تمرین برای Kapha Dosha – Ultra Fit Health


استفاده از آیورودا به عنوان ابزاری برای حمایت از شفای طبیعی و رفاه عمومی می تواند به ذهن، بدن و روح شما کمک کند تا با هم کار کنند تا بهترین احساس را داشته باشید. با تغییر روال و عادات خود بر اساس تسلط خود دوشمی توانید اقداماتی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که فعالیت بدنی که در آن شرکت می کنید مفید و متعادل است. اول اینکه کاوا دوشا چیست؟

کاوا دوشا

کافا دوشا از عناصر زمین و آب تشکیل شده و انرژی ساختار و هیدراتاسیون است. کافا مسئول نگه داشتن چیزها در داخل بدن و تامین آب، رطوبت و روانکاری برای پشتیبانی از عملکرد اعضای بدن و موفقیت فرآیندهای بدن است.

کسانی که کافا را به عنوان دوشا اصلی خود در نظر می گیرند، دوست داشتنی، فهمیده، پایدار و آرام هستند. وقتی کافا نامتعادل می شود، ممکن است بی حال و تنبل شوید، یا ممکن است حرص، حسادت یا وابستگی ناسالم را تجربه کنید. کافا دوشا معمولاً با حرکات آهسته همراه است، الف کاهش متابولیسمتمایل به افزایش وزن آسان.

به دلیل این ویژگی های مشترک، برای انواع کاوا مهم است که هر روز بیرون بروند و بدن خود را حرکت دهند تا با این ویژگی ها مقابله کنند و تعادل را حفظ کنند.

ورزش کاوا دوشا

از آنجایی که افراد تحت سلطه کافا معمولا قوی، قوی و استوار هستند، برای ورزش هایی که نیاز به استقامت و استقامت زیادی دارند مناسب هستند. ممکن است بلند شدن و حرکت برای کافا دشوارتر از سایر دوشاها باشد، اما زمانی که از موانع ذهنی عبور کنند، می توانند برای مدت طولانی فعال بمانند. از آنجایی که کافاها بالاترین استقامت را در بین هر سه دوشا دارند، فعالیت‌های هوازی مانند دویدن در مسافت طولانی، رقص، قایقرانی و ورزش‌های تیمی پرترافیک را به خوبی انجام می‌دهند.

“[Kaphas] به تمرینات شدیدتری نیاز دارید – کاردیو و وزنه با تاکید بر انعطاف پذیری… برای حفظ تناسب اندام و لاغر نگه داشتن بدن. “

اگر فرد کنترل کننده هر روز عرق کاوا را خارج کند بهتر است. کافاها باید از استقامت بالای خود بهره ببرند و با شرکت در موارد زیر متابولیک خود را تقویت کنند:

کافاها ممکن است جذب ورزش‌های آرام مانند گلف شوند، اما باید سعی کنند از فعالیت‌های حرکتی بالاتر برای پمپاژ خون و عرق کردن استفاده کنند. مهمترین چیز برای تیپ های کافا بلند شدن و فعال بودن است. پیاده‌روی سریع و دوچرخه‌سواری فعالیت‌های ساده‌ای هستند که برای شروع، ضربان قلب شما را بالا می‌برد و به شما امکان می‌دهد عضلات خود را تمرین دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر