رو به جلو و بالا – چگونه می توان به مسیر اصلی بازگشت


برف به معنای واقعی کل کشور را به یک زامبی پس از کربوهیدرات تبدیل کرده است که می خواهد در خانه بماند و هرگز مبل را ترک نکند … یا شاید فقط من هستم.

و این را در نظر می گیرد که برف در حال حاضر آب شده و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزهای تابستان را شمارش نمی کنیم …؟

خوب ، من فقط می توانم در مورد خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بود ، که معمولاً به معنای خواب کمتر یا اختلال در عادات خواب برای من است. با این حال ، مغز ضعیف ما هوس قند می کند زیرا سطح کورتیزول ما در زمانی که خواب نیستیم و هوس خوردن غذاهای بد می کنیم ، افزایش می یابد.

بنابراین ، می توانیم بگوییم که علم را معکوس کنیم؟

ما می توانیم با ردیابی مراحل خود ، چه از طریق تلفن یا FitBit ، شروع کنیم و هدفمان رسیدن به حدود 10،000 در روز است. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً تلفن من حدود 8 هزار می چسبد ، اما من تلفن خود را پیگیری می کنم و همیشه آن را با خود حمل نمی کنم! بالا رفتن از پله ها را آگاهتر کردم

دوم ، برای کاهش این عادت های وحشتناک بد خواب ، یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از ضربه زدن به کیسه ، امتحان کنید. بهتر است ، با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید خود را خیس کنید!

در مرحله بعد ، باید مطمئن شوید که مه مغز برای هیدراته باقی می ماند؟

برای جلوگیری از هوس ، روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید و برای 1-2 هفته مکمل کروم را امتحان کنید (حدود زمان قاعدگی و هنگامی که علائم PMS را مشاهده کردید) تا به تعادل قند خون کمک کنید. سطوح

در آخر هفته ها نیز به خود اجازه دهید که در غیاب خود باشید ، در غیر این صورت مغز ضعیف شما دیوانه خواهد شد- اما فقط در صورتی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما آن را توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل دیابت یا چاقی در برنامه چربی سوزی شرکت می کنند ، ممکن است نیاز داشته باشند قند خود را کاملاً محدود کنند تا به درصد چربی بدن سالم برسند. در چنین مواردی ، همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید از خوردن بیش از حد اجتناب کنید – من در مورد آن وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین تشخیص اینکه چه چیزی در غذا وجود دارد و گاهی اوقات هنگامی که خسته هستید دشوار است!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون از خانه بروید تا ورزش کنید ، فعال بمانید و ویتامین D دریافت کنید. اگر سیستم دفاعی بدن ما ضعیف باشد ، بیشتر به دنبال شکر هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود و این باعث می شود بیشتر بیمار شویم. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین متوجه می شوم که اگر بودجه به ما اجازه دهد یک روز استراحت رزرو کنیم تا برای همه ما انگیزه داشته باشیم. لازم نیست به خورشید و ستاره ها نیز ختم شود! در اواسط آوریل ، من چند روزی Villamoura را در پرتغال رزرو کردم تا غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را آموزش دهم و بخورم ، و محل اقامت فقط 120 یورو بود (بین این دو!) برای چهار روز ، حدود 140 یورو هر کدام ، بنابراین می توان به راحتی توجیه کرد برای چند روز

بهانه ای هست؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید