زندگی در تعادل، مرفه برای زندگی


امروز انقلاب جدیدی در حوزه سلامت در حال رخ دادن است.
این انقلاب شما هستید.”

دیپاک چوپرا

پس از یک هفته بازگشت با پزشکان و عصب‌شناسان آیورودا که جدیدترین شیوه‌های بهداشتی حیاتی را ارائه می‌کنند، خلاصه‌ای از نکات کلیدی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانند امکان شکوفایی را فراهم کنید در این دنیای مدرن. از آنجایی که ما در بحبوحه چالش‌های زیست‌محیطی فزاینده، سطوح بالاتر سموم در منابع غذایی و استرس‌های فزاینده بر سیستم‌های حسی و عصبی زندگی می‌کنیم، سلامتی ما بی‌سابقه به چالش کشیده شده است.

این پزشکان خردمند به ما یادآوری می کنند که بذر بیماری های مزمن سال ها قبل از ظهور اولین علائم کاشته می شود، بنابراین ما انتخاب می کنیم. امروز برای سلامت فعلی و آینده ما ضروری است.

رودلف تانزی و دکتر دیپاک چوپرا آنها با هم در مورد آنچه که الهام بخش آنها برای نوشتن کتاب هایشان شد گفت و گو کردند مغز فوق العاده، ژن های فوق العاده، و آخرین نسخه خود درمانی. آنها همچنین شخصاً به سؤال ما در مورد تمرین Kirtan Kriya برای جلوگیری از بیماری های دژنراتیو مغز و ارتقای سلامت مغز پاسخ دادند.

رودولف تانزیمتخصص مغز و اعصاب پیشرو که ژن‌های ایجادکننده بیماری آلزایمر را کشف کرد، بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد. نماهای میکروسکوپی از نحوه تشکیل پلاک ها در مغز را به ما نشان دهید ۱۰-۱۵ سال قبل از ظهور علائمسپس این گره‌ها تشکیل می‌شوند و در سراسر مغز پخش می‌شوند و سلول‌های عصبی را می‌کشند و منجر به نوریت و در نهایت زوال عقل می‌شوند.

برای بیش از ۱۲ سال، بنیاد تحقیقات و پیشگیری از آلزایمر، تحقیقات نوآورانه ای را با تمرکز بر کاهش عوامل خطر بیماری آلزایمر و افزایش آمادگی کلی مغز تامین کرده است. در مورد نتایج مطالعات انجام شده با استفاده از Kirtan Kriya بیشتر بخوانید.

علاوه بر این، در یک مطالعه دوسوکور اخیر در دانشگاه کالیفرنیا، Kirtan Kriya به طور قابل توجهی به کاهش علائم زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک می کند. در حالی که برای افراد مسن بسیار مفید است، برای هر کسی که می خواهد عملکرد ذهنی خود را بهبود بخشد، تعادل عاطفی را تقویت کند، سیستم عصبی را تقویت کند و بدن را تا سطح ژنتیک و DNA بهبود بخشد نیز مفید است.

نحوه تمرین مدیتیشن Kirtan Kriya (نسخه کوتاه ۶ دقیقه ای) را در ویدیوی ما در اینجا بیاموزید.

 

دکتر شیلا پاتل بر مزایای ادغام آیورودا در زندگی روزمره تأکید کنید – این سیستم درمانی مبتنی بر آگاهی، جامع، شخصی، پیشگیرانه است و با ایجاد یک سبک زندگی سالم که افراد را توانمند می کند، تعادل را حفظ می کند. من نحوه عبور Vigilance را به اشتراک گذاشتم یوگا و پرانایاما (تکنیک های تنفسی) پایه ای برای حفظ هموستاز در بدن در میان استرس های محیطی خارجی است.

دکتر سهس کشیرساگر گزینه های غذایی کلیدی را که ساختار منحصر به فرد ذهن و بدن شما را متعادل می کند، مرور کنید. تغذیه آیورودا علم ژنتیک تغذیه است – آنچه ما در بدن خود می گذاریم در نهایت تمام بافت های ما را می سازد و سوخت برای زندگی فراهم می کند.
توصیه اصلی در اینجا این است که غذاهای پر جنب و جوش را که سرشار از انرژی حیاتی یا پرانا هستند ترجیح دهید. این غذاها شامل میوه ها و سبزیجات ارگانیک، غلات و روغن های با کیفیت بالا و غذاهای کامل که بیش از حد یا مصنوعی پردازش نشده اند.
غذاهای منجمد، کنسرو شده و تصفیه شده ارزش غذایی صفر دارند و معمولاً با رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، افزودنی ها، نگهدارنده ها، آفت کش های شیمیایی و مواد اصلاح شده ژنتیکی پردازش می شوند. این غذاها عدم پرانا به طیفی از عدم تعادل ها و بیماری ها کمک می کند.

دکتر والنسیا پورتر، نویسنده سلامت انعطاف پذیر: چگونه در دنیای سمی خود رشد کنیم این سموم در حال رشد در محیط ما و اهمیت اجتناب از آن را به ما یادآوری می کند: غذاهای اصلاح شده ژنتیکی، ماهی های بزرگ مانند ماهی تن که حاوی سطوح بالایی از جیوه، تمام پلاستیک ها، BPA و مواد شیمیایی مضر در کرم های ضد آفتاب و همچنین محصولات مراقبت شخصی هستند. لباس، ملافه، مبلمان و اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که از تمام الیاف طبیعی ساخته شده باشند تا از مواد شیمیایی سمی و آلاینده ها دوری کنید.
اهمیت:
  • آب چشمه خالص و چای سبز بنوشید
  • از یک رژیم غذایی گیاهی ارگانیک همراه با غذاهای غنی از پروبیوتیک استفاده کنید
  • با کاهش مصرف قند و کربوهیدرات های فرآوری شده از کبد حمایت کنید
  • عملکرد ژن های خود را با خوردن یک رژیم غذایی تمیز و استفاده از تکنیک های مدیریت استرس مانند مدیتیشن به طور منظم بهبود بخشید.
دکتر مونا سنت (تصویر زیر با Melissa UltraFit) از طریق آگاهی خود، کاربرد عملی اصول آیورودا احساسات و مدیریت استرس را ارائه دهید پورتال های حسی (گوش، چشم، پوست، زبان، بینی) برای تعادل. برداشت های حسی نحوه تجربه ما از جهان است. بنابراین استفاده از بینایی، صداها، بوها و لمس برای بهبود و حفظ تعادل کلیدی است.

آیا آماده اید که این علم پیشرفته و درمان جامع را در زندگی روزمره خود بگنجانید؟

آیا می خواهید قبل از اینکه خیلی دیر شود چرخه استرس و عادت های ناسالم را بشکنید؟

سلامتی و شادی خود را بگیرید در دستان شما و با a شروع کنید یک شخصیت طرح سلامت آیورودا برای افزایش رفاه خود برای زندگی –
مشاوره رایگان خود را با معلمان آیورودا در اینجا برنامه ریزی کنید.


The post زندگی در تعادل، شکوفا برای زندگی اولین بار در Ultra Fit Health ظاهر شد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر