خلاصه HLTH 2021: 5 نکته کلیدی از بزرگترین کنفرانس نوآوری سلامت



تغییر رفتار، رویدادها، مراقبت های بهداشتی، فناوری | نوشته شده توسط ملانی مک مولن | ۱۱/۱۱/۲۱ | ۶ دقیقه برای خواندن

تیم Fitbit Health Solutions اخیراً برای HLTH 2021، رویداد برتر صنعت سلامت، در بوستون بود. این رویداد چند روزه با مضمون «آینده عزیز، ما برای تو می‌آییم» برگزار شد و شامل جلساتی بود که توسط ده‌ها رهبر فکری در سراسر چشم‌انداز بهداشتی رهبری می‌شدند که گرد هم آمدند تا مبرم‌ترین مشکلات مراقبت‌های بهداشتی را حل کنند و فرصت‌هایی را برای ایجاد سلامت درک کنند. آینده.

اگر نمی توانید در آن شرکت کنید، خلاصه پنج نکته کلیدی ما را از HLTH 2021 ببینید:


۱. منتظر تغییرات عمده در تجربه مراقبت های بهداشتی مصرف کننده باشید.

موضوع اصلی بیش از ۱۰۰ جلسه در این رویداد این است که اکنون زمان تغییر تجربه مراقبت های بهداشتی مصرف کننده است. تغییر نیازمند مشارکت هایی است که به طور یکسان شامل ارائه دهندگان خدمات، پرداخت کنندگان، فناوری و خدمات اجتماعی می شود. هسته اصلی این آزمایش این است که چگونه همه این بخش‌ها می‌توانند به بهترین شکل از افراد در تغییر رفتارشان حمایت کنند. این به معنای ارائه اطلاعات عملی به همه اعضای تیم مراقبت از جمله خود افراد است.

در Google، ما سلامت را در تمام کسب و کار خود در سراسر شرکت در نظر می گیریم تا به افرادی که اطلاعات مربوط به سلامتی را در تمام مراحل سفر مراقبتی خود دارند دسترسی پیدا کنیم. همانطور که دکتر کارن دی سالوو، مدیر بهداشت در Google، در طول چت زنده خود در HLTH توضیح داد، ما این کار را از طریق محصولات و خدمات مختلف انجام می دهیم، از جمله ارتقاء اطلاعات سلامت مورد اعتماد در جستجو و YouTube به اطلاعات شخصی از طریق ابزارهایی مانند Fitbit و ویژگی های حسگر خواب در Google Nest. Hub.

۲. سلامتی یک ورزش گروهی است.

رابطه بین بخش های بهداشت و فناوری برای سال ها استوار بوده است. در حالی که هر دو طرف آماده هستند تا کارها را به سطح بعدی ببرند، چالش‌ها در پیوند دادن مزایا با هم باقی مانده است. در جلسه، ازدواج شاد بین سلامت و فناوریمدیران Uber Health، Highmark Health، Verily Life Sciences و Peter J. Solomon Company توافق کردند که “یک اندازه برای همه” دیگر در مراقبت های بهداشتی کار نمی کند. مصرف کنندگان اکنون انتخاب هایی دارند و نفوذ آنها در حال افزایش است و نحوه ارائه مزایای ارائه دهندگان را تغییر می دهد.

ارائه دهندگان خدمات باید با مصرف کنندگان در هر کجا که هستند ملاقات کنند و زمان کمتری را برای حل تدارکات صرف کنند. آنها باید با افزودن یک لایه آموزشی، دربان، و ناوبری، با استفاده از مدل‌های آموزشی ناهمزمان و تعاملات ارائه‌دهنده، به افرادی که در سطح هماهنگی مراقبت هستند کمک کنند.

ارائه دهندگان همچنین باید بر سلامت رفتار تمرکز کنند، و این پنل نمونه های مختلفی از جمله Verily OneFifteen، یک اکوسیستم غیرانتفاعی بهبود و بازپروری اعتیاد را مورد بحث قرار داد. OneFifteen معتقد است که بهبود موفقیت آمیز از طریق مراقبت مبتنی بر شواهد، شخصی و حمایت از مراقبان و جامعه حاصل می شود.

۳. هزاره ها یک تجربه دیجیتال سالم می خواهند.

تعداد افرادی که بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶ متولد شده‌اند، بیش از ۵۰ درصد نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می‌دهند و در نتیجه تعداد بیشتری از ساکنان جوان‌تر تحت برنامه‌های بهداشتی تحت حمایت کارفرما قرار می‌گیرند. برد بلندگو برای نسل بعدی مصرف کنندگان سلامت، که شامل جان مور، افسر ارشد پزشکی Fitbit بود، که تاکید کرد که هزاره ها مراقبت های بهداشتی را متفاوت از نسل های قدیمی تر می خواهند.

این نسل در تلاش است تا گزینه‌های مراقبتی راحت‌تر و در دسترس‌تری داشته باشد که طبق برنامه آنها کار کند. آنها خواهان مراقبت فوری و شبانه روزی و شفافیت قیمت هستند. آنها ترجیح می دهند به طور مکرر به بخش مراقبت های مزمن مراجعه نکنند، بلکه در صورت نیاز به دنبال مراقبت باشند.

هزاره‌ها با گزینه‌هایی مانند کلینیک‌های مجازی در خانه، راحتی و استفاده از فناوری را در اولویت قرار می‌دهند. این نسل فرصتی را برای پوشیدنی ها ایجاد کرده است که هر روز در آنجا حضور داشته باشند، صرف نظر از اینکه یک فرد چه خدمات بهداشتی دریافت می کند.

آنها خواهان برخورد والدین نیستند، و هزاره ها ممکن است هرگز مانند نسل های قدیمی تر، پزشکان مراقبت های اولیه (PCPs) نداشته باشند. این تغییر نیاز به روابط بیشتر پرداخت کننده و ارائه دهنده و دور شدن از مدل های هزینه خدمات (FFS) را ایجاد می کند.

۴. مدیریت شرایط مزمن در حال تکامل است.

نیاز به مراقبت های بهداشتی انسان محور در شرایط مزمن حیاتی است، زیرا هیچ کس نمی خواهد به عنوان بیماری خود دیده شود یا با او رفتار شود. اعضای کمیته در همراهی با مدیریت بیماری مزمن بحث کنید که چگونه ارائه دهندگان می توانند بخشی از زندگی یک فرد شوند، به طوری که در صورت نیاز به مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشند. نقطه شروع این است که یک محیط اعتماد ایجاد کنید و توضیح دهید که چگونه و چرا چیزها مهم هستند.

بزرگترین دارایی مدیریت پرونده مزمن داده است، زیرا مردم بیشتر به سمت یک تجربه دیجیتال بر اساس تقاضا تمایل دارند. چالش این است که ارائه دهندگان خدمات نویز را از داده ها حذف کنند و از آن برای کمک به افراد در تغییر رفتار استفاده کنند. اعضای پانل در مورد اینکه چگونه کلید مدیریت شرایط مزمن به مصرف کنندگان کمک می کند تا بفهمند که پیشگیری بهتر از درمان است و اینکه سلامتی مهمترین بخش مراقبت های بهداشتی طولانی مدت است، بحث کردند.

۵. خرده فروشان در حال چرخش هستند تا درب ورودی مراقبت های بهداشتی باشند.

صنعت خرده‌فروشی در حال پاسخگویی به مصرف‌کنندگان پرمشغله دیجیتال است. در جلسه، خرده فروشان بزرگ، جاه طلبی های بزرگسخنرانان CVS Health و Walmart Health توضیح دادند که چگونه داروخانه های برندهای بزرگ و ارائه دهندگان بهداشت خرده فروشی در حال سرمایه گذاری و به روز رسانی تجربیات سلامت مصرف کننده هستند. CVS Health اکنون بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک سلامت در کشور است و به سرمایه‌گذاری در یک تجربه پیشرو ادامه خواهد داد.

با هدف ملاقات با بیماران در هر کجا که هستند، CVS برنامه‌هایی مانند آزمایش کووید-۱۹ و بازدیدهای بعدی با Minute Clinic دارد. با ۱۰۰۰۰ مکان مجازی در سراسر ایالات متحده در حال حرکت به سمت مدل های حمایت مالی مجازی است. CVS همچنین با خدمات و برنامه‌هایی از مراقبت از کلیه گرفته تا دیالیز در منزل و پیشگیری از بستری مجدد، در مراقبت در منزل سرمایه‌گذاری می‌کند.


امسال ارائه‌کنندگان و شرکت‌کنندگان HLTH موافق هستند که کووید-۱۹ نه تنها روش تجارت در صنعت مراقبت‌های بهداشتی را تغییر داده است، بلکه به تسریع نوآوری و پذیرش فناوری و ایجاد مشارکت‌های موفقی که شامل ارائه‌دهندگان، پرداخت‌کنندگان، فناوری و خدمات اجتماعی می‌شود، کمک کرده است. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، این مشارکت‌ها آماده هستند تا به عنوان یک تیم برای حمایت از افراد در تغییر رفتارشان با ارائه راه‌حل‌های بهداشتی و رفاهی نوآورانه به مصرف‌کنندگان – در کجا، چه زمانی و چگونه آن‌ها آن را می‌خواهند، کار کنند. شما را در HLTH 2022 می بینیم!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر