بهترین غذای قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …

بهترین غذای قبل از تمرین

مصرف بهترین غذاها قبل از تمرین به شما کمک می کند تا بهترین نتایج و شرایط را بدست آورید. شما در واقع با شما هستید قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش های پیش رو آماده شوید و به اصطلاح پرورش دهید

یک اصل کلی ایجاد تعادل بین درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است. در صورت نیاز از این غذاها استفاده کنید. غذاهای مغذی بالا قدرت بدنی را افزایش داده و به شما در عملکرد بهتر کمک می کند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

جلوی باشگاه چه می خوریم تا برای سیری انرژی بگیریم و در عین حال یک میان وعده غنی به بدن خود بدهیم؟

در ادامه مطلب برنزه کننده ها یه این سوالات پاسخ دهید. با ما همراه باشید تا بتوانید از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که عملکرد اعصاب و ماهیچه ها را پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذای قبل از تمرین ون. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به لطف این انتشار آهسته ، سطح انرژی شما در طول تمرین ثابت می ماند. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین دارای ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. علاوه بر این ، سطح قند خون پایین تری نسبت به جو دوسر معمولی دارد. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرین سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتما این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین بیشتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه خشک شده

برای افزایش میان وعده سریع و آسان مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس را خشک کنید تا انرژی قبل از تمرین افزایش یابد. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدراتهای ساده هستند که هضم آنها آسان است. می توانید یک مشت از آنها را قبل از وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان گندم کامل

یک تکه نان گندم کامل منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی مصرف می کند. این ترکیب یکی از بهترین وعده های غذایی قبل از تمرین است.

غذای قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین وعده های غذایی قبل از تمرین است. میوه ها کربوهیدرات بالایی دارند و ماست یونانی پروتئین بالایی دارد. در مقایسه با ماست سنتی ، ماست یونانی حاوی کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. با این حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا باید از این ترکیب با هم استفاده کرد؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه می شوند و به عنوان سوخت در حین ورزش استفاده می شوند. از طرف دیگر ، پروتئین برای مدت زمان بیشتری ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. لندها

هنوز نمی دانید قبل از تمرین چه بخورید؟ گردو یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تامین می کنند.

گردو برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند ؛ توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موزلی با روکش شکلات اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از تمرین رژیم خود را دنبال کنید. حتماً 30-90 دقیقه قبل از تمرین وعده های غذایی و میان وعده بخورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. 90 دقیقه قبل از تمرین غذای سنگین بخورید. اما اگر میان وعده چیزی برای خوردن است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذای قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از تمرین چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین نیاز به یک وعده غذایی سبک دارید. این یک غذای سنگین نیست که چرب شود و روی شکم شما بزرگتر شود. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا به رشد عضلانی دلخواه برسید. خودت ببین. یک وعده غذایی سبک باید دارای نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین:

  • غلات
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از تمرین کنترل نسبت زمان مصرف و مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا انرژی داشته باشید و ماهیچه های خود را در طول تمرین تغذیه کنید. اما مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن خود را افزایش نمی دهید. غذای سنگین در معده تمرین شما را کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کنید و حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را دریافت کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

به از مربیان تنور رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از تمرین چه بخوریم؟

تنها چیزی که باید بخورید این است که به بدن خود انرژی و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی نمی توانید تمرینات سخت انجام دهید. با این حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین ، قبل از چربی سوزی باید با بهترین غذاها آشنا شوید.

اگر نیم ساعت قبل از تمرین یک میان وعده سبک میل کنید ، می توانید با حداکثر انرژی وارد تمرین خود شوید. ترکیبی از کربوهیدراتهای پیچیده و پروتئین بدون چربی بهترین راه برای جبران بدن قبل از تمرینات چربی سوزی است.

به منظور پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از تمرین چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود
  • یک میوه کامل
  • موز با کره گردو ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا توت
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً سبوس دار
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت گردو

به یاد داشته باشید ، هدف شما این است که در طول تمرین بدن خود را دوباره پر کنید. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. اگر از قبل رژیم غذایی مناسب داشته باشید ، می توانید بهترین نتایج تمرین را بدست آورید.

  1. برای کسب انرژی ، چه غذاهایی را قبل از تمرین توصیه می کنیم؟

سطح انرژی مناسب به شما در تمرین کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه خوب بدن خود استفاده کنید. برخی از غذاهای کم مصرف:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذای قبل از تمرین

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. علاوه بر این ، مردان و زنان اهداف آموزشی یکسانی ندارند. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال بهترین غذاها را قبل از تمرین بخورند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین راه حل است. البته بسته به عملکرد شما ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، به ویژه آنهایی که با شیر بادام یا سایر گزینه های کم کالری تهیه می شوند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذاها قبل از تمرین گاهی اوقات یک چالش است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در طول تمرین افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری را ارائه می دهد. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات را مصرف کنید.

اگر هدف چربی سوزی است ؛ مصرف غذا و ورزش قبل از تمرین برای افزایش حجم متفاوت است. تغذیه مناسب و ورزش منظم نتایج سریع تری را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که در حین و بعد از تمرین آب کافی بنوشید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای در inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید