راهکار مدیران خودرو برای حفظ سهم بازار در صورت واردات خودرو


مدیرعامل ماندیر خودرو از استراتژی این شرکت برای حفظ سهم بازار خودروهای تولیدی این شرکت در صورت از سرگیری واردات خودرو به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جمعه گذشته شاهد رونمایی از جدیدترین محصولات برند لوکس فونیکس بودیم.

سدان لوکس آریزو ۶ پرو فقط چند روز بعد رونمایی و معرفی رسمی موتور کرمان سدان KMC J7تا بار دیگر شاهد رقابت خودروسازان چینی در بخش های مختلف بازار خودروی ایران باشیم.

عکس های انحصاری راه اندازی Phoenix Arizo 6 Pro

عکس های اختصاصی از عرضه سدان KMC J7 در کرمان موتور

آریزو ۶ پرو در حالی رونمایی شد که با قیمت رقابتی و کمتر از محصول کرمان موتور رتبه بندی شده است.

با این حال، از سرگیری واردات خودرو برای خودروسازان چینی فعال در بازار ایران همواره یک ریسک بالقوه تلقی می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت.

مدیران خودرو با حدود ۵۰۰۰۰۰ خودرو فروخته شده در ایران و شبکه گسترده نمایندگی های فروش و پس از فروش نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

آریزو 8

جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو، این نگرانی را به خوبی در حاشیه رونمایی از Arizo 6 Pro نشان داد و اعلام کرد که مدیران خودرو به خوبی برای چنین شرایطی آماده هستند.

این مدیر چینی صنعت خودرو ایران با تاکید بر مزیت های مدیران خودرو مانند شبکه گسترده خدمات در سراسر کشور، از استراتژی این برند برای حفظ سهم بازار خبر داد.

لی طرح عرضه چری آریزو ۸ در ایران را مهمترین طرح این شرکت در صورت از سرگیری واردات اعلام کرد و گفت: در صورت از سرگیری واردات خودرو در ایران، عرضه آریزو را در اولویت قرار خواهیم داد. ۸ در این شرکت برنامه ها

اگرچه این برنامه برای حفظ سهم بازار در صورت بازگشایی واردات خودرو از سوی مدیران خودرو پیشنهاد شده است، اما می توان رقابت این برند با محصول KMC J7 کرمان موتور را نیز رصد کرد.