دستور غذا برای باشگاه غذاخوری انفرادی باشگاه آشپزی 7


مدتی است که دستور غذای فردی را منتشر کرده ام ، عمدتا به این دلیل که در حین بسته شدن غذاهای زیادی پختم و غذای کمی که از ابتدا پخته شده بود برای خودم خوردم. اکنون که برخی به سر کار برمی گردند و بیرون می آیند و کمی بیشتر (اگرچه محدودیت هایی وجود دارد) ، بسیاری از ما ممکن است به گزینه “آشپزی برای 1 نفر” احتیاج داشته باشیم.

ایده ساده است ، اما ترکیب موتزارلا تازه و گوجه فرنگی رسیده ، ریحان تازه تند ، کمی سرکه بالزامیک و مرغ نرم به طور قابل اعتماد برنده است. تهیه آن سریع و آسان است ، و اگر واقعاً نیاز به فشار طولانی مدت دارید ، می توانید آن را با مرغ سینه یا ران کوچک پخته شده ای که ما به خانه می بریم تهیه کنید.

سالاد مرغ خطرناک

عناصر

METRIC / ایالات متحده

1 x 75 گرم سینه مرغ کوچک بدون پوست و بدون استخوان

اسپری آشپزی کم چرب یا مه

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

4 گوجه گیلاسی ، یک چهارم

15 گرم پنیر موزارلا تازه خرد شده یا توپ های کوچک تازه موزارلا

2 قاشق غذاخوری برگ ریحان تازه کوچک

1 قاشق چایخوری سرکه بالزامیک (اختیاری)

روش

  1. سینه مرغ را تقریبا به نصف افقی تقسیم کرده و مانند کتاب باز می کنیم. با حوله گوشتی یا وردنه روی تخت بکشید. اسپری آشپزی کم چرب یا مه و نمک و فلفل را به مزه بپاشید.
  2. یک تابه کوچک نچسب را گرم کنید ، مرغ را اضافه کنید و 3-4 دقیقه از هر طرف آن را بپزید تا نرم و کمی قهوه ای شود. از قالب خارج کرده و روی بشقاب سرو گرم شده قرار دهید.
  3. روی آن را با گوجه فرنگی ، موزارلا و ریحان بپاشید ، در صورت لزوم با سرکه بالزامیک بپاشید. یکباره سرو کنید.

خدمات 1

بخش WLS: 1

کالری در هر ارتقاء: 164

پروتئین: 24.8 گرم

کربوهیدرات: 3.8 گرم (3 گرم شکر)

چربی: 5.4 گرم

ارائه تصویر از http://www.eatingwell.com

دیدگاهتان را بنویسید