حقیقت تاریک درباره ساشه های پوره – اوه عزیزم



کیسه های پوره بسیار راحت هستند ، حاوی میوه ها و سبزیجات هستند و مهمتر از همه ، بچه ها آنها را دوست دارند ، اما آیا آنها واقعاً گزینه ای سالم برای کودک هستند؟ آنها ممکن است به اندازه محصولات خانگی سالم به نظر برسند ، اما متأسفانه اینطور نیست … حتی اگر برچسب آن “ارگانیک” باشد.

چگونه ساخته می شوند

اولین مرحله در تهیه پوره مغازه در یک کارخانه انبوه انجام می شود ، جایی که میوه ها و سبزیجات با عملیات حرارتی بسیار بالا پخته می شوند تا خمیر مقاوم در برابر قفسه ایجاد شود. سپس این خمیر به تولیدکنندگان مختلف غذای کودک تحویل داده می شود که آنها را به روش خاص خود ترکیب کرده و سپس آنها را با دور دوم پردازش حرارت بسیار بالا دوباره می جوشانند.

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین های محلول در آب و آنزیم های حساس به گرما هستند. بنابراین در حالی که دمای بالا با از بین بردن همه چیزهای بد ، ثبات قفسه ها را تضمین می کند ، متأسفانه بیشتر ارزش غذایی را نیز از بین می برد. در نتیجه یک شربت حاوی قند زیاد ، مواد مغذی کم است و دیگر شبیه یک میوه یا سبزی واقعی نیست. پوره فروشگاه همچنین حاوی فیبر ، چربی یا پروتئین مورد نیاز برای کند کردن افزایش قند خون نیست که این کیسه های کوچک به ناچار ایجاد می کنند. متأسفانه ، آنچه بالا می رود باید کاهش یابد ، و هنگامی که سطح قند خون بالاخره پس از حمله قند کاهش می یابد ، احتمال ذوب شدن و حملات خشم بیشتر است.

اولین تجربیات غذایی کودک ترجیحات آینده را تقویت می کند. کودکانی که از غذاهای شیرین فرآوری شده برای نوزاد استفاده می کنند ، بیشتر احتمال دارد که یک عمر با غذاهای فرآوری شده شیرین زندگی کنند. حتی کیسه هایی که دارای طعم هایی هستند که عموماً شیرین تلقی نمی شوند ، مانند کلم پیچ و کینوا ، در درجه اول با برش های زیاد و اعتیادآور میوه های شیرین پر شده است.

سیگنال تسلی

اگرچه توت فرنگی یک غذای رایج برای نوزادان است (اغلب با بثورات پوستی) ، اما اغلب برای ذخیره پوره به آن اضافه می شود. با این حال ، تولیدکنندگان غذای کودک به والدین اطمینان می دهند که نگران نباشند و می گویند از دمای بالا برای پردازش توت فرنگی استفاده می کنند که باعث از بین رفتن پروتئین مسئول واکنش آلرژیک می شود. آنها می گویند که اگر بخواهیم مفتخر باشیم ، دمای مورد استفاده برای پخت توت فرنگی در خانه نمی تواند به دمای بالا برسد تا بتواند این پروتئین ها را به طور م destroyثر از بین ببرد.

آیا فقط من می توانم این را به عنوان یک پرچم قرمز وحشتناک ببینم؟

پوره خانگی در کیسه های چندبار مصرف چطور؟

اگرچه مواد موجود در آن بسیار مغذی تر هستند ، اما هنوز دلایل متعددی برای محدود کردن استفاده از کیسه های کوچک وجود دارد.

کیسه های پوره نوزاد را برای تغییرات رنگ ، بافت و طعم آماده نمی کند.

نشان داده شده است که کودکانی که غذاهای پوره شده را برای مدت زمان طولانی مصرف می کنند ، بعداً در برابر بافت و طعم های مختلف مقاوم می شوند (بخوانید = انتخابی).

در حالی که طعم کدو تنبل و نخود فرنگی متفاوت از موز و سیب است ، همه پوره های فروشگاه طعم شیرینی دارند و بنابراین از تنوع چندانی در پرورش طعم واقعاً خوب و ماجراجویانه برخوردار نیستند.

من اغلب از والدین می شنوم که می گویند کودک یا کودک نوپا ساشه را به غذاهای دیگر ترجیح می دهند. برای من ، این یک نشانه بسیار واضح است که وابستگی به کیسه های پوره بر آنها تأثیر منفی می گذارد. اگر به ارائه این کیسه ها ادامه دهید ، ممکن است در کوتاه مدت احساس سبکی کنید ، اما اگر می خواهید اینقدر گزنده غذا بخورید ، من قطعاً می توانم تضمین کنم که اگر به آنها کیسه های بیشتری بدهید ، فقط انتخابی تر خواهد بود.

کیسه های پوره اجازه نمی دهند کودک با غذا تعامل داشته باشد.

دیدن ، لمس کردن و بو کردن غذا همگی از مواد ضروری برای احساس سیری هستند و فقدان این عوامل کلیدی در هنگام غذا خوردن می تواند حس سیری بدن را به طور قابل توجهی مختل کند.

تعامل با غذا برای نوزادانی که یاد می گیرند چگونه دوزهای مناسب خود را تنظیم کنند ، به جای این که یک کیسه را با بی دقتی به عقب برگردانند تا زمانی که انجام شود ، یاد می گیرند ، بسیار مهم است.

کیسه های پوره غذای واقعی را به کودک آموزش نمی دهند.

غذای تازه و واقعی به نوزادان اجازه می دهد تا از مزه هر غذا قدردانی کنند. حتی اگر در اوایل کودکی مرحله چیدن متناسب با سن خود را پشت سر بگذارند ، کسانی که با پایه محکم شروع کرده اند به احتمال زیاد خیلی زودتر به سراغ غذاهای ماجراجو برمی گردند ، نه اینکه اجازه دهند این تركیب به خوبی در دوران مدرسه پیش برود.

من می دانم که والدین راحتی خود را دوست دارند ، اما واقعیت این است که کیسه های پوره مطمئناً غذاهای مغذی نیستند که آنها در بازار عرضه می کنند. وقتی با بچه هایم در راه هستم و وقت ندارم غذای مناسب را تهیه کنم ، غذاهای ساده مسافرتی مانند آووکادو ، ماهی قزل آلا بدون نمک ، کره گردو یا میوه های یخ زده همراه داشته باشید.

آیا کیسه های پوره وحشتناک ترین چیزهایی هستند که می توانید به فرزند خود بدهید؟ البته نه ، اما تکیه بر کیسه های کنونی فرهنگ ما مطمئناً خدمات بدی به فرزندان ما است.

دیدگاهتان را بنویسید