باشگاه مشتریان کارمان موتورز ۵ ساله شد


باشگاه مشتریان کرمان موتور پس از پنج سال فعالیت، نوآوری، توسعه خدمات، بهبود و تقویت ارتباط با مشتریان و شرکت را ماموریت خود می داند و فعالیت های خود را در راستای پایبندی به ارزش های مصرف کنندگان، جامعه و جامعه برنامه ریزی و اجرا می کند. . صنعت خودرو.

به گزارش پرشین خودرو، باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای اجرای سیاست های مشتری مداری کرمان موتور با هدف تنوع بخشی و توسعه خدمات برای مشتریان وفادار این شرکت و تلاش برای افزایش رضایت مشتریان افتتاح شد.

این باشگاه فعالیت خود را به منظور ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان از یک سو و تسهیل ارتباط بین مشتریان از سوی دیگر با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان آغاز کرد.

در همین راستا با جناب آقای حکمت چهار مدیر ارتباط با مشتریان کرمان موتور گپ و گفتی دوستانه داشتیم تا ضمن آشنایی بیشتر با این باشگاه اطلاعات جامع تری از خدمات و سایر ویژگی های باشگاه مشتریان کرمان موتور به دست آوریم. .

باشگاه مشتریان کرمان موتور چه خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد؟
تخفیف های ویژه خرید خودرو، اولویت در ثبت نام و تحویل سریع خودرو از مهمترین خدمات باشگاه مشتریان کرمان موتور است. خریداران محصولات کرمان موتور با عضویت در باشگاه مشتریان در این گروه و کسب امتیاز می توانند از خدمات مختلف باشگاه با توجه به رده های عضو – الماس، طلا، نقره، برنز و همچنین برنز بهره مند شوند. اعضای باشگاه فرصت خوبی برای استفاده بهتر از خدمات شرکت و آشنایی با بخش ها، محصولات و خدمات مختلف دارند. عضویت در باشگاه مشتریان برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت باشگاه مشتریان کرمان موتور مراجعه کنند.

چرا سالن ورزش مشتری تشکیل – ترکیب تبدیل شده بود?
یکی از اهداف اولیه کرمان موتور همواره تلاش برای درک نیازها و نیازهای مشتری و حرکت در جهت تحقق آن خواسته بوده است.
به عبارت دیگر کرمان موتور همیشه بر این باور است که مشتری می تواند معلم خوبی باشد تا بتوانیم بر اساس نیاز مشتری عملکرد خود را برنامه ریزی و تنظیم کنیم. از این منظر باشگاه فرصت های بیشتری را برای ما فراهم کرده است تا ارتباط صحیح و منطقی بین ما و مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان برقرار شود. طبیعتاً و بر همین اساس، تعدیل فرآیند و راهنمایی مناسب در زمینه برقراری ارتباط با نیازها و خواسته‌های مشتری آغاز شده است. این مهم ترین هدف در تشکیل باشگاه مشتریان بود. همچنین مشتریان وفادار این شرکت از یک سری امتیازات ویژه برخوردار هستند که ما را به راه اندازی باشگاه ترغیب کرد.

دستاوردهای باشگاه مشتریان کارمان موتور چیست؟
اکنون حدود ۵۰ هزار نفر عضو باشگاه مشتریان کرمان موتور هستند که از مزایای این باشگاه به ویژه تخفیف ها استفاده می کنند. همچنین مسابقاتی برای اعضای باشگاه برگزار می شود و به بازیکنان برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود. طرح های رفاهی یکی دیگر از دستاوردهای باشگاه مشتریان کرمان موتور است که برای اعضا تسهیل شده است. ما همچنین سعی می‌کنیم زمینه توسعه خدمات، طرح‌ها و برنامه‌های خود را فراهم کنیم تا رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنیم.

از برنامه پیش رو باشگاه مشتریان کارمان موتور بگویید.
با توجه به اطلاعیه اخیر مدیریت این شرکت در حوزه مشتریان و باشگاه ها، برنامه هایی در زمینه توسعه و بهره مندی از مزایای ویژه در خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار داده ایم که در حال تکمیل است و به اطلاع می رساند. ما به زودی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، شرایط بهتری برای کسب امتیاز براساس خرید کالا و خدمات برای مشتریان و اعضای باشگاه در نظر گرفته شده است، به این معنی که مشتریان می توانند از خرید خودرو و از خرید خدمات در شرایط راحت تری امتیاز بگیرند. و راه بهتر به عنوان مثال، در هر بار مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش و استفاده از خدمات، امتیازات ویژه ای برای اعضا در نظر گرفته می شود که می توانند با استفاده از آن امتیازات از تخفیف در بازدیدهای بعدی بهره مند شوند. طرح دیگری برای استفاده از خدمات ویژه در حوزه امداد نیز در حال بررسی است که پس از اتمام برنامه های جدید از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

چه قولی می توانیم به اعضای باشگاه بدهیم؟
ما در باشگاه مشتریان کرمان موتور معتقدیم که مسئولیت خدمات رسانی به مشتریان بر عهده ماست. این باور بدیهی است و ما مشتری را دارایی اصلی و سرمایه خود می دانیم. در واقع ما در خودروسازی کارمان دو سرمایه اصلی داریم، ابتدا مشتریان و سپس کارکنان. باشگاه مشتریان در واقع ابزار و وسیله ای برای ارتباط گسترده با مکانیسم های مشخص بین مشتری و نیازهای او با نیروی انسانی شرکت در زمینه های مختلف تحقیق و توسعه، تولید، کیفیت، مهندسی، فروش، تجارت و غیره به منظور ارائه بهتر است. خدمات و بیشتر بر این اساس یکی از راه های رسیدن به این هدف، ایجاد ارتباط تعاملی بین خودروهای کارمان و مشتریان است. مرکز تماس پیشرفته شرکت کرمان موتور که به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان راه اندازی شد، این زمینه را فراهم کرد تا مشتریان بتوانند در هر زمینه ای با این شرکت ارتباط برقرار کرده و نظرات، خواسته ها، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

نکته مهم دیگری که در صدد تحقق آن هستیم، گسترش ارتباطات تعاملی شرکت و مشتریان است، زیرا معتقدیم نظر و تمایل مشتری از قبل در گفتگو مشخص شده و درک بهتری از او برای شرکت ایجاد می شود. از این رو قصد داریم فرصت گفتگو، پرسش، پاسخ و ارتباط تعاملی منظم با مشتریان را فراهم کنیم تا بتوانیم با آگاهی از نظرات مشتریان به نیازهای آنها پاسخ دهیم. بنابراین، ما به اعضای باشگاه قول می دهیم که به زودی ارتباطات ما به صورت تعاملی ایجاد می شود تا بتوانیم نظرات مشتریان را دریافت، ثبت و بررسی کنیم.

باشگاه مشتریان کرمان موتورز