رژیم غذایی لوازم ورزشی اصول لاغری


اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید چربی های ذهنی را حذف کنید و این منجر به کاهش چربی در اطراف کمر می شود. بنابراین ، در واقع ، اولین قدم برای کاهش وزن با ذهن آغاز می شود.

قبل از اینکه بتوانید از تغییرات فیزیکی ناشی از کاهش وزن سالم لذت ببرید ، ابتدا باید آن را از نظر ذهنی تغییر دهید ، که به شما کمک می کند عادت های بد قدیمی خود را کنار بگذارید. کلید شروع تحول این است که درست فکر کنید – شما می خواهید به جای رژیم غذایی سریع ، شیوه زندگی واقعی را تغییر دهید. به هدف خود به عنوان رهبر هدف وزن فکر کنید و به یاد داشته باشید که می خواهید در آینده نزدیک به رژیم غذایی جدید و سالم خود پایبند باشید.

کاهش وزن

هر کسی بهانه های خود را دارد. وقتی سعی می کنید شیوه زندگی و رژیم غذایی خود را بهبود بخشید ، اکثر افراد تا زمانی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد ، خوب عمل می کنند.

برای کاهش وزن باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی کاهش وزن این است که ما بیش از حد یا خیلی سریع می خواهیم ، و خوب است بدانیم که کاهش وزن برای ارضای اکثر رژیم ها بسیار کند است. در حقیقت ، اگر به آرامی وزن خود را کاهش دهید ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

خود را در وزن ایده آل تصور کنید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر نشان دهید. آینده خود را بین شش ماه تا یک سال آینده تصور کنید و فکر کنید که چقدر خوب خواهید بود و چه احساسی خواهید داشت بدون اضافه وزن.

به دنبال عکس های قدیمی تر باشید و آنها را در جایی قرار دهید که به شما یادآوری کند که می خواهید به چه چیزی برسید. از خود بپرسید آن زمان چه کردید و می توانید امروز در سبک زندگی خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که دوست دارید انجام دهید اما به دلیل وزن خود نمی توانید انجام دهید.

توقع واقع بینانه داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران خود می پرسند که چقدر می خواهند وزن کم کنند ، بیماران معمولاً برای وزن ایده آل خود عددی می خواهند ، اما اینطور نیست. محدوده وزنی واقعی را مشخص کنید ، نه یک عدد.

انتظار داشته باشید که در آینده احساس خوب و واقعی داشته باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچکتر تهیه کنید که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می کند. این اهداف کوچک باید مواردی باشند که شیوه زندگی شما را بدون ایجاد اختلال در زندگی شما بهبود بخشد ، مانند:

  • هر روز میوه و سبزیجات بیشتری بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز فعالیت بدنی انجام دهید
  • به جای سیب زمینی سرخ شده ، سالاد با غذا سفارش دهید
  • تا بتوان از نردبان بالا رفت و نفس کشید

همه ما می دانیم که تغییر سخت است ، و اگر سعی می کنید تغییرات زیادی انجام دهید ، بسیار سخت است ، بنابراین کوچک شروع کنید و به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان خود لذت ببرید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که به صورت شخصی و آنلاین با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، بهتر از افرادی هستند که رژیم غذایی خود را به تنهایی انجام می دهند.

یک برنامه عملیاتی دقیق داشته باشید

هر شب وعده های غذایی سالم را برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی از پیش 80 درصد نبرد است. اگر با دقت برنامه ریزی کنید می توانید نتایج بهتری بگیرید.

سعی کنید برنامه تمرینی خود را مانند قرارهای ملاقات تنظیم کنید. به عنوان مثال ، غذاهای ناسالم را با میوه ها و سبزیجات خشک جایگزین کنید تا جلب توجه نکنید.

اگر چنین قدم هایی را در زندگی خود بر می دارید ، سلامت خود را مهم کنید ، و در نهایت این رفتارهای سالم به بخشی عادی از زندگی شما تبدیل می شود.

به خودتان پاداش دهید.

با سفر به سینما ، مانیکور یا هر چیز دیگری که به شما احساس خوبی می دهد (علاوه بر هزینه غذا) ، به خودتان پاداش دهید.

برای رسیدن به یکی از اهداف کوچک ، یا کاهش وزن ، یا چند اینچ دور کمرتان به خود پاداش دهید ، بنابراین سخت کوشی خود را تشخیص داده و قدم هایی را که برای حفظ سلامتی برمی دارید جشن می گیرید.

عادات قدیمی را کنار بگذارید به

ترک عادات قدیمی سخت است ، اما اگر بتوانید وزن خود را کاهش دهید ، نمی توانید مانند گذشته ادامه دهید.

به آرامی اما مطمئناً سعی کنید رفتارهایی را که منجر به افزایش وزن می شود شناسایی کرده و با گام های کوچکی که می توانید بدون از دست دادن آنها به راحتی انجام دهید ، آنها را معکوس کنید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی می خورید ، میان وعده خود را از کلوچه یا چیپس به میوه تغییر دهید. شب بعد فقط یک نوشیدنی بدون کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به تمرین کنید.

راه دیگر برای شروع عادت های بد: غذاهای وسوسه انگیز و بدون کالری را در آشپزخانه خود کنار بگذارید و گزینه های سالم را جایگزین آنها کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

کار با یک متخصص تغذیه به شما امکان می دهد یک برنامه کاهش وزن متناسب با سبک زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه شرایط سلامتی ایجاد کنید و یکی شامل غذاهای سالمی است که دوست دارید و می خواهید بخورید. اکثر مردم رژیم خود را رعایت نمی کنند زیرا طرحی را انتخاب کرده اند که برای آنها مناسب نیست. یک متخصص تغذیه می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای چالش پیش رو آماده شوید.

بیا دنبالم

مرتباً وزن خود را کاهش دهید. مطالعات نشان می دهد که ردیابی این اطلاعات باعث ارتقاء رفتار مثبت و به حداقل رساندن رفتارهای ناسالم می شود. فقط این دانش که به دنبال غذا هستید می تواند به شما در مقاومت در برابر این کیک کمک کند!

به خودت اعتماد کن

ممکن است قبلا وزن خود را کاهش داده باشید ، اما این بدان معنا نیست که در حال حاضر در حال شکست هستید. مطمئناً روزهایی وجود خواهد داشت که بیش از حد غذا می خورید یا از تمرین برنامه ریزی شده صرف نظر می کنید ، اما مثبت اندیشی و ادامه برنامه ضروری است. بدانید که دستیابی به اهداف کاهش وزن زمان بر است. حتی کاهش 2 کیلوگرم برای سلامتی مفید است و می تواند به شما انگیزه دهد تا 2 پوند بعدی را از دست بدهید. متوجه شوید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم انجام می شود و اگر روزی بیش از حد غذا می خورید ، نگران نباشید – فقط با وعده غذایی بعدی به برنامه خود بازگردید.

حال ، اگر هنوز نمی توانید با رعایت این موارد وزن خود را کاهش دهید ، می توانید دلیل کاهش وزن خود را توضیح دهید اینجا نگاهش کن.

منابع

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

https://aaptiv.com/magazine/ how-to-mentally-prepare-for-weight-loss

دیدگاهتان را بنویسید