رژیم کتو دوباره چگونه بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟


بعد از شکستن سیستم کتو چگونه به این موضوع بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از کلاهبرداری خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به سیستم Keto برگردیم

پس از تحقیقات و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد چربی بدن را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه آن ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، شما نباید چربی مصرف کنید تا گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم پس از قطع رژیم به رژیم کتوژنیک بازگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از خروس خود بازیابی کنید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

روزه داری دوره ای در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از نقض به رژیم کتو بازگشت؟

چرا استدلال برای حذف کامل چربی در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. اگر ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن شما ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. وقتی این جوجه را طراحی کردید به این افراد گفته شد. بنابراین ، میزان کالری دریافتی از برنامه ریزی شده تجاوز نمی کند. و به هر حال ، اگر یوزپلنگ درست کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با قطعه یوزپلنگ می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. روزی فرا می رسد ، مصرف چربی خود را کاهش دهید و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا این چربی به عنوان چربی ذخیره نشود.

با این حال ، اگر روز بعد میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین خود را تحریک خواهید کرد. کاهش سطح انسولین به دلیل ناشتا (خواب) دوباره رژیم کتوژنیک را افزایش می دهد ، اشتها را افزایش می دهد و مشکلات را قبل از رژیم کتوژنیک باز می گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت نمی تواند خالی کردن بدنه باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود و دوباره باعث گرسنگی و نیش کاذب می شود.
ما می خواهیم بدن وارد مرحله کتوز شود. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری مصرف کنید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. وقتی بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند ، چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش توصیه شده برای روز بعد از چیت جایگزینی روش نادرست رایج (حذف کل چربی) است:

1. ورزش تقویت کننده تمام بدن (تقلب بهترین کار روز بعد است. مخصوصاً برای کسانی که ورزش می کنند و باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و هر دو تقلب و تقلب به طور همزمان زمان می برد. استفاده کنید برای عضله سازی است.)

این روش همچنین در رژیم چرخه ای کربوهیدرات (به عنوان مثال ، آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و تمرینات قدرتی شدید را در طول آن دو روز انجام می دهند تا عضله سازی و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه یک پاسخ 100٪ است. روز بعد یک وعده غذایی جشن بگیرید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس کسانی است که روز بعد چربی صفر را کاهش می دهند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما کسانی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی بازگشت؟

راههای تسریع کلاهبرداری

– mct روغن و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله پس از سکوت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

اگر بدن شما کاملاً با کتو سازگار است ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی خود دارد و می تواند از مقداری چربی بدن به جای چربی مصرفی استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما در صورت تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل مسدود شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند مجدداً از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم ، یعنی 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی ، و وقتی چیت فردای آن می آید ، چربی را به صفر می رساند. این بدان معناست که 100٪ به پروتئین و کربوهیدراتهای محرک انسولین متعهد است ، و هنگامی که سطح انسولین خون بالا است ، به بدن اجازه نمی دهد که چربی را از رژیم کتو به دست آورد ، و در عین حال بدن شما ندارد دسترسی به غذا و کالری کمی دارند. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را تحریک می کند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و آن را به همان چرخه بد پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون کاهش یابد. این عملیات تنها است رژیم متعادل کتوژنیک وسواس جشنواره می توان به صورت دوره ای انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید