برگزاری مسابقات گلف اختصاصی برای دارندگان Tiggo8Pro


باشگاه مشتریان فونیکس (FOWNIX) یک تورنمنت گلف اختصاصی برای دارندگان Tiggo8Pro برگزار کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی در بازار ایران همواره در تلاش بوده اند تا ارتباط نزدیک و مثبتی با مشتریان خود برقرار کنند. Fownix Club، یک برند لوکس متعلق به مدیران خودرو، یک “مسابقه گلف” اختصاصی برای دارندگان Tiggo8Pro برگزار کرد.

مسابقه گلف انحصاری برای دارندگان Tiggo8Pro

این مراسم در دو بخش صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ شمسی برگزار شد. در قسمت اول که در مجموعه ورزشی الثوره برگزار شد، مشتریان از ساعت ۹ صبح وارد محوطه شدند و مورد استقبال گرم مدیران ارشد ایرانی و چینی این مجموعه قرار گرفتند. سپس مددجویان بر اساس خانواده و تیم گروه بندی شدند و مسابقه به طور رسمی آغاز شد.

مسابقه گلف انحصاری برای دارندگان Tiggo8Pro

پس از پایان مسابقه شاهد کارناوالی در خیابان های تهران بودیم، کارناوالی که از مبدأ مجموعه انقلاب تا مقصد رستوران شاندیز جردن برگزار شد که ده ها TIGGO8Pro زیبایی این SUV لوکس را در خیابان های تهران به نمایش گذاشتند.

مسابقه گلف انحصاری برای دارندگان Tiggo8Pro

در مراسم اهدای جوایز، جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو ابتدا از اعتماد و حمایت مشتریان از برند فونیکس (FOWNIX) تشکر کرد و جوایز را شخصاً به برندگان مسابقه اهدا کرد. به گفته بسیاری از مشتریان، این رویداد یک اتفاق شاد و جالب بود که نشان داد صاحبان این خودرو از انتخاب Tiggo8Pro بسیار خوشحال هستند.

Tiggo8pro به عنوان پیشرفته ترین SUV لوکس در بازار ایران دارای چندین سیستم کمک راننده پیشرفته از جمله AEB، ACC و BSD است. با توجه به عملکرد عالی Tiggo8pro نسبت به خودروهایی مانند سانتافه، تویوتا راو۴ و سایر خودروهای کره ای و ژاپنی موجود در بازار ایران، همراه با شبکه گسترده خدمات پس از فروش، گارانتی هفت ساله (یا ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر) و ۱۰ دوره ای خدمات رایگان این خودرو، همزمان با توسعه خدمات باشگاه مشتریان برای شرکت مدیران خودرو، شاهد گسترش بازار این خودروی لوکس خواهیم بود.

مسابقه گلف انحصاری برای دارندگان Tiggo8Pro

در طول سال گذشته و امسال، هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو، جلب حداکثری رضایت مشتریان بوده است. باشگاه مشتریان در آینده با توجه به برنامه ریزی استراتژیک و کلان شرکت، رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد کرد تا ارتباط مستقیم خود با مشتریان را گسترش دهد.