کنید. اگر همیشه غذا در سر شماست ، چگونه می توانید مصرف غذا را محدود کنید؟ اگر شما هستید ، برنامه شلوغ شما به احتمال زیاد شامل نشستن مقابل رایانه و کار روی پروژه ها می شود. استراحت و نوشیدن مقدار زیادی آب و چای به شما کمک می کند. آب شما را تشویق می کند که از حمام دیدن کنید ، و شما را مجبور می کند که در فواصل منظم برخیزید و قدم بزنید. این بهترین راه برای تشویق تعادل و رفاه است در حالی که به کار خود برای رسیدن به اهداف خود ادامه می دهید.



دیدگاهتان را بنویسید