بازدید نظارتی مدیرعامل ایران خودرو از جشنواره امداد نوروزی


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پروژه امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امداد در اتوبان تهران – شمال بازدید کرد و با نحوه کمک رسانی به مشتریان آشنا شد.

به گزارش فارسی خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این بازدید با قدردانی از زحمات امدادگران و کارکنان شرکت امداد ایرانیان بر ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان با کیفیت مورد نیاز تاکید کرد.

دکتر مهدی خطیبی بر ارائه خدمات به صاحبان محصولات سایر خودروسازان بر اساس مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات راحت و با کیفیت به شهروندان باید هماهنگی های لازم با سایر نهادها و سازمان ها انجام شود.

مدیرعامل امداد خودرو ایران در این بازدید گزارشی از عملیات امدادرسانی و تجهیز پایگاه های امدادی ثابت و سیار به قطعات اصلی ایساکو، تجهیزات و ادوات مدرن کشور جهت ارائه خدمات به مشتریان توسط مربی و مربی ارائه کرد. ناوگان تخصصی

مهندس عباس میرحسینی گفت: ایران خودرو امداد امکان ارائه خدمات عمومی از جمله پنچرگیری، تعویض قطعات یدکی، باتری های کمکی، حمل و نقل خودرو و سوخت گیری را برای ایران خودرو و سایر محصولات خودروسازان فراهم کرده است.

وی از ارائه بیش از ۵۳ هزار خدمات امدادی تا هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و نسبت به دوره قبل از شیوع کرونا ۱۸ درصد افزایش داشته است. افزایش در نوروز». سفرهای امسال

میرحسینی گفت: بر اساس بازخوردهای دریافتی از مددجویان، بیش از ۹۵ درصد رضایت امدادگران حاصل شده است.
وی گفت: طبق توافقات انجام شده امکان ارائه خدمات برای محصولات شرکت های مدیریت خودرو، بهمن و کرمان وجود دارد.

شایان ذکر است، ایساکو با همکاری شرکت امداد ایران و با حضور ۳۲۷ نماینده درخواستی، اکیپ ثابت، اکیپ ثابت و سیار، طرح خدمات رسانی نوروزی را از ۷ اسفندماه آغاز و تا پایان سال در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. آوریل. ۲۵.

شهروندان در صورت نیاز به خدمات خودرو می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو و باسپر از این خدمات استفاده کنند.