برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

اگر چیزی را می خواهید ، احتمالاً آن را در اسرع وقت می خواهید. این امر صرف نظر از این که موضوع خواسته شما به معنای واقعی کلمه یک شی (ماشین جدید ، خانه ، جفت کفش) یا مهارت / ویژگی (پیانیست کنسرت کلاسیک یا خوراکی شهودی) باشد صادق است.

بگذارید روی این آخرین خواسته متوقف شویم: یک خوراک شهودی باشید. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که غذا خوردن را به طور مستقیم یاد بگیرند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس آن را مانند یک اردک روی آب نمی داند. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. اتصال مجدد وجود دارد. مواردی مانند بالا رفتن از کوه وجود دارد. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم جلو نمی روم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد ، می شنوم … احساس می کنم به طور کامل عقب نشینی کرده ام.” (البته ، من همچنین می شنوم که “من فکر می کردم زمانی که می خواهم احساس چالش کنم ، به آن شام می روم ، اما واقعاً می توانم از غذا لذت ببرم و احساس رضایت کنم ، نه پر.”)

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، می روم پاریس، نه به این دلیل که من حدود 11 ساعت از پرواز لذت می برم ، حتی اگر سعی می کنم با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های راحت پرواز را تا حد ممکن راحت کنم. اما در بسیاری از موارد ، این واقعاً مهم است مسافرت رفتنبه این شامل یک راه خوردن بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یک دلیل مهم که چرا سفر می تواند مهم باشد این است که سفر مقصدی ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید یک پیانیست کنسرت کلاسیک باشید. این رویای شماست. شما یاد می گیرید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و یاد می گیرید و یک روز در کارنگی هال اجرا می کنید. هورا! (خوب ، احتمالاً برای اولین بار در مکانهای کنسرت کوچکتر ، اما حتی در آن زمان.)

حتماً شما به اوج حرفه خود رسیده اید ، اما آیا این است؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر این هرگز یادگیری را متوقف نمی کند و هرگز رشد نمی کند. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3-4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرین های اولیه ساعت ها در روز به مهارت ها و تکنیک های خود نیاز دارند.

من متقاعد شده ام که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که وقتی قطعه ای را که صد بار قبلاً زیبا اجرا شده است می نوازند ، موسیقی را احساس نمی کنند یا اشتباه می کنند. شاید آنها عملکردی داشته باشند که تکنیک آنها بی عیب و نقص باشد ، اما آنها به اندازه کافی روی آن کار نکرده اند. به طور مشابه ، یک رقاص ممکن است در بالای رشته خود مجروح شود یا عملکرد کمتری از بهترین داشته باشد زیرا مشکلات شخصی جدی در خارج از صحنه دارد.

در مورد خوردن بصری نیز چنین است. نیاز به یادگیری و تمرین دارد. زندگی تمرین. در یک جا ، من می بینم مردم هنگام خواندن “خوردن بصری” گیر می کنند ، اما آنها در واقع مهارت هایی مانند تنظیم گرسنگی و سیری و آرامش را با همه غذا تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “درک” می کنند ، فقط متوجه می شوند که اگرچه از نظر فنی به خود اجازه می دهند تمام غذا را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی خوراکی ها. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها بیشتر شبیه اجازه شبه غذا خوردن بود.

سفر بی پایان ، قسمت 2

حتی اگر به درستی بتوانید بگویید که یک خورده شهودی هستید ، او درس می خواند ، تمرین می کرد ، زندگی می کرد ، درونی می شد ، از دستش خاک نمی گرفت و خود را “آماده” اعلام نمی کرد.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است ، اما همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست به نظر می رسد طبیعی است زیرا اکثر مردم غذا خوردن بصری نیستند. ما با هم در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه آبهای خوردن شهودی.

مواردی وجود دارد که می توانیم بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و من در واقع این را پیشنهاد می کنم.

  • افراد و گروه هایی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید که از خوردن بصری ، پذیرش همه بدنها و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • او همچنان به پادکست ها گوش می دهد و کتاب هایی در این زمینه می خواند ، همانطور که احتمالاً در حالی که به طور فعال از فرهنگ رژیم غذایی دور شده بود ، این کار را انجام داد.
  • او همچنان مرزها را در مورد مکالمات رژیم غذایی و نظرات دیگران در مورد وزن خود ترسیم می کند.
  • ما به تنظیم میزان گرسنگی و سیری ادامه می دهیم و با توجه خاصی به وعده های غذایی نزدیک می شویم.

به طور فعال به تمرین مهارت های خوردن بصری و پذیرش بدن خود ادامه دهید و خود را با منابع مربوط به خوردن بصری و فلسفه های مرتبط احاطه کنید که می تواند به شما در حرکت در مسیری نسبتاً هموار کمک کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا با عزت نفس و قضاوت نکردن در اسرع وقت به این مسیر بازگردید ، هنگامی که هنوز با موانع روبرو می شوید یا زندگی یک توپ کج را ارسال می کند.

برخورد سریع ، به جلو می چرخد

فرض کنید قبل از اینکه سفر غذایی خود را آغاز کنید ، یک احساس خوار جدی بودید. سپس ، از طریق خوردن بصری ، او توانست جعبه ابزار مقابله متنوع تری را ایجاد کند ، بنابراین خوردن احساسی دیگر گام اصلی هنگامی که او احساس مشکل می کرد ، نبود. اما پس از آن بدترین روز را خواهید داشت. و در جستجوی آسایش ، مستقیماً به دنبال غذا می رود. تحویل ندهید ، 200 دلار جمع آوری نکنید.

بسیار خوب ، این اتفاق می افتد. احساسات بیش از حد احساس کردید و به غذا روی آوردید. شاید آن زمان انتخاب مورد علاقه من بود (اصل غذا خوردن شماره 7: با احساسات خود با مهربانی کنار بیایید) ، شاید شما اینطور فکر نمی کردید. با سرعت گیر برخورد کرد. در خروجی پیاده شده اید که نمی خواهید روی آن فرود بیایید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی چیزی را هدف قرار می دهیم ، مسیر آن کاملاً خطی خواهد بود ، مانند تصویر بالا ، واقعاً یک فرهنگ رژیم غذایی است.به به عنوان مثال ، “من این رژیم را شروع می کنم ، سپس هفته ای X کیلوگرم وزن کم می کنم ، سپس در وزن موردنظر خود قرار می گیرم و همه چیز هلو خواهد بود.” این ایده آنقدر مشکل دارد که برای تجزیه و تحلیل آن به یک وبلاگ دیگر نیاز است. اما کافی است به این نکته بسنده کنیم که فارغ از این واقعیت که همه ما متولد می شویم و همه می میریم ، چیزهای کمی در زندگی وجود ندارد که کاملاً خطی باشد. پس چرا ایجاد رابطه مسالمت آمیز با غذا و بدن متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

برگردیم به قیاس من در سفر به پاریس. (چون پاریس.) بنابراین یک پرواز طولانی مدت هدف شما نیست. این فقط یک ابزار برای رسیدن به هدف مورد نظر است. اما وقتی وارد می شوید (منظورم خارج از جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود نشسته اید یا در Airbnb خود؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، برو کاوش کن

و … امیدوارم شما کاری را که برای اولین بار در پاریس انجام دادید انجام ندهید. یعنی ، فهرستی دقیق از کارها و جاذبه هایی که باید سعی کنید هنگام خستگی به آنها پایبند باشید ، داشته باشید ، و اوه ، سلام ، این کافه کوچک زیبا را ببینید ، ای کاش می توانستیم توقف کنیم ، اما ما یک برنامه داریم!

نه ، امیدوارم درباره معماری ، نقاشی ها ، غذاهای خارج از خانه Monoprix که آن خیابان کوچک سنگفرش شده به آن منتهی می شود کنجکاو باشید ، چگونه دوچرخه سواری با کفش پاشنه بلند انجام دهید ، اجازه دهید گربه ساکن شکسپیر و The Company (این گربه بالا) امروز می توانید نوازش کنید – و چقدر شگفت انگیز و پنیر ، شراب و نان به طور شگفت انگیز و نسبتاً ارزان می تواند در همان زمان باشد.

به عبارت دیگر ، هدف به مسیر پیچ در پیچ خود تبدیل می شود. (تنها چیزی که در سفرهای ما به پاریس وجود دارد این است که هنگام ورود ما در همان بیستروی معتبر اما زیبا ، شام می خوریم ، و ما همیشه عصرهای چهارشنبه به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می بریم ، من تا آنجا خواهم ماند. ما به معنای واقعی کلمه اخراج شده ایم. عشق من به چنین مجسمه هایی به اندازه آنها ابدی است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید می گیرید ، آیا سفر به پایان می رسد؟ خیر مطمئناً تعمیر و نگهداری وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین خود به مسافرت رفته و خاطرات خود را در خانه خود نگه دارید. این نیز بخشی از سفر است.

نهایت مطالب قابل تامل

بنابراین اگر در مسیر خوردن بصری و پذیرش بدن هستید و همه چیز خیلی خوب پیش می رود و ناگهان نه ، اشکالی ندارد. یا زمانی که انتظار داشتید با یک خودروی سواری حرکت کنید و به جای آن خود را در جاده ای آسفالته آهسته رانندگی کنید ، این نیز اشکالی ندارد.

سفر زمان لازم را می گیرد. هر کس متفاوت به نظر می رسد. و هیچ هدف نهایی و مطلق وجود ندارد. خط پایان ندارد هیچ پست دروازه ای وجود ندارد. این امر به ارمغان آوردن آرامش غذایی بیشتر ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام یا عشق یا آزادی) ، عزت نفس بیشتر و کنجکاوی بیشتر در زندگی شما می انجامد. این یادگیری تدریجی فرهنگ رژیم غذایی است ، در هر مکان استراحت یا کامیونی که از کنار آن عبور می کنید کمی پشت سر می گذارید (و هنگام درخواست سوار شدن تمایلی به سوار شدن ندارید).

امیدوارم هیچ وقت از یادگیری و توسعه دست نکشیم. و این شامل شناخت خودمان است تا بتوانیم رشد کنیم و پیشرفت کنیم.


کری دنت یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. این یکی از ابرقدرت های آن است وارونه کردن افسانه ها در مورد تغذیه و تقویت زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که باعث شادی ، تغذیه و سلامتی می شود.

این نوشته را چاپ کنید این نوشته را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید