رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ باید امتحانش کنم؟



رژیم غذایی sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “افراد مشهور” در بریتانیا ایجاد شد و اخیراً در اوج روند رژیم غذایی امسال به اوج خود رسیده است ، زیرا آنها ادعا می کنند که از Adele برای کاهش بیش از 40 کیلوگرم استفاده کرده اند.

آدل شخصاً تأیید نکرده است که چگونه رژیم غذایی را دنبال کند یا چقدر از دست داده است.

خالقان رژیم غذایی Sirtfood ، ایدان گوگین و گلن متن ادعا می کنند که “شما می توانید وزن خود را کاهش دهید و گرسنه نباشید. شما می توانید 7 پوند و 7 روز وزن کم کنید و هیچ کدام عضله ای نخواهند داشت. ”این نقل قول مستقیماً از وب سایت sirtfood آمده است.

ادعا شده است که نشان داده شده است که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. قابل ذکر است که این مطالعات بر روی مگس میوه و موش انجام شده است ، نه انسان.

در رژیم sirtfood چه می خورید؟

گفته می شود که “غذاهای سیرت” سیرتوئین را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست “20 بهترین مراسم” آنها آمده است:

  • کلم پیچ
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیاز
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • کورکوم
  • گردو
  • arugula
  • فلفل قرمز پرنده (شبیه فلفل سرانو است)
  • عاشق (گیاه)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • زغال اخته
  • کپر
  • قهوه

در هفته اول ، کالری روزانه خود را به 1000 محدود کنید ، 3 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و غذایی غنی از sirtfood بخورید.

در هفته دوم ، میزان دریافت خود را به 1500 کالری در روز افزایش می دهید ، روزانه 2 شربت خوراکی آب سبز می نوشید و روزانه 2 غذای غنی از غذای سیرتیف می خورید.

هیچ برنامه بلند مدتی وجود ندارد. پس از اتمام 2 هفته ، هنوز باید شربت غذای سبز و آب میوه سبز را در آن قرار دهید.

بنابراین اساساً آنها می گویند غذاهای سالم بخورید و کالری را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

مقیاس به احتمال زیاد کاهش می یابد. این ماهیچه ، آب و کمی چربی خواهد بود (نمی دانم چگونه دو نفر با سابقه بالینی می توانند ادعا کنند که با رژیم کم کالری عضله خود را از دست نمی دهند).

احتمالاً به محض اتمام 2 هفته وزن خود را افزایش می دهید.

گوگین و متن در مطالعه بسیار کوچک “داخلی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضلات خود را حفظ کرده اند ، اما پس از 3 هفته با هیچ یک از شرکت کنندگان پیگیری نکردند.

همچنین نمی دانم چگونه ادعا کنم “گرسنه نخواهی بود”. وقتی شما فقط 1000 کالری در روز مصرف می کنید ، بدن فقط نشانه های گرسنگی خود را خاموش نمی کند. این فقط BS است.

در حالی که آنها در کپی کردن و چسباندن جسورانه ترین رویاهای مردم کار بزرگی انجام می دهند ، این رژیم خاص نیست. این فقط یک تکرار از سایر رژیم های غذایی است که دیده ایم: این را بخورید ، این کار را نکنید ، خود را گرسنه کنید ، وزن خود را کم کنید ، دوباره پیروز شوید و سپس به رژیم غذایی جدید “سلبریتی ها” بازگردید.

رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این رژیم ها زمانی توسط افراد مشهور پشتیبانی می شد ، اما امروزه چیز زیادی درباره آنها شنیده نشده است. رژیم غذایی sirtfood زمانی در معرض دید عموم قرار می گیرد و سپس با خسته شدن مردم و رسانه ها شروع به پوشش مد بعدی می کند.

بجای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا توجه کرده اید که در طول سالها مدام سعی می کنید قوانین رژیم های مختلف را رعایت کنید؟ در پالئون حبوبات و کره بادام زمینی وجود ندارد. بدون غلات و لبنیات در طول 30 سالگی. هیچ نان یا میوه ای در کتون وجود ندارد. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه در مورد نحوه غذا خوردن گیج شده اند

بهترین توصیه من؟ از پیروی از قوانین دلخواهی که با توجه به شما فروخته نشده اند ، اما به توده مردم فروخته شده است ، دست بردارید

این ایده را کنار بگذارید که رژیم بعدی شما (مجموعه قوانین دلخواه AKA) یک خواهد بود. این نیست. تنها چیزی که در طولانی مدت جواب می دهد این است که یک برنامه عملی خاص ایجاد کنید که بدن شما را به بهترین شکل ممکن تغذیه کرده و شما را خوشحال و راضی کند. ،

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن است که از کمک بخواهید و یک متخصص تغذیه ثبت شده را استخدام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او صاحب یک تمرین خصوصی به نام آگاهی از تغذیه است که در آن به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه با تغذیه بهره وری و عملکرد خود را به حداکثر برسانند. نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان.

دیدگاهتان را بنویسید