ساندویچ سبز سبز عالی با هموس


این ساندویچ سبزیجات ترد ، ترد ، خامه ای و دارای مواد اولیه خوشمزه و ساده است تا شما را از هر لقمه ای سیر و راضی نگه دارد. غذای گیاهی عالی با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهان پایه به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه پیش مدخلی در مورد آن نوشتیم.

رژیم گیاهی چیست

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما به شما می گوییم که گیاهان به چه معنا هستند ، افسانه ها را در مورد آن برطرف می کنیم و درباره تمام مزایای بالقوه سلامتی از افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود بحث می کنیم.

به طور خلاصه ، ما در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر افزایش میزان گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در وعده های غذایی صحبت می کنیم. مزایای آن برای بیماری های قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت و سایر خطرات کمتر است.

تهیه ساندویچ نهایی گیاهی

نزدیک ساندویچ گیاهی


وقتی ساندویچی بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد که دیوانه است. او قطعاً طرفدار ساندویچ هایی است که پر از لایه های گوشت ناهار است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های سبزیجات کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای ایجاد بهترین ساندویچ بدون گوشت:

  • بیایید با نان واقعا خوب شروع کنیم. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد ، که شما را سیر کرده و برای مدت طولانی تری سیر می شود.
    • به دلیل برخی مشکلات پزشکی ، اخیراً رژیم غذایی بدون گلوتن را شروع کردم و این را پیدا کردم نانوایی کانیون مارک بهترین است که من تا به حال امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی به مخلوطی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم احتیاج دارید
    • بیرون از سالادها و گوجه فرنگی های معمولی فکر کنید و با جوانه ها ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات سرخ کرده و موارد دیگر خلاق باشید.

پروتئین و فیبر را با هموس اضافه کنید

یکی از ترفندهای من برای افزودن طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از هوموس روی نان به جای خردل یا سس مایونز است.

فقط 2 قاشق غذاخوری حمص حاوی حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین است. علاوه بر این ، گیاهی است و در رژیم مدیترانه ای قرار می گیرد.

زیاد به نظر نمی رسد ، اما به خردل و سس مایونز اضافه می شود –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها تخمین هستند و محصولات و مارک ها ممکن است کمی متفاوت باشند. 2 قاشق غذاخوری در هر وعده

همه هوموس ها برابر نیستند

بسیاری از مارک ها و طعم های هوموس در فروشگاه در بازار موجود است. امیدواریم به زودی بتوانیم مدخلی را جمع آوری کنیم که کاملاً به هوموس اختصاص داده شده است. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را در مورد خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

حتماً لیست مواد اولیه را بررسی کنید تا ببینید که حمص از چه چیزی ساخته شده است و سعی کنید طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. بسیاری از مواد اصلی آنها علاوه بر روغن زیتون حاوی مقدار زیادی نگهدارنده ، افزودنی یا حتی روغن هستند.

دو مارک شخصی مورد علاقه هوموس ما عبارتند از:

PS همچنین خوشمزه است و خیلی پیچیده نیست که هموس خود را در خانه تهیه کنید. این بسیار خامه ای است و هوموس خریداری شده در فروشگاه ها را که حتی ما امتحان کرده ایم ، ضرب می کند.

ساندویچ سبزیجات سبز نهایی با هموس

ساندویچ سبز سبز عالی با هموس

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات ، تهیه شده از سبزیجات زیاد و حمص ، برای یک غذای گیاهی فیبری و خوشمزه.

نویسنده برین مک داول ، RDN ، متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    برش ها
    نان گندم کامل
  • 2
    قاشق سوپخوری
    حمص
  • 2
    قاشق سوپخوری
    جوانه زدن
  • 1/4
    جام
    Rukkola
    (یا سبز برگ ، به دلخواه)
  • 1/4
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. یک طرف نان را با هموس پهن کرده و سپس با روگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو لایه ای بگذارید. تکه های باقی مانده نان را روی آن قرار دهید.

(پنج بار بازدید ، 1 بار امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید