رژیم چاقی سریع با رژیم فوق العاده


قبل از استفاده از هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با متخصص تغذیه مشورت کنید ، ابتدا باید علت چاقی را بدانیم و سپس با تشخیص صحیح بدنبال رژیم های موثر و کارآمد چاقی باشیم. در ادامه ، ما یک هفته برای شما چاقی آوردیم عزیزانم. امیدواریم با این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی در هفته یک کیلوگرم وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشویم و تا رسیدن به خواسته مان تسلیم نشویم. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهم ترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا اینکه بدن روزانه سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن همچنین به مقدار روزانه چربی نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی نیز برای افزایش وزن مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کرده و به جای آن 5-6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. اگر رژیم چاقی سریع را در هفت روز مطالعه کردید ، تا انتها با ما باشید.

غذاهای متنوع برای رژیم های چاقی سریع

برنامه رژیم چاقی سریع به مدت هفت روز

در این مقاله ، ما رژیم غذایی کامل و جامع هفت روزه چاقی سریع را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم چاقی سریع خود ، نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل دانه کتان و کمی دارچین بخورید. به به عنوان میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موزارلا و برای ناهار ، 2 فنجان سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز. برای میان وعده عصر ، یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر محلی کم چرب ، یک وعده کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر سبوس دار و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام ، 20 گرم ماهی قزل آلا ، یکی سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان کره کم نمک بخورید. برای آخرین وعده غذایی بعد از شام ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و یک و نیم قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در روز دوم رژیم چاقی سریع برای صبحانه ، 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و یک میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد با یک لیوان بنوشید از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید از ماکارونی سبزیجات با یک لیوان کره کم نمک لذت ببرید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد ، و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم صبح را با 2 ترقه گندم یا جو و یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ میل کنید. برای ناهار می توانید از ساندویچ ماهی تن و پنیر با گلابی لذت ببرید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی با سالاد یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده رژیمی سریع چاق ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ در عصر و یک کاسه سوپ مرغ برای شام میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

در چهارمین روز رژیم افزایش سریع وزن برای صبحانه ، املت سبزیجات شامل 2 تخم مرغ و نصف فنجان پنیر چرب و نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب و یک وعده غذایی پرتقال و یک تن ماهی ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، مقداری سس و یک گوجه فرنگی برای میان وعده. ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را برای ناهار با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. به عنوان میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب با دو وعده کامل میوه یخ زده ، 250 گرم سینه مرغ برای شام ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل لوبیا پوست برنج مخلوط شده و بعد از شام پودر پروتئین سویا با شیر. با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان زغال اخته یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده. با دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان کره کم نمک و پروتئین با مقدار زیادی میوه سرو کنید تا شب به زیبایی به پایان برسد.

پروتئین در رژیم چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم سبوس دار ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک وعده کامل زغال اخته تازه ، یک میان وعده 4 عدد تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و یک عدد دارچین کوچک ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان گربه ماهی ، نصف فنجان ماهی تن ، یک سیب بزرگ و شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده کامل سبزیجات آب پز و یک سیب زمینی بزرگ ، و تا پایان شب می توانید پروتئین زیبا بخورید.

هفتمین و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا ، 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، میان وعده دو فنجان سبوس جو ، 2 لیوان شیر کم چرب و ترکیب دارچین کوچک و یک ثانیه دیگر سرو کشمش ، ناهار با 2 تکه نان 150 گرم همبرگر 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات آب پز ، یک لیوان دوغ کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با اسنک موز یک وعده قرمز بخورید سوپ لوبیا ، 150 گرم شام ماهی تن ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سس ، بروکلی بخارپز ، دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید