سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


سلام دوستان! برای سرگرمی ، یکی از پست های وبلاگم را که در سال 2010 نوشتم ، احیا می کنم – یک کاسه سالاد لوبیا کره ای گرم ، هویج بو داده با سیر و برنج وحشی. چرا من یک دستور العمل ده ساله منتشر می کنم؟ خوب ، در ابتدا فکر می کردم پیروان زیادی در اینجا هستند که حتی آن شادی را ندیده اند (سلام ، به هر حال)! ثانیاً ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستورالعمل اصلی برای اتاق ایده آل است. و در نهایت ، زیرا بسیار بسیار خوب. لوبیا کره ای کرمی ، سکه هویج سیر طلایی ، برنج وحشی جویدنی ، پیاز ترشی ترد و پر جنب و جوش ، کلم پیچ ابریشمی و شوید تازه ، همه با لب لیسیدن ، سس خردل که تقریباً برای همه چیز الهی است – این سالاد و موارد دیگر.

من آن را به سالاد شام بهاری تغییر نام دادم زیرا این غذای موقت عالی فصلی است (بله ، عزیزم ، قطعاً وعده غذایی) در حالی که ما راه خود را در پرتو بهبود نشان می دهیم ، شامل محصولات و طعم های زمستانی و بهاری می شود! هورا!

این دستور خاطرات زیادی را در من زنده می کند. آن زمان بود که من در کپنهاگ کار کردم ، حدود 3 سال در رستوران ها. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم کسی را باور کنم پرداخت شده برای گذراندن تمام روز در یک آشپزخانه گرم و تنگ ، هر روز ده ها غذای جدید بدون منو یا دستور پخت – قطعاً هنوز در مرحله ماه عسل. من در غذاهایی که آماده می کردم اطمینان داشتم ، از دانش عمیق خود در مورد تغذیه برای تهیه دستور العمل ها استفاده می کردم و هر روز تلاش خلاقانه ای می کردم تا از سرعت یادگیری و توسعه خود آگاه باشم. من قطعاً در گرداب بودم و آن زمان بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

من شیفت خود را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم و بیشتر وعده های غذایی من باید تا ساعت 12 شب که ناهار را باز می کردیم ، انجام شود. این زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 دوز است هر کدام، اما پس از چند سال ، راههای کوتاهی ایجاد کردم که به سرعت طعم و مزه زیادی به آن می بخشند. یکی از این مخفف ها روغن سیر بود – اولین چیزی که من بعد از بافتن گلدسته پیش بندم درست می کردم ، که به عنوان ماریناد ، کباب و به عنوان پایه ای برای سوپ ، خورش ، سس و سس در طول روز استفاده می شد. در واقع ، من فکر نمی کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من تهیه شده باشد او نکرد سپس سیر در آن داشته باشید (طعم خوب آن آسان است!). این روغن روی نیمکت نشست و با همه چیز مخلوط شد و مردم مدام برمی گشتند.

یکی از چیزهایی که من دوست داشتم از آن با روغن سیر استفاده کنم سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را در آن طلای مایع بریزم ، فر را بچرخانم و در نیم ساعت یک توده تاول زده و درخشان از ریشه های برشته رنگین کمان را سرو کنم ، تنها چیزی که لازم است کمی آب لیمو و کمی گیاه تازه است. نشان دادن آن چه کسی نمی خواهد خود را در این امر غوطه ور کند؟! بعلاوه ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به این نکته توجه کرده ایم که چگونه می توان حتی معتدل ترین غذا را خوش طعم کرد. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، امضای من ترکیبی هیجان انگیز از سبزیجات ، غلات و حبوبات بود (که در آن زمان بسیار جدید بود!) ، بنابراین این غذا از یک هویج سرخ شده در فر تجاری تهیه شد که باید به خانه برده شود. برخی لوبیاهای کره ای نرم و خامه ای از اجاق گاز خارج می شوند و چند روز برنج وحشی بخارپز از یخچال فریاد می زند ، این ترکیب با در نظر گرفتن بافت ، رنگ و طعم های مختلف بسیار ارگانیک به هم می پیوندد.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. به غیر از خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن ، باید آن را انجام دهید باید رنده یا مخلوط کنید تا تقریبا خمیری شود. بنابراین ، سیر با روغن به همه جا می رسد و به طور مساوی به خدایی ترین و لذت بخش ترین طلایی تبدیل می شود که نرم ، شیرین و سرخ شده است. نفرت نخواهی داشت.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً از همه مواد مغذی که درباره آن می شنویم کم جذاب ترین و جذاب است. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و اگر در مورد کربوهیدرات ها چیزی می شنوید ، احتمالاً این یک چیز نادان و ناعادلانه است (من واقعاً از افرادی که غذاهای درشت را به عقب برمی گردانند متنفرم!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و چیزی فقط به مادربزرگ شما علاقه دارد ، پس چرا شما نیاز؟

یکی از دلایلی که رژیم غذایی غنی از گیاهان بسیار سالم است نه تنها به دلیل فیبر بالای آن ، بلکه به دلیل تنوع فیبرهای آن است. در گذشته ، الیاف به دو دسته اصلی محلول و نامحلول طبقه بندی می شدند. آنچه در این زمینه تحقیق جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم الیاف را می توان به چند دسته اضافی تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، بدون نشاسته ، نشاسته های مقاوم و غیره) ، که همه آنها دارای ویژگی های زیر هستند: تنوع به عنوان منابع غذایی برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر است.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت ما است. اگر تیم های متنوعی در جلو سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، نه تنها شانس بیشتری داریم زنده ماندناما پر رونق فیبر مصرفی ما نیز باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. تا آنجا که ممکن است از گیاهان استفاده کنید تا مطمئن شوید که طیف گسترده ای از افراد خوب در دستگاه گوارش شما را پشتیبانی می کند. آنها با بیل به شما پول می دهند ، من می گویم!

بیشتر غذاهای غنی از فیبر شامل لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات و آجیل و دانه ها است (به خاطر داشته باشید که غذاهای با منشاء حیوانی فاقد فیبر هستند). این گروههای غذایی در نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول و همچنین الیاف چسبناک / غیر چسبناک و الیاف تخمیر شده یافت می شوند و اکیداً توصیه می شود که همه آنها را مصرف کنید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه 25 گرم است ، نه به عنوان اینکه در مورد آن صحبت می کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است از غذاهای گیاهی لذت ببرید و تجربه کنید که وضعیت بدن شما به آرامی در حال تغییر است. همه چیز به روده برمی گردد ، نه فقط ما شما آنها می خورند ، اما آنچه باکتری های روده نیز می خورند.

با این غذا ، او از فیبر آن بچه های خوب تغذیه می کند کلاه گیاهان مختلف! در مورد مخلوط جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات و گیاهان مختلف منجر به تغییرات جدی فیبر می شود. موضوعات خوب ، خوب ، خوب! 😉

لذت مرور مجدد این دستور غذا این بود که ببینم آیا چیزی وجود دارد که این بار تغییر دهم. من در ده سال گذشته بسیار آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که تغییر چندانی نداشتم. تنها دو موردی که من برای این سالاد نیاز داشتم سبز برگ تیره و ترشی بود – حرکت کلاسیک سارا B در این مرحله! از آنجا که ما هنوز سبزهای بهاری نداریم ، تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده است و بدیهی است که باید ماساژ داده شود! من پیازهای دستور العمل اصلی را به ترشی سریع تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری آشپزی است که از اولین انتشار آموخته ام.

این ظرف سالاد حاوی همه چیزهایی است که شما از یک کاسه نیاز دارید و می خواهید: فوق العاده خوشمزه و مغذی ، همه بافت های موجود در ترکیب خواسته های شما را برآورده می کند. این اقلام را می توان جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه ، اگر به نظر برسد که می توان بیش از حد برای یک وعده غذایی پخت. اگر در راه برگشت هستید ، لوبیا و برنج را حداقل یک روز زودتر بپزید (و زمانی که وسط هستید به دلیل اینکه آماده سازی غذا برای برندگان است ، یک پلاس اضافه کنید) و پیازها را تا یک قاشق غذاخوری ترشی کنید. یک هفته قبل کلم پیچ را می توان حدود یک روز قبل آماده کرد / ماساژ داد ، اما هویج را باید درست قبل از سرو سرخ کرد.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (برخی از انواع آبی دریایی ، کانلینی ، گریت شمالی یا لوبیای بچه لیما) ، و اگر می خواهید دانه را جایگزین کنید ، هر برنج کار می کند – چه ارزن چه خوشمزه کینوا خواهد بود! به جای هویج ، از هر سبزی ریشه ای که ترد می شود تا ترد شود استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، سرمه یا کدو زمستانی به خوبی با روغن سیر ترکیب می شود. و اگر شوید گیاه رویایی شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها از بسیاری از ما درخواست می شود و من برای اتصال به زمین ، وضوح و اتصال به آشپزخانه باز می گردم. بدون پاسخ ، فقط حضور. و در این حضور ، من خود را روی تخته برش می بینم ، فقط از آنچه پیش رو دارم سپاسگزارم ، هویج را برش می دهم ، سپس دیگری ، و از شما برای کارهای ساده تشکر می کنم.

عشق به همه شما. بیرون خوب و ایمن بمانید.
xo ، سارا بی.

دیدگاهتان را بنویسید