حمایت سیستم ایمنی در برابر ویروس کرونا – سلامت ارین هولت



خوب بخور

طوری غذا بخورید که انگار مهم است ، زیرا بله. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب متکی است. شما باید موارد زیر را انجام دهید:

غذاهای غنی از مواد مغذی را پر کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود می کند

شکر بسیار کم بخورید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و مستقیماً باعث تحریک روده می شود)

رنگهای زیادی بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که می توانید غذای طبیعی ضد ویروس بخورید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

بپیوند به پروژه سازگاری با کربوهیدراتزیرا ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و موارد دیگر خواهیم کرد! وقتشه ، خانواده من!



دیدگاهتان را بنویسید