ایده های میان وعده سبزیجات برای بارداری


لیست نهایی ایده های میان وعده گیاهی خوشمزه و مغذی برای دوران بارداری. شما انواع تنقلات خانگی مورد علاقه خود و همچنین برخی از بسته بندی های عالی را پیدا خواهید کرد.

گنجاندن میان وعده ها در رژیم غذایی می تواند راهی عالی برای رفع نیازهای تغذیه ای شما در دوران بارداری باشد. البته ، جایی برای غذاهای خوشمزه (بستنی گیاهی؟!؟ 😍) وجود دارد ، اما پیش برنامه ریزی برای افزودن میان وعده های بهداشتی اضافی یک راه عالی برای کمک به دریافت مواد مغذی اضافی برای رشد کودک است.

یک زن باردار به چند کالری اضافی نیاز دارد؟

میزان کالری مورد نیاز در سه ماهه اول تغییر چندانی ندارد ، اما در مقایسه با نیازهای قبل از بارداری در سه ماهه دوم و سوم 15 تا 20 درصد افزایش می یابد. زنان باردار باید تقریباً 340 کالری اضافی در سه ماهه دوم و 450 کالری اضافی در سه ماهه سوم مصرف کنند. من خودم هرگز کسی نبودم که کالری شمردم و از ایده توصیه به مشتریان نیز خوشم نمی آمد. حتی در دوران بارداری ، من فقط از احساس گرسنگی استفاده می کردم تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا می خورم. اگرچه یکی از عادات من که تغییر دادم این بود که بین وعده های غذایی بیشتر میان وعده های پیش غذا بخورم تا کالری و پروتئین مصرفی من در سه ماهه بعد افزایش یابد.

چه چیزی یک میان وعده خوب بارداری می سازد؟

مانند هر زمان دیگری در زندگی ، ارزش آن را دارد که روی غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز کنید تا بیشترین مصرف را از میان وعده های خود ببرید. از آنجا که نیاز روزانه شما به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن ، ویتامین C ، ویتامین B6 ، اسید فولیک و ویتامین B12 در دوران بارداری افزایش می یابد ، این یک استراتژی عالی برای برنامه ریزی میان وعده هایی است که حاوی مواد مغذی حیاتی هستند. (البته ، حتماً از مولتی ویتامین قبل از زایمان نیز استفاده کنید!) سعی کنید میان وعده هایی را که حاوی پروتئین هستند نیز برنامه ریزی کنید ، به خصوص اگر در دوران بارداری از رژیم گیاهخواری یا گیاه خواری استفاده می کنید. نیازهای پروتئینی و همچنین میزان کالری نیز با پیشرفت بارداری افزایش می یابد. برای گیاهخواران توصیه می شود در ماه چهارم بارداری روزانه 28 گرم پروتئین مصرف کنند! این میزان 10 درصد بیشتر از 25 گرم پروتئین توصیه شده برای افراد غیر گیاهخوار / گیاهخوار است تا قابلیت هضم کمی کمتر پروتئین های گیاهی را جبران کند.

یک میان وعده خوب بارداری شامل موارد زیر است:

  • میوه ها و سبزیجات: نه تنها سرشار از فیبر هستند ، بلکه حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و C ، کلسیم ، روی و موارد دیگر هستند.
  • پروتئین گیاهی: گردو ، دانه ها ، کره گردو ، شیر سویا و لوبیا (به عنوان مثال هموس / ادامام / نخود سرخ شده ترد!) یک راه عالی برای ترکیب پروتئین در یک میان وعده گیاهی است. گردو ، دانه ها و حبوبات نیز منبع بسیار خوبی از روی هستند که معمولاً در بسیاری از رژیم های غذایی ما وجود ندارد ، اما برای رشد نوزاد و وزن سالم هنگام تولد مهم است.
  • فیبر: بسیاری از افراد در اواخر بارداری دچار یبوست می شوند ، بنابراین گنجاندن غذاهای غنی از فیبر در رژیم غذایی می تواند به حفظ نظم کمک کند. میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا ، غلات کامل همگی سرشار از فیبر هستند.
  • چربی های سالم: اگر آجیل ، دانه ها و کره گردو را در میان وعده های خود بگنجانید ، به چربی های سالم و چند غیراشباع قلب مورد نیاز کودک نیاز خواهید داشت. گاهی اوقات از قلب کنف و دانه های چیا برای اسیدهای چرب امگا 3 استفاده کنید که برای رشد مغز کودک شما مهم است!

در اینجا برخی از تنقلات خانگی مورد علاقه من ، از جمله دستور العمل های زیادی که قبلاً در وبلاگ به اشتراک گذاشته ام ، آمده است! در انتهای پست ، لیستی از میان وعده های مورد علاقه من در فروشگاه را خواهید یافت زیرا بیایید با آن روبرو شویم – شما همیشه وقت و انرژی لازم را برای تهیه همه چیز در خانه ندارید!

مافین های موز شکلاتی دوگانه وگان از نزدیک

کلوچه و نان:

برای پروتئین / چربی اضافی آن را با مقداری کره بادام زمینی یا بادام چرب کنید.

لقمه خمیر شیرینی کره بادام زمینی

میان وعده ، چوب و کوکی:

دیپ / اسمیر خانگی:

نان تست گندم کامل:

  • آووکادو شکسته و همه شیرینی ها با ادویه
  • کره بادام زمینی ، موز خرد شده و قلب کنف
  • پنیر خامه ای وگان پیاز کایت هیل ، خیار ورقه ورقه شده ، نمک ، فلفل
  • کره بادام و انواع توت های تازه

میوه تازه و کره گردو:

  • سیب و کره بادام زمینی یا کره بادام (آن را جذاب تر می کند آلما ناچوس!)
  • موز با کره بادام زمینی و قلب کنف
  • خرما Medjool با کره بادام زمینی پر شده با نمک دریا و فلفل کاکائو پر شده است

لاته یا شکلات داغ بدون کافئین:

  • آن را با شیر سویا برای پروتئین های اضافی تهیه کنید! ما این را خریدیم شیر خشک کن (پیوند وابسته) حدود یک سال پیش ، و من از آن زمان عاشق ساختن یک لاته با ارزش کافه در خانه بودم! برای تهیه اسپرسو a پرس هوایی چون قهوه ساز نداریم
  • شیر مخلوط و شکلات داغ را هم می توانید در مخلوط کن درست کنید! اینجا مورد علاقه من است شکلات داغ نعناع گیاهیبه (من این را در اوایل بارداری تکرار کردم ، زیرا حوالی کریسمس بود.)
  • نکته: از شیرهای گیاهی غنی شده با کلسیم استفاده کنید تا مطمئن شوید روزانه 1000 میلی گرم RDA برای کلسیم دریافت می کنید.
اسموتی گشنیز انبه

اسموتی

برای افزایش پروتئین از شیر سویا به جای شیر بادام استفاده کنید یا پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود را اضافه کنید. مقداری چربی سالم به یک یا دو قاشق غذاخوری کره گردو ، قلب کنف یا دانه های چیا اضافه کنید. اگر مخلوط کن با عملکرد بالا دارید ، مقداری بادام هندی اضافه کنید – من این کار را اغلب انجام می دهم!

ایده های میان وعده خوشمزه تر:

  • بادام و میوه های خشک
  • هموس و سبزیجات
  • ماست گیاهی ، میوه و گرانولای خانگی: من در حال حاضر ماست سبزی Siggi را دوست دارم زیرا پروتئین آن از بسیاری از ماست های گیاهی دیگر بیشتر است.
  • پاپ کورن خانگی: من فقط 1 1/2 قاشق غذاخوری دانه ذرت بوداده را به یک کیسه ناهار از کاغذ قهوه ای اضافه می کنم ، قسمت بالایی آن را چند بار تا می کنم و در مایکروویو قرار می دهم. این ساده و ارزان تر از خرید کیسه های پاپ کورن مایکروویو است.
  • چیپس تورتیلا و سالسا یا گوآکاموله
  • پودینگ موکا چیا: دانه های چیا منبع عالی فیبر ، پروتئین و چربی قلب هستند
  • یک کاسه کوچک شیر غلات و سویا: من شیر سویا را ترجیح می دهم زیرا پروتئین بیشتری نسبت به سایر شیرهای گیاهی دارد.
  • برداشت روزانه (وابسته): من اسموتی ها و میان وعده ها را برای میان وعده های ساده ای که برای شما هم مفید است ، دوست دارم! از کد استفاده کنید دبی تا از اولین جعبه اش 25 دلار دریافت کند.

میان وعده های مورد علاقه در فروشگاه:

این محصولات با استفاده از پیوندهای پیوندی از طریق آمازون پیوند داده می شوند.

پیوندها: تبدیل شدن به وگان: نسخه جامع برندا دیویس ، RD و Vesanto Melina ، MS ، RD



دیدگاهتان را بنویسید