جنرال موتورز و هوندا با وعده خودروهای برقی مقرون به صرفه همکاری می کنند – بررسی Geek


مدل SUV EV هوندا
هوندا

در حالی که جنرال موتورز و هوندا در حال حاضر برای توسعه دو خودروی برقی که در سال ۲۰۲۴ به ایالات متحده می‌آیند، مانند شاسی بلند هوندا پرولوگ، همکاری می‌کنند، این دو با وعده تولید خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه‌تر همکاری خود را گسترش داده‌اند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، این دو خودروساز با هم همکاری خواهند کرد “برای توسعه یک سری خودروهای برقی مقرون به صرفه” که امیدواریم تا سال ۲۰۲۷ وارد بازار شوند. اگرچه چندین سال از این مرحله می گذرد، اما راه را برای هوندا و جنرال موتورز هموار می کند. موفقیت در برق رسانی

همانطور که انتظار می رفت، این همکاری برای تولید انبوه سلول های باتری به فناوری باتری Ultium از جنرال موتورز و شریک LG متکی خواهد بود. این قرارداد همچنین به دو برند خودرو اجازه می دهد تا طرح ها، فناوری های جدید، استراتژی های منبع یابی و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند و در عین حال تجهیزات را برای عملیات تولید سریع و کارآمد استاندارد کنند.

جنرال موتورز و هوندا بهترین فناوری‌ها، طراحی‌ها و استراتژی‌های تولیدی ما را برای ارائه خودروهای الکتریکی مطلوب و مقرون به صرفه در مقیاس جهانی، از جمله بازارهای کلیدی ما در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و چین به اشتراک خواهند گذاشت. مری بارا، مدیرعامل و رئیس جنرال موتورز گفت.

به طور خاص، هوندا و جنرال موتورز می‌خواهند روی خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه تمرکز کنند و کلمه «مقرون‌به‌صرفه» چندین بار در طول تبلیغ استفاده شد. آنها هدف بلندپروازانه را با ایجاد یک کراس اوور جمع و جور و مقرون به صرفه آغاز خواهند کرد.

برای کسانی که تعجب می کنند، این یک حرکت عالی برای هوندا است، که در حال حاضر از بیشتر رقابت های خودروهای الکتریکی عقب مانده است. به اندازه کافی عجیب، هوندا همچنین با سونی در هدف جاه طلبانه خود یعنی حرکت از الکترونیک به خودرو شریک شده است.

اساساً به نظر می‌رسد هوندا و جنرال موتورز فناوری‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت، راه‌هایی برای ساده‌سازی فرآیند و در عین حال کاهش هزینه‌ها پیدا می‌کنند و در نهایت خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را در مقیاس جهانی ارائه خواهند کرد. یک هوندا EV جدید را تصور کنید که همه چیزهایی که هوندا را عالی می‌کند، و وسایل الکترونیکی سرگرمی سونی در داخل، روی پلتفرم Ultium جنرال موتورز کار می‌کند.

از طریق Engadget