تمامی موانع تولید انبوه ایران خودرو مشخص شده است


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای معیوب و برنامه ریزی برای خروج مستقیم محصولات از خط تولید، تمامی گلوگاه های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شد و ما به سرعت آنها را حل می کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی خطیبی در حاشیه بازدید نمایندگان فروش و پس از فروش از این شرکت با بیان این مطلب افزود: طی سال های گذشته اعتقاد بر این بود که چالش اصلی پیش روی این شرکت در حوزه تولید است. از خودروهای معیوب، تامین قطعات الکترونیکی و فناوری پیشرفته مرتبط با آن بود، اما پس از اینکه برنامه تردد مستقیم در دستور کار این شرکت قرار گرفت، مشخص شد تامین برخی از قطعات دیگر نیز با مشکل مواجه شده است. با رفع این تنگناها به سرعت به سمت افزایش تولید حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر این مشکلات مربوط به کمبود ظرفیت کافی در داخل کشور است، افزود: تلاش ایران خودرو بر این است که توانمندی های بیشتری برای تولید و عرضه این گونه قطعات در داخل کشور توسط سرمایه گذاران و قطعه سازان داخلی ایجاد کند. در صورت عدم وجود این امکان، برای دستیابی به اهداف تولید و افزایش تیراژ، قطعات مورد نیاز را از طریق سایر تولیدکنندگان جهانی تامین خواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به توانمندی های داخلی برای تولید قطعات یدکی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که برای قطعاتی که ظرفیت تولید کافی در داخل کشور ندارند گواهی عدم ساخت را از مراجع ذیصلاح دریافت کنیم. و به سرعت آنها را فراهم کنیم.” در دستور کار قرار دهید.

خطیبی با اشاره به اجرای طرح جهش کیفیت از ابتدای تیرماه سال جاری بر اراده گروه صنعتی ایران خودرو در جهت ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش تاکید کرد: یکی از جنبه های بارز آن است. دستیابی به اهداف پروژه جهش بر کیفیت محصولات ایران خودرو است که بازخورد حاصل از شبکه خدمات پس از فروش و شناسایی نقاط قوت و ضعف از دیدگاه جامعه مشتریان و تمامی ایرادات کیفی ناشی از پیوسته بودن است. مانیتورینگ شبکه به پروژه ای باکیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو تبدیل می شود.

وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر به دست آمده در پروژه جهش کیفیت محصول در زمینه موتور و گیربکس، افزود: بدون شک شبکه نمایندگی ها به عنوان اعضای اصلی خانواده گروه صنعتی ایران خودرو، نقش اصلی را در کیفیت محصول ایفا می کند. پروژه های بهبود با گزارشات دقیق و مستمر و تشریح نظرات مشتریان بهترین اجرای این برنامه ها را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما کاهش مشکلات پیش روی شبکه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود و همچنان آنها را قادر خواهیم ساخت تا روند موفقیت های اخیر در کسب رتبه اول پس از فروش را ادامه دهند. خدمات.