راهنمای رژیم غذایی: گزینه های سالم در استارباکس



حرکت در منوی غذاها و نوشیدنی های سالم در Starbucks (یا هر کافه ای) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفانه هیچ موکا یا کیک نعناع در اینجا وجود ندارد!

مطمئن شوید که از صفحه یا نشانک این صفحه عکس بگیرید تا دفعه بعد که به اصلاح کافئین نیاز دارید ، آن را به لیست گزینه های سالم خود در Starbucks اضافه کنید.

Ps- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. با خیال راحت یک قطره شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • لاته یا کاپوچینو شیرین نشده با هر شیر
  • چای چای لاته شیرین نشده
  • نیترو کلد دم با شیر معمولی یا شیرین نشده
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! یک گراند فقط 4 گرم شکر افزوده دارد که در مقایسه با دیگر نوشیدنی های شیرین موجود در SB بادام زمینی است و 4 تا 10 برابر قند دارد
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرین کننده سفارش دهید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف شربت پمپ را اضافه کنید
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا می توانند در طول روز میل بیشتری به قند داشته باشند.
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، پس از 13 ساعت کافئین دار سفارش دهید
  • در حالی که ماتچا فواید سلامتی دارد ، ماتچا لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که فواید آنتی اکسیدانی مشابهی بدون قند داشته باشد

آیا برای اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن به مسئولیت پذیری 1: 1 نیاز دارید؟
برای مجازی ما درخواست دهید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • بسته بندی اسفناج و سفیده تخم مرغ فتا
  • تخم مرغ سوس وید با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک گاز می گیرد
  • بوقلمون کم چرب و ساندویچ پنیر- من معمولاً طرفدار کم چربی نیستم ، اما طعم آن واقعا خوب است و هنوز هم دارای ویژگی تغذیه ای خوبی در مقایسه با سایر گزینه ها است.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید – حتی اگر آنها سالم به نظر برسند (به عنوان مثال کلوچه های گردوی موز یا کیک زغال اخته) ، این هنوز یک دسر استتار شده است
  • بلغور جو دو سر بلوبری حاوی آگاو است که هنوز قند است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز از پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و هوموس ؛ تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای ظروف بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (V)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • پنیر نگه دارید
  • پنیر رشته ای
  • بادام / گردو
  • میله های KIND
  • میله های کامل
  • ترکیه تکان دهنده
  • نخود فرنگی (نخود!)
  • اینجا بارس است

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، انرژی و تعادل قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین برای میان وعده خود بخورید (به عنوان مثال ، نخود فرنگی را با پنیر یا گردو بخورید ؛ میوه با ماست سیگی)

و آنجاست! در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که اغلب به آن می روید!) به سرعت برخی از گزینه های سالم برای شما تمام می شود.

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوالات خود را در اینستاگرام (@ diet.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

شاید شما هم دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در یک تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. میزبان مشترک پادکست آگاهی از تغذیه.



دیدگاهتان را بنویسید