خدمات پس از فروش در ایران خودرو برای موج بازگشت زائران اربعین آماده است


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همزمان با بازگشت زائران کربلای حسینی (علیه السلام) در ایام اربعین، از راه های مواصلاتی و ایستگاه های مرزی مشترک با کشور عراق بازدید کرد. و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات. .

به گزارش پارچین خودرو، بابک سیلاجیا مدیرعامل ایساکو به همراه مدیران ارشد این شرکت و امداد خودرو از ایران از شهرهای مرزی شلمچه و چذابه و نمایندگی های شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر بازدید کردند. فروش برای ارائه خدمات، همزمان با موج بازگشت زائران مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: طرح خدمات ویژه مسافران کربلای معلی تا پایان روز دوشنبه ۷ شهریور ماه به مدت یک روز تمدید می شود و از ظرفیت ۳۷ نوبت، دو شیفت، یک شب و تعمیر ویژه استفاده می کنیم. فروشگاه و بهره مندی از ۱۵۶ تیم امداد و نجات در مسیر برگشت آماده خدمت رسانی به عاشقان بارگاه حسینی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت تامین خودرو ایران همچنین از آمادگی کل ناوگان امداد و نجات و ارائه خدمات گسترده خودرویی برای طرح “با تو تا حرم” در مسیرهای بازگشت از مرز به غرب کشور برای ایام اربعین خبر داد. الحجاج گفت: همکاران ما به منظور پوشش امدادی گسترده به صورت شبانه روزی در شیفت های خود حضور خواهند داشت.

آقای عباس میرحسینی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، تلاش می کنیم با افزایش ناوگان و توسعه تجهیزات استاندارد خدمات، بهترین خدمات امدادی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اعزام تیم های ویژه امداد و نجات به منظور تسریع در خدمات رسانی خودروها و کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده های رفت و برگشت از زائران خواست با آرامش و احتیاط کامل رانندگی کنند و نکات ایمنی را رعایت و رعایت کنند. موارد زیر: هشدارهای پلیس

شهروندان در صورت نیاز به هر نوع خدمات امدادی می توانند از طریق اپلیکیشن ایساکو و یا تماس با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست خود را ثبت کنند.