در عرض چند ثانیه از چربی شکم و پهلو خود خداحافظی کنید


دلایل مختلفی برای چربی شکمی و بروز آن وجود دارد ، از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به حذف چربی شکمی کمک کنند. اما اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید ، یا هیچ یک از روشهای بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما نشان می دهیم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که چربی های دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی ، به صورت کاملاً تهاجمی ، بدون جراحی و دارو می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و جانبی وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

اثرات چربی احشایی بیشتر از چربی های زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند تا به از بین بردن چربی شکم کمک کنند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی شکم

اضافه وزن یکی از عوامل اصلی بیماری های مختلف است. چربی اضافی در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها مانند: بیماری های قلبی ، سکته قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و بیماری های دیگر مانند زوال عقل را افزایش دهد. ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری های کبدی ، پوکی استخوان

علت ایجاد چربی شکمی و جانبی چیست؟

عوامل مختلفی باعث ایجاد چربی شکمی می شوند که اصلی ترین علل چربی شکمی و جانبی هستند.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به انواع مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکمی و در نتیجه افزایش کمر و شکم مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و کالری بیشتری را در پی دارد. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قند اضافه هستند که باعث افزایش وزن شما می شود.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در درمان و مدیریت استرس کمک می کند. هنگامی که فردی در خطر است یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم در شرایط استرس زا شروع به آرامش می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در شکم و دیگر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

اگر ژنتیک باعث ایجاد چربی شکمی و اضافه وزن می شود ، می توانید از روشهای غیر تهاجمی ، قطره ای و لاغری برای دستیابی به وزن متعادل استفاده کنید. این دو دستگاه بر اساس انرژی گرمایش فرکانس رادیویی هستند و برای سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو به صورت کاملاً غیر تهاجمی استفاده می شوند.

4. رژیم غذایی نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و آب نبات ، و همچنین نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری احساس بهتری داشته باشد و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند تمایل بیشتری به خوردن دارند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نتیجه چاقی می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود و انواع کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس دانه کامل سالم ، از چربی های چند غیراشباع و چربی های غیر اشباع استفاده کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کمبود خواب ارتباط وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکمی می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. عدم خواب مناسب منجر به رفتار ضعیف در خوردن یا مصرف بیش از حد عاطفی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن ممکن است به طور مستقیم چربی شکم را افزایش ندهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. عدم نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمانی ضروری است. آب بهترین نوشیدنی است ، اگرچه بسیاری از مردم به نوشیدنی های قندی ، چای و آب میوه ها علاقه دارند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های شیرین به بدن اضافه شده و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود ، در حالی که نوشیدن آب به حذف چربی شکم کمک می کند.

آنچه مهم است این واقعیت است که کالری نوشیدنی های شما جایگزین غذاهای جامد نیست و آنها را کامل نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های پر قند و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، افزایش وزن رخ می دهد. بی تحرکی باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده بخورید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و به جای آن کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای مصرف کنید و با مصرف این نوع کربوهیدراتها چربی شکم را از بین ببرید.

برخلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که احساس گرسنگی ایجاد می کنند ، کربوهیدراتهای پیچیده به آنها کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانند و کمتر مصرف کنند. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد می توانند بسیار سریعتر هضم شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای سرشار از فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. توجه نکردن به غذایی که می خورید

اگر هنگام غذا خوردن روی غذا تمرکز کنید و به احساسات خود بیشتر توجه کنید ، می توانید وزن بیشتری را کاهش دهید.

خوردن با ذهن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را بهتر کنترل کرده و در نتیجه کالری کمتری کسب کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به گرسنگی و سیری خود توجه می کنید ، با سرعت و حواس پرتی کمتری غذا می خورید و تأثیرات غذا بر ذهن و سلامت خود را درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. انتخاب شیوه اشتباه

انتخاب یک ورزش م effectiveثر یک کار لذت بخش است. خوشبختانه پیلاتس تا حد زیادی از مشت های زیاد ، عملکرد بالا و بارهای زیاد عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

تمرینات روزانه پیلاتس حتی می تواند به شما در کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به میزان آمادگی خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به شما کمک می کند تا چربی ها را از بین ببرید و همچنین از تولید مجدد آنها جلوگیری کنید. پزشکان توصیه می کنند که هفته ای نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید تا کاهش وزن به صورت تدریجی و مداوم انجام شود.

تغییر رژیم غذایی و تنظیم مقدار غذایی که می خورید با ورزش و فعالیت های چربی سوزی اضافی برای از بین بردن چربی شکم و باسن همراه است.

غذاها و تنقلات گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل مواد مغذی ضروری بدن را بدون کالری و چربی اضافی تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور.

لوبیا و حبوبات با کاهش شدید کالری دریافتی روزانه به حفظ سیری کمک می کنند.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و از بین رفتن چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

اگر این نکات را رعایت کنید ، می توانید ظاهر بدن خود را علاوه بر تغییرات داخلی آن تغییر دهید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو چکار کنیم؟

هرگز صبحانه را از دست ندهید. اگر صبحانه نمی خورید ، غذاهای ناسالم را در طول روز انتخاب می کنید و حتی به مرور زمان چاق می شوید. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه در طول روز غذای کمتری مصرف می کند. اگر روز خود را با یک صبحانه سالم و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید ، مدت بیشتری سیر خواهید شد.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل انتخاب خوبی برای ناهار است. توصیه می کنیم ناهار را با سالاد میوه یا سبزیجات میل کنید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام بسیار مهم است. متابولیسم بدن به تدریج از عصر به بعد کند می شود ، بنابراین خوردن غذاهای سبک برای شام مهمتر است.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. این میان وعده به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجاتی است که کالری کمی دارند و هیدراته هستند.

چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

در طی روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شود. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمت های خاصی را درمان می کند و امکان بازسازی سلول های چربی بدون تغییر شیوه زندگی شما وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای وزن خفیف یا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

روشهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. به عنوان مثال می توان به جراحی بای پس معده یا بانداژ معده اشاره کرد که برای افراد دارای اضافه وزن که چربی آنها در شکم و قفسه سینه تجمع یافته است مناسب است. اگر چاق هستید و چربی زیادی در شکم و باسن شما جمع شده است ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم به انجام جراحی پلاستیک برای انقباض شکم و باسن یک امر بسیار شخصی است ، اما قبل از هرگونه تصمیمی ، توصیه می شود با روش های مختلف آشنا شده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکمی و جانبی شامل موارد زیر است:

خطرات بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

جراحی باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

شل شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه عوارض جانبی و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

چربی شکم و پهلو را با دستگاه های مداری بردارید
Slim Fit و Derm Up

هر دو دستگاه DermUp و SlimFit SlimFit دستگاههای لاغری قدرتمندی هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرتهاجمی و کارآمد انجام می دهند. هر دو دستگاه RF مبتنی بر گرمایش هستند. با استفاده از این دو دستگاه هیچ خطری برای جراحی ، بیهوشی و برداشتن اسکار وجود ندارد.

برای مشاهده صفحه محصول Derm Up روی نماد مقابل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید