بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای کامل هستند – Raina Dawn Lutz



در پست [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربه خود را از یادگیری بیش از یک دهه پیش به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که من فقط باید کامل غذا بخورم ، بدون این که تمام آشپزی را انجام دهم ، یا اینکه من فقط می توانم غذای Whole Foods Market بخورم.

اما مصرف غذاهای کامل به معنای خوردن غذاهایی بود که هنوز شبیه طبیعت هستند یا بسیار به آن نزدیک هستند. اساساً غذاهایی که با آنها بازی نشده یا تغییر نکرده اند … یا فقط حداقل تغییر کرده اند. این امر به این دلیل است که همه چیز (همه مواد مغذی و فیبر) در میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه ها در حال حاضر توسط مادر طبیعت کاملاً مرتب شده است و بدن انسان به بهترین شکل خود به شکل طبیعی تغذیه می کند ، یا بسیار نزدیک به آن

وقتی بدن شما شاهد برش های سیب زمینی چرب و نمک دار یا شکر سفید است که از دهانه آن پایین می آید ، باید بیشتر تلاش کنید تا کار هضم آن انجام شود زیرا مواد غذایی فاقد مواد هستند. انتخاب غذاهای کامل به جای آن کار گوارشی بدن را آسان می کند و این کار را برای بقیه عمر آسان می کند. و واقعاً احساس خوبی دارد. پاشیدن این غذاها با رژیم غذایی ما (یا کل آن!) همچنین از مغز و سلامت روانی ما حمایت می کند. من عاشق خوردن میوه خام تازه در تابستان هستم (این اساساً مورد علاقه من ، خون Okanagan است!) تمام تابستان ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید ، احتمال اینکه من بخورم بسیار زیاد است 🙂

میان وعده ؛ اوه دوستت دارم! اکثر ما “تنقلات” را غذاهای ناخواسته می دانیم زیرا “سریع” را با “فست فود” مرتبط می دانیم! اما به من اعتماد کن! فست فود لزوماً به معنای غذای با کیفیت کمتر نیست ، فقط ما در مورد میان وعده متفاوت فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من دوست دارم!

غذاهای ترسناک کاملاً قابل قبول:

دیدگاهتان را بنویسید