سبزیجات سرخ شده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات سرخ شده ساده یونانی ، پاییزه ، دلچسب و نیروبخش هستند. یک غذای تخت ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی می شود.

سبزیجات بیشتری به وعده غذایی خود اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله خواهید آموخت که هدف شماره یک ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده غذایی خود تمرکز کرده اید. یک رژیم غذایی غنی از سبزیجات واقعاً می تواند به شما در افزودن فیبر غذایی ، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر کمک کند که برای سلامتی مفید است. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش داده ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت بیشتری در برابر ایجاد برخی سرطان ها ایجاد کند.


نگاهش کن رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟ برای اطلاعات عالی و راهنمایی برای افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 درصد افراد به میزان توصیه شده روزانه خود نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا می توانید به میزان نیاز خود و نکات واقع بینانه برای افزایش رژیم غذایی خود پی ببرید – فیبر رژیمی – شماره 1 رژیم غذایی شما حذف شده است.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی در یک کاسه

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه برای پخت سبزیجات ، بو دادن است. تفت دادن طعم فوق العاده ای می بخشد. همچنین راهی عالی برای مطابقت ادویه جات ترشی جات با طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم نحوه سرخ کردن هر سبزی از Kitchnبه نکات عالی در مورد ادویه جات ، زمان سرخ کردن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور پخت پاییز سبزیجات سرخ شده یونانی

این دستور العمل سبزیجات خورشیدی یونانی با الهام از پاییز از طعم های مورد علاقه پاییزی ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. دلچسب و به سادگی با سیر و گیاهان طعم دار می شود. با خیال راحت سبزیجات و ادویه جات را بر اساس ترجیحات خود یا بر اساس آنچه در دست دارید تغییر دهید.

اولین نکته ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شویم فضای کافی در تابه وجود دارد! در صورت لزوم ، از دو ماهیتابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات فضای کافی دارند و روی هم چیده نشده اند.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی

سبزیجات ساده سرخ شده یونانی

این سبزیجات بو داده ساده یونانی در تابه ای خوش طعم هستند که به لطف سیر و گیاهان شور طعم دلپذیری دارند.

نویسنده برین مک داول ، RDN ، متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    متوسط
    بادمجان، تکه
  • 1
    متوسط
    پیازها را به مکعب های بزرگ برش دهید
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، خرد شده
    (در صورت لزوم پوست را بردارید اما لازم نیست)
  • 2
    فلفل دلمه ای ، دانه ها و خرد شده
  • 4
    میخک
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (خشک ، 1 قاشق غذاخوری)
  • 2
    tk
    ریحان خشک شده
  • 1
    tk
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون

  1. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ پخت می چینیم و کنار می گذاریم. توجه داشته باشید – برای نگهداری همه سبزیجات در یک لایه ، ممکن است لازم باشد از دو سینی بزرگ پخت استفاده کنید

  2. فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل را مخلوط کنید.

  4. حبه های سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا فرم بگیرد

  5. سبزیجات را در یک لایه روی یک ورقه پخت قرار دهید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. ورقه پخت را در فر بگذارید و سرخ کنید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو ، فر را خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های سبزیجات عالی و با الهام از پاییز هستید ، این موارد مورد علاقه ما هستند –

(10 بار بازدید ، 2 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید