تلویزیون‌های هوشمند Vizio اکنون وارد تبلیغات زنده تلویزیونی می‌شوند – Geek را بررسی کنید


تصویری که تبلیغ Vizio Jump را در بالای نمایش Fox نشان می دهد.
فیزیو

آخرین ویژگی Vizio TV، که در حال حاضر در نسخه بتا است، به شبکه‌هایی مانند FOX اجازه می‌دهد تا «Jump Ads» را روی برنامه‌های کابلی یا OTA نصب کنند. این تبلیغات برای فروش محصولات نیستند – در عوض، آنها به سرویس‌های پخش هدایت می‌شوند و مشتریان را تشویق می‌کنند تا در نشان دادن آن‌ها که تازه تماشا کرده‌اند، افراط کنند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی Vizio، Jump Ads به “پر کردن شکاف بین تلویزیون خطی و خدمات پخش کمک می کند.” این یک روش بسیار عجیب برای صحبت در مورد تبلیغات است، اما اگر منصف باشیم، فکر نمی‌کنم Jump Ads چنین باشد. بد اندیشه. من مرتباً از خوانندگانی که از پیمایش وحشتناک برنامه تلویزیون هوشمند خود ناامید شده‌اند ایمیل دریافت می‌کنم و Jump Ads می‌تواند کمی مشکل را کاهش دهد.

Jump Ads به ارائه دهندگان محتوا فرصت جدیدی برای جذب بینندگان پس از یک جلسه خط با توانایی کنترل کامل و سفارشی کردن سفر کاربر بین پلتفرم ها می دهد. این شامل توانایی انتخاب نقطه مشاهده ای است که تبلیغات در آن نمایش داده می شوند، هر چند وقت یکبار نمایش داده می شوند و حتی برنامه همپوشانی به آن اشاره می کند.

اما Jump Ads کمی ترسناک است. Vizio می گوید از فناوری تشخیص خودکار محتوا (ACR) برای تشخیص اینکه چه زمانی یک فیلم یا نمایش مشترک در تلویزیون شما وجود دارد استفاده می کند. این فناوری آنقدر پیشرفته به نظر می رسد که Vizio ادعا می کند که می تواند بنرهای Jump Ad را در هر زمانی در طول پخش درج کند.

متأسفانه، Jump Ads ممکن است خدمات پخش مورد علاقه شما را نشان ندهد. FOX اولین مشتری است که Jump Ads را امتحان کرده است و از این ویژگی برای تغییر مسیر استفاده می کند به فلچ خوش آمدید بینندگان برنامه FOX Now. این کمی ناامید کننده است، مانند به فلچ خوش آمدید همچنین در Hulu موجود است.

اگر جنبه مثبتی در اینجا وجود دارد، این است که Jump Ads خیلی آزاردهنده نیستند. برخی از مشتریان متوجه این ویژگی نمی شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است واقعاً از آن لذت ببرند. هی، حداقل Vizio تبلیغات رتبه بندی شده تصادفی را در بازی های فوتبال نمی چسباند – من به شما نگاه می کنم، Roku.

منبع: Vizio