ثبت رضایت بیش از ۸۰ درصدی از خدمات امدادی بهمن موتور


مدیر توسعه، خدمات و فروش گروه بهمن گفت: بر اساس نظرسنجی از مشتریان، بیش از ۸۰ درصد مشتریان از خدمات امداد نوروزی در این مجموعه راضی هستند.

به گزارش فارسی خودرو، علیرضا توکلی تورگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نظرسنجی بهمن موتور طیف گسترده ای از دسته بندی ها و نیازهای مشتریان زیر سوال رفت و حضور به موقع نیروهای امدادی و نحوه برخورد با مشتریان یکی از مواردی بود که مهمترین.

مدیر توسعه، خدمات و فروش گروه بهمن با تشریح نحوه ارائه خدمات امدادی به گروه بهمن در نوروز ۱۴۰۱ گفت: ماموریت های امدادی در بهمن موتور از ۲۶ اسفند ۱۳۸۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۳۸۰ ادامه داشت که این خدمات به صورت متقابل انجام شد. همکاری ایران خودرو امداد و مرکز گردشگری و خودرو با حداکثر و کمترین زمان انتظار ممکن. بهمن موتور برای ارائه بهترین خدمات از تمامی قابلیت های خود استفاده کرده است.

توکلی تورگی با اشاره به اینکه کیفیت خدمات در راستای تکمیل زنجیره خدمات خودروهای سیار ارتقا و توسعه یافته است، تاکید کرد: در این راستا ۱۵ دستگاه خودروی کاپرا و ۱۳ دستگاه کامیون شیلر با کاربری خودرو به امداد خودرو اضافه شده است. ناوگانی که در مراکز حمل و نقل شلوغ قرار می گیرد می تواند خدمات امدادی برجسته ای را ارائه دهد.

وی افزود: بهمن موتور ۷۶ نماینده در کشور دارد که در طرح امداد نوروزی و خدمات ارائه شده حضور داشتند.

مدیر توسعه، خدمات و فروش گروه بهمن ادامه داد: علاوه بر استفاده از توان نمایندگان با آمبولانس، گروه های امدادی از ستاد به شهرهایی که مقاصد مهم گردشگری و سفر بودند مانند نمک برد، نور، فیروزکوه، بوشهر اعزام شدند. و بندرعباس.

توکلی ترقی در پاسخ به این سوال که آمار ماموریت های امدادی در نوروز چیست؟ وی گفت: این روزها در مجموع ۱۷۰ ماموریت امدادی در خصوص خودروهای بهمن تولید شده انجام شده است که ۶۰ درصد آن با کمک امدادگران خودرو بهمن و مابقی توسط مرکز امداد و گردشگری ایرانگردی و خودروسازی انجام شده است.

وی در پایان درباره ارزیابی مددجویان از عملکرد خدمات امدادی گروه بهمن خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد مددجویان از نوع درمان و حضور به موقع مددجویان رضایت داشتند. میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگران ۳۷ دقیقه است.