این سیاست Cyrus Horizon است که دسترسی مشتریان به خدمات را متنوع کند


مدیرعامل فروشگاه اووگ کوروش:

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم ترین سیاست های این شرکت در سال جاری برشمرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، حسین صبوری با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهبود زیرساخت های فروش اینترنتی گفت: هر چند افق کوروش به دلیل در دسترس بودن و نزدیک بودن به مشتریان است. به گسترش شعبات خود در تمامی شهرها اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در نتیجه تمایل مشتریان به خرید آنلاین، این شرکت در نظر دارد به سلیقه مردم و مشتریان احترام بگذارد و از انحصار جلوگیری کند، همراه با اپلیکیشن آکالا اپلیکیشن فروش آنلاین اختصاصی افق کوروش و تارا به عنوان درگاه پرداخت آنلاین گروه صنعتی گلرنگ به منظور امکان بهره مندی افراد و مشتریان از خدمات فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از طریق سایر اپلیکیشن های موجود در کشور. .

مدیرعامل بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای کشور با اشاره به تنوع مطلوب کالاها، شعب این شرکت با بیش از ۳۵۰۰ نوع کالای مختلف و صدور روزانه بیش از ۷۵۰ هزار فاکتور فروش در سراسر کشور، افزود: فروش اینترنتی از طریق مختلف کاربردها، تنوع، سهولت خرید و پرداخت برای مشتریان، ضمن بهبود دسترسی مشتری، می تواند فرآیند خرید را برای آنها لذت بخش کند.