تعطیلات شادتر را هدیه دهید: ۵ ترفند ذهن آگاهی



تندرستی سازمانی، سلامت روان | طراحی شده توسط Fitbit Staff | 12/13/21

با وجود لاته تخم مرغ در هر کافی‌شاپ، دستورالعمل‌های به‌روز شده تعطیلات CDC در دسترس، و حجم سفرهای نزدیک به سطح ۲۰۱۹، بسیار شبیه تعطیلاتی است که قبلاً می‌شناختیم.

اینکه این چیز خوبی است یا نه بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید. برای کسانی که در این زمان از سال شکوفه می دهند، اینکه بتوانند یک بار دیگر به روش های آشنا جشن بگیرند، باعث خوشحالی است. و در حالی که ممکن است برخی استرس های مربوط به تعطیلات را تجربه کنند، این فقط بخشی از فصل است و آن را با قدم های گام برداشته می کنند.

متأسفانه برخی از مردم از این فصل از سال می ترسند. برای این افراد، تعطیلات می تواند بسیار چالش برانگیز باشد – به قدری که اثرات منفی بر سلامت و رفاه خود تجربه می کنند. به عنوان مثال، برای کسانی که بیماری روانی دارند، ۶۴٪ گزارش کردند که تعطیلات باعث افزایش بیماری آنها می شود.

چگونه می توانید طیف وسیعی از نیازهای ساکنان خود را در این فصل تعطیلات پشتیبانی کنید؟ با عملی نگه داشتن دستورالعمل های خود، حساس به زمان و اثبات شده که به مدیریت استرس کمک می کند. و ما می خواهیم کمک کنیم! ما نکاتی را همراه با جلسات تمرکز حواس از برنامه Fitbit Premium گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید با ساکنان خود به اشتراک بگذارید.

۵ هک ذهن آگاهی برای تعطیلات شادتر:

۱. لحن روز (های) بزرگ را تنظیم کنید

فصل فهرست‌بندی، سازماندهی و برنامه‌ریزی است. شمارش معکوس برای تعطیلات می تواند به طور فزاینده ای استرس زا شود. و با اضافه شدن وزن اضطراب در دو سال گذشته، مراقبت از سلامت روانی خود اهمیت بیشتری دارد.

یک راه آسان برای انجام این کار این است که از قبل برنامه ریزی کنید و آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید. پس فهرست‌های خود را تهیه کنید و دوبار آن‌ها را بررسی کنید، اما صبح‌ها قبل از وارد شدن به شلوغی‌های روز، با خودتان تماس بگیرید.

Fitbit Holiday هک

  • اشتراک گذاری: مانترا صبح خود را مدیتیشن کنید
  • توصیف کردن: با مدیتیشن مانترا روز خود را با یک نکته مثبت شروع کنید.
  • مدت زمان: ۵ دقیقه

۲. مدیریت اضطراب با راه رفتن هدایت شده

گذراندن وقت با خانواده و دوستان پس از تعطیلات تنهایی سال گذشته بسیار خوب است، اما گاهی اوقات فقط باید بیرون بروید تا از جشن ها استراحت کنید. از این گذشته، پس از عادت کردن به مشارکت‌های اجتماعی محدود در چند سال گذشته، به راحتی می‌توان در اجتماعات بزرگ یا مکان‌های شلوغ غرق شد.

پیاده روی ساده را وارد کنید. تحقیقات نشان داده است که پیاده روی ترشح اندورفین را افزایش می دهد که باعث آرامش و بهبود خلق و خو می شود. زمانی که احساس خستگی می کنید، استراحت کوتاهی داشته باشید و راه خود را طی کنید تا خنک شوید. قبل از اینکه متوجه شوید، آماده پاسخگویی به این سوالات سریع مادربزرگ خواهید بود!

Fitbit Holiday هک

  • اشتراک گذاری: مدیتیشن پیاده روی ذهن خود را پاک کنید
  • توصیف کردن: احساس کنید زمین زیر پاهایتان و فشارتان با نسیم از بین می رود. با این مدیتیشن راهنما در فضای باز بیرون بروید و روی خودتان تمرکز کنید.
  • مدت زمان: ۱۵ دقیقه

۳. سیگنال های گرسنگی خود را با اسکن بدن تنظیم مجدد کنید

بسیاری از سنت های تعطیلات حول محور غذا می چرخند، و تعجبی ندارد که مردم پرخوری می کنند. اما با وجود سطل‌های آب نبات هالووین، کمک‌های سوم از شام شکرگزاری، و وسوسه‌های بیشتر در تعطیلات نسبت به ارائه نان مورد علاقه‌تان از آن سوی حوض، این زمان از سال به‌ویژه برای افرادی که بر سلامت و تندرستی تمرکز دارند چالش‌برانگیز است.

برای کمک به توقف غذا خوردن در جشن و جلوگیری از تله جبران زمان از دست رفته دور از نزدیکان (یا رستوران های مورد علاقه خود)، به یاد داشته باشید که بدن خود را بررسی کنید. یک اسکن بدن پنج دقیقه ای در زمان غذا می تواند کمک زیادی به شما کند که بفهمید واقعا گرسنه هستید یا به دلیل دیگری غذا می خورید. لحظه ای به این فکر کنید که آیا واقعاً به این کوکی ها نیاز دارید یا اینکه بهتر است آنها را به فردی شادی آور بسپارید که تمایل دارد در نیمه شب ورودی های بزرگی را از طریق پشته ها ایجاد کند.

Fitbit Holiday هک

  • اشتراک گذاری: تغذیه آگاهانه: آیا من گرسنه هستم؟
  • توصیف کردن: ما اغلب از روی عادت یا به عنوان راهی برای پوشاندن استرس، کسالت یا هر احساس ناراحت کننده دیگری غذا می خوریم. این مراقبه این سوال را مطرح می کند: آیا من گرسنه هستم؟
  • مدت زمان: ۵ دقیقه

۴. کاهش استرس سفر با آگاهی

شکی نیست که سفر در طول یک بیماری همه گیر به برنامه ریزی، صبر و آمادگی بسیار بیشتری نسبت به قبل از COVID-19 نیاز دارد. متأسفانه، فشار سفر در این شرایط تنها در سفر یا رانندگی به مقاصد تعطیلات در سال ۲۰۲۱ تشدید خواهد شد.

بنابراین چه چیزی به شما کمک می کند تا در صف های طولانی پیمایش کنید، با پروتکل های امنیتی اضافی مقابله کنید و در برابر کمبود نیروی کار و اختلالات زنجیره تامین انعطاف پذیر باشید؟ به کاهش هراس، ایجاد آرامش، و کاهش هر گونه اضطرابی که ممکن است با سکون احساس می‌کنید، کمک کنید – روز یا شب، چه در سکوت یا نه.

Fitbit Holiday هک

  • اشتراک گذاری: SOS. وحشت
  • توصیف کردن: یک مدیتیشن ضروری برای از بین بردن هراس و اضطراب. (آرام)
  • مدت زمان: ۴ دقیقه

آیا کودکان تحت مراقبت شما هستند؟ بین آموزش در خانه، قرار دادن آنها در یک روال همیشه در حال تغییر و کمک به آنها برای درک چیزهای زیادی که در طول دو سال گذشته اتفاق افتاده است، همه این کارها را انجام داده اید! و اکنون، شما با نیروهای کوچک خود وارد جاده می شوید. در اینجا یک فرار سریع وجود دارد، در صورتی که آنها در انبار کوکی های تعطیلات شما باشند و به لحظه ای آرامش نیاز داشته باشند.

پاداش هک تعطیلات Fitbit برای والدین

  • اشتراک گذاری: مدیتیشن برای والدین
  • توصیف کردن: به جسی موری بپیوندید و این پنج ویژگی والدین خوب را که پشتوانه تحقیقاتی است به دست آورید: حضور، هماهنگی، شفقت، نشاط و حمایت.
  • مدت زمان: ۱۵ دقیقه

۵. خود را متمرکز کنید و سال جدید را برای موفقیت آماده کنید

برای بسیاری از مردم، طلوع سال جدید بهترین زمان برای تعیین اهداف و حتی تصمیم گیری برای بهبود سلامت و رفاه است. تنها مشکل این است که مطالعات نشان داده است که نزدیک به ۸۰ درصد از تصمیمات سال نو شکست می خورند.

برای موفقیت، به در نظر گرفتن اهداف خاص و واقع بینانه کمک می کند که می توانند به مراحل کوچک و قابل اندازه گیری تقسیم شوند. اما قبل از اینکه تصمیم را خیلی محدود کنید، بهتر است یک هدف تعیین کنید و اجازه دهید که راه را هدایت کند. اینجاست که شارپ کردن فوکوس می‌تواند بسیار کمک کند.

هک سال جدید فیت بیت

  • اشتراک گذاری: StongWill: مرکز خود را پیدا کنید
  • توصیف کردن: ویل اسمیت همیشه این را روشن می کند: هنگام تمرین بدن، تمرین دادن به ذهن نیز مهم است. به Faith Hunter در سفری آگاهانه به آمادگی ذهنی خود از طریق تمرینات تنفس عمیق و مدیتیشن بپیوندید.
  • مدت زمان: ۱۴ دقیقه

برای بسته بندی آن

این فصل بخشش و اندیشیدن به دیگران است – و فراموش نکنید که خودتان را نیز شامل کنید. به یاد داشته باشید که کمی زمان بگذارید تا ذهن و بدن خود را برای آنچه نیاز دارید بررسی کنید.

مهم نیست که چگونه تعطیلات را جشن می گیرید، بهترین آرزوها برای سلامتی و تندرستی شماست!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر