رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم غذایی شکمی
رژیم غذایی شکمی

رژیم غذایی شکمی

امروزه چربی شکمی در اکثر افراد وجود دارد ، چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و هیچ آسیبی به بدن نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها عمیق تر هستند ، در اطراف قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها و در بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

این سایت اغلب شروع به افزایش وزن در شکم می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روشهای سریع لاغری شکم بدون ورزش یا ورزش یا قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی باید علل چاقی شکمی را بدانیم زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم لاغری شکم

البته غذاهای رژیم لاغری نباید بدن را از مواد مغذی مورد نیاز محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن این است که همه مواد مفید را مصرف کنید و غذاهای مفید را جایگزین غذاهای مفید و فرآوری شده کنید.

در ادامه ، غذاهای لاغری شکم را ارائه و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیرید در گردش
  • چربی زیر جلدی که همانطور که از نامش پیداست زیر پوست است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

دلایل متعددی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پر چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • مصرف نوشابه های گازدار
  • وعده های غذایی زیاد
  • وابستگی به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چه باید کرد؟

بسیاری از مردم به چاقی اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و به خود می گویند که به آنچه من می خواهم اهمیت می دهند و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است ، در غیر این صورت هزینه زیادی دارد. وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد زیرا چربی های احشایی که در شکم ظاهر می شوند می توانند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی وارد شده و خطری جدی برای سلامتی ایجاد کنند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به اقدامات و ممنوعیت هایی می برد که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی است.

همچنین عامل مهمی در لاغری شکم نیست زیرا مردان بیشتر از زنان چربی احشایی را در ناحیه شکم و قفسه سینه جذب می کنند.

ورزش برای لاغری شکم

چندین روش برای لاغری شکم وجود دارد که می توانید روزانه انجام دهید و از رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم پیروی کنید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد به دلیل مشغله زیاد مشغله کمتری دارند ، ما به شما چند تمرین ساده را آموزش می دهیم تا در خانه برای کاهش وزن ورزش کنید که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه تمرینی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در این مدت به متابولیسم بهتری دست می یابد شکم به مرور کوچکتر می شود.

لاغری شکم با تردمیل همان راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در 12 هفته چربی شدید احشایی را تجربه کردند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود لحاظ کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای چربی سوزی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی رخ می دهد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم است.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، ضرر بیشتری خواهید داشت. اکنون ما با یک ماده مغذی سروکار داریم که هر سه را می خورد ، یعنی شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا در اوایل روز کلسیم کافی برای بدن دریافت کنید. کلسیم کافی باعث سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری بیشتر می شود.

به یاد داشته باشید که در طول روز شیر بنوشید ، حتی اگر بتوانید میان وعده ها را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و سینه با زنجبیل

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای لاغری شکم استفاده می شود.

یکی از خواص کاهش وزن زنجبیل کاهش اشتها است. زنجبیل کالری کمی دارد و می توان آن را خورد یا نوشید.

زنجبیل متابولیسم شما را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را همراه با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز تقویت کند.زنجبیل همچنین نقش زیادی در کاهش وزن دارد.

میزان غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده را متورم می کند ، بنابراین از نمک و غذاهای شور در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

مصرف غذاهای تند متابولیسم شما را افزایش داده و چربی و کالری بیشتری می سوزاند و وزن کم می کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن گرسنه نمانید. اگر از رژیمی پیروی می کنید که برای مدت طولانی گرسنه می ماند ، بدن فکر می کند زمان گرسنگی فرا رسیده است ، بنابراین کالری ذخیره کرده و نمی سوزاند و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوز گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب شروع کنید تا از هضم یکنواخت در طول روز اطمینان حاصل شود.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و PH معده را متعادل می کند ، که می تواند به دستیابی به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. هر روز صبح ، با معده خالی ، یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مصرف کنندگان ویتامین C 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها هستند ، مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی که تولید چربی را متوقف می کنند).

استرس را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد ، که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی در شکم به دلیل عدم هضم مناسب غذا می شود.

گیاهانی مانند نعناع دارای اثر سم زدایی قوی هستند و به ویژه در پردازش و حذف چربی معده مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه به شما انرژی می دهد تا ناهار و شما نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن کم می کند.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شودبه

دانه های سیاه

هسته سیاه خواص زیادی برای سوزاندن و لاغری شکم و پهلو دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

درخت میخک

میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

کورکوم

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

گردو

گردو حاوی مقدار زیادی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن را کاهش می دهد.

باید بدانید که انواع مواد غذایی برای کاهش وزن شکم چربی روزانه را کاهش نمی دهد زیرا بدن به چربی حیاتی نیاز دارد.

گردو حاوی چربی های مفید و مفید است و روزانه 28 گرم دانه مانند بادام ، پسته یا فندق مصرف می کند و هر آجیل می تواند باعث لاغری شکم و لگن بیشتر شود.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای لاغری افراد خونسرد مفید است زیرا متابولیسم بدن را افزایش داده و چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن ، همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا کالری بیشتری برای گرم شدن بدن خود داشته باشید. ضربه بزنید تا ببازید

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب هیچ کالری ندارد اما احساس اشباع می کند. گفته می شود که مصرف زیاد آب سرد حتی کالری را نیز می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا دمای بدن را گرم کند ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز 70 کالری می سوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. وقتی کبد از کار دفن زباله خلاص می شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند تا به انرژی تبدیل شود.

انجام دادن

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن یک کیلو چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

امروزه ما تبلیغات زیادی در مورد دستگاه های مختلف کاهش وزن و حتی جراحی هایی مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون تمرین سریع وزن خود را کاهش دهند اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوص متصل به شکم و سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد تا حدی امکان پذیر است و با آن تغذیه مناسب و تحرک زیاد مورد نیاز است.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افراد دارای اضافه وزن و چاق است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن شکم باشد ، اما عواقب ، آسیب ها و خطرات نیز باید در نظر گرفته شود.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن خود را کاهش می دهد.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

غلاف معده

دیدگاهتان را بنویسید