جو دوسر سرخ شده با لیمو – Marisa Moore Nutrition


جو دوسر تفت داده شده با لیمو توت از جو دوسر ، توت شیرین و کمی لیمو تهیه می شود تا جو دوسر تازه پخته شود. این دستور ساده را می توان تنها در 5 دقیقه تهیه کرد و برای یک نفر تهیه کرد ، یا به راحتی برای چهار نفر آماده شد!

جو دوسر بو داده با انواع توت ها و قاشق رمکین سفید

این ورودی توسط The Quaker Oats Company حمایت می شود.

آیا آماده مصرف جو دوسر تازه هستید؟ این همین است! برای صبحانه از انواع توت های تازه تابستانی استفاده کنید.

احتمالاً اکثر مواد تشکیل دهنده در انبار هستند و شما می توانید انواع توت ها را از بازار کشاورزان محلی خود ، سوپر مارکت ها انتخاب کنید ، یا اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را تازه در حیاط پیدا کنید ، این حتی بهتر است.

این مواد را جمع کنید

جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
انواع توت ها
سیترون
شیر گیاهی نرم و شیرین
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه اجزا بر روی زمینه خاکستری قرار می گیرند

دوست دارم با جو دو سر خلاق باشم. و در تابستان ، من دوست دارم توت های تازه را شیرین و زنده کنم!

من برای این دستور از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار موجود بود. در اواخر تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، دست از غذا نمی کشم.

از انواع توت ها در دست خود استفاده کنید ، از انواع توت های مخلوط منجمد گرفته تا هر نوع ترکیب تازه!

صحبت از تازه است. لیمو بسیار حیاتی است. آن را از دست ندهید. پوست لیمو به طعم توت کمک می کند. و غذا بدون آن یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبحانه است. آنها را در دست می گیرم زیرا در آشپزخانه مغذی و همه کاره هستند.

جو دوسر یک گزینه ساده و در دسترس برای غلات کامل است. همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز است.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی کند. به لطف جو دوسر و انواع توت ها ، 5 گرم فیبر در هر وعده ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر بو داده با انواع توت ها و رمکین سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • برای دستور تهیه گیاهخواری ، تخم مرغ ها را حذف کنید. جو دوسر رنگ قهوه ای طلایی غنی نخواهد داشت ، اما طعم آن همچنان عالی خواهد بود!
  • این دستور غذا به همان میزان شیر معمولی یا گیاهی عمل می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل ، شکر قهوه ای را به شربت افرا اضافه کنید.
  • دستور دو یا چهار نفره. به سادگی مواد را مخلوط کنید ، همه چیز را در فر جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. در یک صبح گرم ، می توانید جو را در مایکروویو یا فر گرم کنید.
  • یک ماکارونی اختیاری با ماست یونانی امتحان کنید
  • 4 قوچ را آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را خنک کرده و در مایکروویو یا فر قرار دهید تا در یک صبح گرم گرم شود.

آیا آماده این جو دوسر بوداده هستید؟ این هم دستور غذا!

جو دوسر بو داده با لیمو

این جو دوسر سرخ شده با لیمو با جو دوسر ، انواع توت های شیرین و کمی لیمو پر شده است تا تازه از جو سرخ شده استقبال کنید. این دستور ساده را فقط در 5 دقیقه می توان تهیه کرد و می توان آن را به یک یا چهار نفر تبدیل کرد!

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

تمام وقت35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

آشپزخانه: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور پخت جو دوسر

خدمات: 1

کالری: 340کیلوکالری

عناصر

  • .5 جام جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
  • .5 جام شیر گیاهی ساده شیرین نشده
  • 1 قاشق سوپخوری شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری ½ قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، نظرات را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را پوره کنید.

  • انواع توت ها را در یک رمکین 6 اونسی قرار دهید و پوست لیمو را به طور مساوی بپاشید. خمیر را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا پخت بالا برود و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

یادداشت:
برای دستور تهیه گیاهخواری ، تخم مرغ ها را حذف کنید. جو دوسر رنگ قهوه ای طلایی غنی نخواهد داشت ، اما طعم آن همچنان عالی خواهد بود!

تغذیه

کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52گرم | پروتئین: 16گرم | چربی: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | فیبر: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید