بهترین مکمل برش عضلات


بهترین لوازم بدنسازی برای برش عضلات برای قطع عضلات چه مکمل های غذایی مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای چربی سوزی نیستند ، اما می توانند به شما کمک کنند تا با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، وزن سالم را کاهش دهید. اول ، رژیم باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. اگر مطمئن هستید که رژیم غذایی شما بهینه است ، می توانید تمرین خود را به پایان برسانید. برای سوزاندن چربی به ماهیچه نیاز دارید. این نیز بخش دوم معادله برای اطمینان است تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به تمرینات خود متعهد شدید ، آماده قطعه نهایی پازل هستید: بهترین لوازم بدنسازی برای برش عضلات!

برای قطع عضلات چه مکمل های غذایی مصرف کنیم؟

آیا بدن باریک در ورزشگاه یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان اجباری است. کاهش وزن و کاهش وزن ترکیبی از از دست دادن چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ، این کار مدتی طول می کشد. برش ماهیچه به معنای کاهش درصد چربی بدن و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر به دلیل محتوای بسیار کم چربی بدن باعث می شود که ماهیچه ها به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا بدن شما قطع شود. چربی برای اندام های حیاتی مهم است. بنابراین ، میزان چربی زیر 6 درصد برای مدت طولانی توصیه نمی شود. می توانید از آزمون تجزیه و تحلیل ترکیب بدن برای تعیین درصد چربی و ماهیچه بدن و همچنین درصد آب و توده استخوانی خود استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره برش و جداسازی عضلات او نشان داد که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که وقتی رژیم می گیرید ، بعضی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی شما حذف شده اند را دریافت نمی کنید.

مکمل BCAA برای برش و جداسازی ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین ها هستند. وقتی یک غذای غنی از پروتئین می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه اسید آمینه تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه دارای طیف وسیعی از تأثیرات بر بدن است ، از ساختن و ترمیم بافت ها تا تولید مواد شیمیایی که به مغز ما اجازه می دهد بهترین عملکرد را داشته باشد و انرژی را برای حداکثر رساندن تمرینات در عین افزایش بازسازی فراهم می کند. فرآیند نیز از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای شاخه ای (BCAA) باعث بهبود سریع و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول ، جلوگیری از خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می شود. سنتز پروتئین از عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی می کند. این باعث گشاد شدن عروق می شود که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین و افزایش سطح هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: مکمل های چربی سوز

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه ماهیچه ها) جلوگیری می کند و توده عضلانی را حتی در غیاب کالری حفظ می کند. فقط بدانید که این مکمل در طول دوره برش عضلات برای افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی بدن معجزه می کند.

پروتئین ، بهترین مکمل برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین را با سایر منابع مقایسه می کند.

مشخص شده است که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب اسید آمینه عمومی است و برای عملکرد مطلوب بدن در غلظت مناسب است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به عضله سازی مداوم می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی وحشتناک و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباشید! اگر به دنبال ساختن عضله در هنگام سوزاندن چربی (یا حداقل حفظ توده عضلانی) هستید ، ممکن است این سال پیش بیاید برای قطع عضلات چه مکمل های غذایی مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین راه حل است. این امر دو دلیل دارد:

  1. در هر دوز پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین وجود دارد
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها غیر ضروری و 9 مورد دیگر ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از منابع غذایی یا با کمک مکمل های غذایی در دنیای امروز تأمین می شوند. پروتئین جدا شده V یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که گرما را روی پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهند. مکمل پروتئینی آن باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، این دقیقاً همان چیزی است که باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که پروتئین باعث کاهش چشمگیر وزن در مکمل های فعال می شود ، درصد چربی بدن را کاهش می دهد و فیبرهای عضلانی بدون چربی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

تحقیقات نشان می دهد که پس از تمرینات شدید ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به عنوان ماده سلولی سیستم ایمنی بدن به گلوتامین متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند شکستگی عضلات را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه است. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. وقتی بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی محروم می کند ، کاتابولیسم یا شکستگی ماهیچه ها می تواند رخ دهد. مکمل گلوتامین مطمئناً برای حفظ ماهیچه مهم است – نه از دست دادن آن!

چربی سوز مکمل فرایند برش است

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به حذف چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی اجازه می دهد تا وارد جریان خون شود و به منبع انرژی تبدیل شود که می تواند در طول تمرین استفاده شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما کمک می کند تا بدن شما گرم شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز بسوزاند.

ال-آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را تنظیم می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد ممکن است برای بدنسازان جالب باشد زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، در نتیجه به استحکام عضلات کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آنها در جذب رادیکال های آزاد و نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. تصور می شود که آرژنین به دلیل توانایی در گشاد شدن رگ های خونی و همچنین در سنتز پروتئین ، برای رشد ماهیچه ها مهم است.

یک مکمل مکمل با چنین ماده ای اتساع عروق (“پمپاژ”) را فراهم می کند ، در نتیجه میزان اکسیژن و مواد مغذی وارد شده به سلول ها را افزایش می دهد. داشتن کمی کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد بهتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا مرتبط است. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در شریان ها داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند زیرا باید خون را در جهت ایده آل کمتری مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این امر بدون توجه به سالم بودن یا نبودن شریانها با اکسید نیتریک به دست می آید. تقویت کننده های نیتریک اکساید مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی وارد عضلات می شود ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین تمرین است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده است که NO می تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش های فیزیکی افزایش دهد. به طور کلی ، این می تواند طول تمرین شما را افزایش داده و پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. منیزیم می تواند به دو صورت اصلی با هم کار کند لوازم جانبی برای دوره برش بازی:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب خود را بهبود بخشید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است ، بنابراین ضروری است. در واقع منیزیم در هر سلول بدن وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. آنچه نگران کننده است آگاهی از این است که تقریباً هر دومین ایرانی منیزیم کافی دریافت نمی کند. اگرچه ممکن است ظاهر فوق العاده ای نداشته باشد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی نشان داده شده است که عملکرد مغز مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. نشان داده شده است که گلیسینات منیزیم باعث تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، بازده خواب و کاهش “بیداری صبح زود” می شود. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و روح شما بعد از هفته اول چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبودی طولانی مدت این است که می توانید در پایان هر روز بهبود پیدا کنید و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه نیست.

حتما بخوانید: بهترین مکمل های چربی سوزی و افزایش حجم همزمان

ال کارنیتین برای برش و جداسازی عضلات اضافی

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما تأثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی این مکمل را بسیار گسترده کرده است بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها شناخته شده است و دلیل خوبی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه ال کارنیتین حاوی 2 گرم کربوهیدرات با قند بالا را صبح قبل از تمرین مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد که گروهی که از ال کارنیتین استفاده می کردند در طول تمرینات سنگین 55 درصد چربی بیشتری سوزاندند. از مزایای دیگر این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلانی ، بهبود سریعتر بعد از تمرین و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد تا ال-کارنیتین وارد سلول های ماهیچه ای شود ، در حالی که این امر باید برای بهترین نتایج بدست آید.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید لوازم جانبی بدنسازی و برای مشاهده سایر مقالات سایت وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید