“ریموند” ملقب به “ریرا”!


در هفته گذشته دو بار شاهد رونمایی از نسخه اولیه کراس ررا خودرو ایرانی بودیم که دو بار با حضور وزیر صمت و بار دیگر با حضور خبرنگاران متخصص در صنعت خودرو و این کوتاه رونمایی ترم نکات جالبی برای خبرنگاران داشت.

به گزارش خبرنگار پارچین خودرو، رونمایی از رایرا که تقریباً همه می دانیم هدف پشت پرده بود، اما این افشاگری برای خبرنگاران برای از بین بردن شایعات و شایعات پیرامون خودروی رایرا بود.

اگرچه این برنامه رونمایی زمان کوتاهی به طول انجامید، اما با توضیحات مدیران ارشد ایران خودرو، توانستیم از همان ابتدا تا امروز که نسخه اولیه ری به نمایش درآمد، با روند تولید پروژه K125 آشنا شویم.

در این گزارش دو نکته جالب در مورد این پروژه و روند توسعه محصول از طراحی صنعتی تا تولید نسخه اولیه ری را به شما ارائه می کنیم.

سال گذشته و در جریان گردهمایی سالانه سهامداران ایران خودرو عکس هایی برای سهامداران به نمایش گذاشته شد که در فارسی زبان خودرو منتشر کردیم..

عکس های ارائه شده در مونتاژ به خوبی طراحی کلی پروژه K125 را نشان می داد که البته با خودروی امروزی متفاوت است.

تصاویر اولیه K125

تغییر در طراحی نیز به دلیل حکم ایران خودرو بود که طراحی قبلی تا زمان شروع به ثمر نشستن این پروژه جذابیت بصری خود را از دست خواهد داد.

تفاوت دو طرح در یک قاب

مراحل طراحی ساده

این موضوع همچنین باعث شد تا ایران خودرو آخرین طراحی خودروسازان جهانی را مطالعه کند تا به طرح فعلی ررا برسد.

طراحی نهایی نسخه اولیه Rayra

ریرا

مورد دیگری که در طول فرآیند توسعه محصول تغییر کرد، نام پروژه K125 بود.

نسخه اولیه Rayra

ریرا

طبق عکس های ارائه شده به خبرنگاران، این خودرو در ابتدا قرار بود با نام Raymon راهی بازار شود که در مراحل طراحی البته قبل از آن به Rayra تغییر یافت. خبر اختصاصی در فارسی زبان خودرو از احتمال نامگذاری پروژه K125 به نام Raymon Crossover منتشر شده است..

تصویری از نام ریموند در پروژه کراس اوور K125

ریموند