بازگرداندن عادات سلامتی خود در هر سنی – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



اگر در 20-50 سال گذشته بارها و بارها وزن کم کرده اید و وزن خود را کاهش داده اید … تمرینات زیادی انجام دهید و مسیرهای عصبی را به هم متصل کنید. ما در همه سنین به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب ، نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز و استخوان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را نیز سالم نگه دارید. اگر احساس بهتری دارید ، از زندگی بهتر لذت خواهید برد.

با وجود اینکه می دانیم در دراز مدت چه چیزی ما را بهتر می کند ، اما به راحتی می توان از مسیر خارج شد. ترفند این است که یک مسیر تمیز بسازید ، و هنگامی که از آن پیاده می شوید ، آن را برای شما معنی نداشته باشید. درام را رها کنید. این دوره را به عنوان یک راهنما در نظر بگیرید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین نیویورک بزرگ شدم ، خط ترولیبوس B71 از خیابان اسمیت به سمت ساکت حرکت کرد. اغلب ، دو تیر و طناب واگن که اتوبوس را به منبع تغذیه فوق متصل می کردند ، از پیچ خاموش می شوند و راننده اتوبوس مجبور می شود پیاده شود و میله ها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در باسن او وجود دارد ، با این حال بخشی از روز راننده بود. این بدان معنا نیست که او کار اشتباهی انجام داده یا سیمها را نفرین کرده است ، فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را تعمیر کرده ، دوباره آن را در مسیر قرار داده و راه افتاد. (در آن زمان ، هر راننده مرد بود!)

من این عکس آهنگ را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر به آرامی حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نادرست ، اما وقتی در آن هستید همیشه به مقصد می رسید.

اگر با کار یا خانواده یا تنفس سر و کار دارید – بسیاری از حواس پرتی ها می توانند هنگام ایجاد عادات سالم جدید شما را از حرفه خود منصرف کنند.

حتی تیم فریس ، مجری 4 ساعته بدن و تجهیزات و نویسنده پرفروش تایتان ها ، آفساید خود را اعلام کرد. تیم به دلیل تجزیه بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامت مطلوب و عملکرد برتر شناخته شده است و حتی او از مسیر منحرف می شود. او پاسخ می دهد ، “این مسئله بزرگی نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

این مسیر راهنمای توقف پرخوری ، کاهش وزن و شیوه زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید مسیر خود را کجا ببرید؟

فرض کنید می خواهید 25 # را با فشار خون و فشار خون بهتر از دست بدهید. چطور به آنجا میرسی؟ شما با دانش و اطلاعات خود در مورد آنچه برای از دست دادن 25 ثانیه طول می کشد و فشار خون شما به اوج می رسد ، آهنگی ایجاد می کنید.

اینکه چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید ، یک راز بزرگ نیست ، اما اینکه چگونه به آن پایبند باشید و در مسیر خود قرار بگیرید ، برای مغز یک راز است. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا در طول هر اقدام یا مجموعه ای از اقدامات (لذیذ شیرین بعد از شام) سیناپس های عصبی مجاور را در مغز خود ایجاد کرده اید و این سلول های عصبی در حال شلیک هستند تا زمانی که از آنها بپرسید: “سلام ، دسر چی می شه؟ ” نورون هایی که به سمت یکدیگر شلیک می کنند به هم متصل می شوند.

با دانستن این ، ما راهی برای یادگیری چیزهای جدید ارائه می دهیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز نباید تسلیم شویم زیرا این یک احساس ناراحت کننده است. ما می دانیم که این احساس ناخوشایند خواهد بود ، اما ما برای بلند مدت آماده می شویم.

اگر این 25 #را از دست دادید ، باید دوباره غذا بخورید. شاید بیشتر برخی از چیزها ، کمتر برخی دیگر. برای اکثر ما ، این به معنی زباله کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتر است. این قطعاً یک طرز فکر رشد است. این بدان معناست که تمرین کنید و بفهمید چه چیزی شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دشوار باشد. گوشی خود را با سر پایین نگه ندارید و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون هدف و هدف گم شده است. گیر کردی.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید از مسیر پایین رفته و به هدف خود برسید. مطمئنا.

آن را به قطعاتی تقسیم کنید که هر کدام بر روی دیگری ساخته شده اند. غذا و ورزش را پایدار کنید.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید وارد این زمینه شوید؟ اگر چند هفته در مسیر درست باشیم معمولاً احساس بهتری داریم. دوره به کجا می رود؟ آیا جایی است که می کشید؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ آیا باعث تحریک ذهن شما می شود؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

بر اساس طیف گسترده ای از رژیم های غذایی ، اکثر موافقند که مصرف بیشتر غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهی ، اشتباه نخواهد بود. نقطه قوت این مسیر این است که غذا ساده است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه تهیه برنامه غذایی برای ساخت این تعداد گوش دهید. مصرف غذاهای کامل ، مقدار زیادی سبزیجات و چربی های سالم بهترین راه برای پیشگیری یا غلبه بر سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر است. در مورد غذا و تأثیرات آن بر سلامتی اطلاعات کسب کنید – فقط آن را از من نگیرید.

اگر بیاموزید چه مهارتهایی برای ماندن در مسیر و یا بازگشت به مسیر مورد نیاز است ، احتمالاً تازه کار هستید. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. چه مهارتهایی در برنامه خود دارید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا راننده حوصله پرخوری دارد زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه وجود ندارد؟

بهبود فرآیند کار هر کسی است. رژیم غذایی خود را به عنوان فرآیندی که کنترل می کنید ، مشاهده کنید و اگر موثر واقع نشد ، ببینید چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. تشخیص دهید و بفهمید چه مهارتهایی برای توسعه نیاز دارید و تمرین عمدی خود را ادامه دهید.



دیدگاهتان را بنویسید